Milloin oricyclin alkaa vaikuttaa?

Olen syönyt oricyclinia (tetrasykliini) akneen jo 1,5 kk eikä muutosta ole tapahtunut. Oikeastaan ihon kunto on mennyt koko ajan vain huonommaksi ja akne on pahempana kuin koskaan. Mietin pitäisikö minun varata uusi lääkäriaika vai odottaa vielä.. Kuurini on siis 3 kk:n mittainen ja saan vielä toisen 3 kk:n kuurin, jos lääke tehoaa. Nyt näyttää kuitenkin siltä ettei lääkkeestä ole apua:(

Haluaisinkin kysyä muilta samaa antibioottia syöneiltä kuinka nopeasti oricyclin on teillä alkanut vaikuttaa ja iho siistiytynyt?
35583
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Itse käytin eri tetrasykliini valmisteita 3 vuoden ajan saamatta mitään
hyötyä,ainoastaan vatsan normaalin toiminnan ne turmelivat pysyvästi.
Sitten ymmärsin luojan kiitos kokeilla roaccutanea ja
muutamassa kuukaudessa iho on kuin eri ihmisellä.

Äänestä

Itselläni oli myös pieni akne ongelma tosi pitkään vaikken ollu enään teini , kävin lääkärissä ja minulle annettiin se oricyclin antibiootti kuuri 3 kk .

Sitten jo ensimäisellä kuukautena huomasin yks kaks että heiii mullahan ei oo enään yhtään melkein finnejä ja otsa ei oo rasvainen , näytti aika siistiltä ja join kuurin loppuun ja sitten pidin pienen tauon ja hain lisää samanlaisen 3 kuukaudeksi ja join sitä vielä ehkä kuukauden ja lopetin kun ei tarvinnu , kasvot oli siistit :) .

Sitten puolenvuoden päästä alko tulee taas finnejä . Nyt aion hakea lisää samaa tuotetta apteekista : Suosittelen tuotetta, mutta jos teillä se ei vaikuta niin muistakaa että voi olla että käytätte väärin, --> vatsa pitää olla tyhjä ennen kun ottaa lääkkeen ja runsaalla vedellä ja maito tuotteet vähentää sen antibiootin vaikutuksen. Kannattaa lukea ohje tarkasti.

Äänestä

No tetrasykliinin(oricyclin) ei pitäis pahemmin vaikuttaa otsan rasvaisuuteen vaan hillitä
tulehdusta ...
Saatto olla jokin muu mikä sua auttoi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


kokemuksia? kirjoitti:

Olen syönyt oricyclinia (tetrasykliini) akneen jo 1,5 kk eikä muutosta ole tapahtunut. Oikeastaan ihon kunto on mennyt koko ajan vain huonommaksi ja akne on pahempana kuin koskaan. Mietin pitäisikö minun varata uusi lääkäriaika vai odottaa vielä.. Kuurini on siis 3 kk:n mittainen ja saan vielä toisen 3 kk:n kuurin, jos lääke tehoaa. Nyt näyttää kuitenkin siltä ettei lääkkeestä ole apua:(

Haluaisinkin kysyä muilta samaa antibioottia syöneiltä kuinka nopeasti oricyclin on teillä alkanut vaikuttaa ja iho siistiytynyt?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu