Onko kukaan ulosottossa oleva koittanut perustaa firmaa viroon ja kierrättää rahaliikennettä virolaisen yrityksen ja sen pankkitilin kautta. Kuinka helposti tämä onnistuu? Löytääkö vouti firmaa jos ei kerro?
Ulosotto ja yritys Virossa
5
440
Vastaukset
- UO toimii.......
Ulosotto toimii Suomen ja Viron välillä mutkattomasti.
Miksi et pohtisi sitä, että miten saisit maksettua velkasi mahdollisimman nopeasti pois, niin sen jäleen voisit ihan laillisesti tehdä sitä bisnestäsi? - en usko
"Ulosotto toimii Suomen ja Viron välillä mutkattomasti."
"Tästä haluaisin lisää näyttöä. Viro ei ole kiinnostunut Suomlasista saatavista, koska heille kelpaa suomalaisten yrittäjien rahat. - merde1965
Olen perustanut yrityksen Viroon ja teen työtä sitä kautta. Ulosotto ei ole päässyt kiinni. Yrityksen voi helposti ostaa Virosta. Maksaa n. 500 egee. Jos mahdollista siirrä omat kirjasi Viroon ja se on siinä.
- Anonyymi00004
Onko ylläoleva vanhaa tietoa, miten tilanne on muuttunut? Näistä kommenteista on jo vuosia aikaa. Uskoisin, että EU-maiden välillä yhteistyö toimii jo saumattomasti nykyään. On olemassa esimerkiksi EAPO-käytäntö, jolla voidaan jäädyttää toisessa EU-maassa oleva pankkitili.
- Anonyymi00005
Ei pääse Suomen UO Viroon, ainakaan ihan helpolla. Hyvä tuore esimerkki pottukoira
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2252530Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3211860- 1021624
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831505Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671180
- 251121
- 501053
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006