Ihan hirvee... Onkai nuila lapsilla ennenki yskää ollu mut ikinä ei tuommosta että tauotta yskii. Siis oikeesti..korkeintaan minutin väli ni taas alkaa, eikä nenäkään ees kunnolla vuoda. Eilen jo kuulosti että yskä tulosa. Yö meni huonosti ja tän päivän yskiny tauotta. 2ta eri yskänlääkettä antanu ja kerran hunajaa.. Ei vaikutusta!
3v ja tauoton yskä!
paten äippä
1
418
Vastaukset
- 11+19=30
Ventolinea voi pyytää lääkäriltä auttamaan nukkumista. Poika ollut ny 5vrk kiepänä ja itse 2vrk. Pahin ja kivuliain yskä mitä aikuisena olen sairastanut, lisäksi olo on aivan hirveä: panadol, burana tai disperin auttavat oloon ehkä tunnin, tulee ainakin itsellä annostusrajat vastaan. Kuumaa teetä on menossa kolmas iso muki paraikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828