Olen syönyt oricyclinia (tetrasykliini) akneen jo 1,5 kk eikä muutosta ole tapahtunut. Oikeastaan ihon kunto on mennyt koko ajan vain huonommaksi ja akne on pahempana kuin koskaan. Mietin pitäisikö minun varata uusi lääkäriaika vai odottaa vielä.. Kuurini on siis 3 kk:n mittainen ja saan vielä toisen 3 kk:n kuurin, jos lääke tehoaa. Nyt näyttää kuitenkin siltä ettei lääkkeestä ole apua:(
Haluaisinkin kysyä muilta samaa antibioottia syöneiltä kuinka nopeasti oricyclin on teillä alkanut vaikuttaa ja iho siistiytynyt?
Milloin oricyclin alkaa vaikuttaa?
3
5506
Vastaukset
- paljon kokeillut
Itse käytin eri tetrasykliini valmisteita 3 vuoden ajan saamatta mitään
hyötyä,ainoastaan vatsan normaalin toiminnan ne turmelivat pysyvästi.
Sitten ymmärsin luojan kiitos kokeilla roaccutanea ja
muutamassa kuukaudessa iho on kuin eri ihmisellä. - AKNEEE
Itselläni oli myös pieni akne ongelma tosi pitkään vaikken ollu enään teini , kävin lääkärissä ja minulle annettiin se oricyclin antibiootti kuuri 3 kk .
Sitten jo ensimäisellä kuukautena huomasin yks kaks että heiii mullahan ei oo enään yhtään melkein finnejä ja otsa ei oo rasvainen , näytti aika siistiltä ja join kuurin loppuun ja sitten pidin pienen tauon ja hain lisää samanlaisen 3 kuukaudeksi ja join sitä vielä ehkä kuukauden ja lopetin kun ei tarvinnu , kasvot oli siistit :) .
Sitten puolenvuoden päästä alko tulee taas finnejä . Nyt aion hakea lisää samaa tuotetta apteekista : Suosittelen tuotetta, mutta jos teillä se ei vaikuta niin muistakaa että voi olla että käytätte väärin, --> vatsa pitää olla tyhjä ennen kun ottaa lääkkeen ja runsaalla vedellä ja maito tuotteet vähentää sen antibiootin vaikutuksen. Kannattaa lukea ohje tarkasti. - paljon kokeillut
No tetrasykliinin(oricyclin) ei pitäis pahemmin vaikuttaa otsan rasvaisuuteen vaan hillitä
tulehdusta ...
Saatto olla jokin muu mikä sua auttoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1573250EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121535
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1501264Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601037
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 43896
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23893