Neverland menossa kaupaksi

viimeinkin?

"Beyonce ja Jay-Z ovat The Sun -lehden mukaan käyneet katsastamassa arvoltaan lähes 22 miljoonan euron tilan, jonka Michael Jackson teki kuuluisaksi. Jackson asui reilun 1200 hehtaarin kokoisessa Neverlandissa vuodesta 1988 vuoteen 2005. Popin kuninkaan kuoltua vuonna 2009 tila on ollut hylättynä."
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013021816688095_vi.shtml

Melkoinen hinta, mutta jos oli paljon enemmän rahaa, kiinnostaisi minuakain. Ei siellä varmaan yksin kylläkään viitsisi asua, eikä jatkuvaa turistilaumaakaan haluaisi katsella. Voisi kyllä itse käydä katsomassa paikkaa jos avaisivat turisteille.
Pitäisi vaan olla MJ:n tavarat paikoillaan kuten Gracelandissa Elviksen.

4

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnonkansalainen

minun puolesta sen pedon pesän voi polttaa maan tasalle

• loooooooooooool

^OMG, kuin lukisi trollailua kivikaudelta...

Mitä itse uutiseen tulee se on luonnollisestikin valetta. Beyonce ja Jay-Z eivät ole ostamassa Neverlandia, eikä ole kukaan muukaan. He ovat jo itse sanoneet tämän. Pari viikkoa sitten juorulehtien mukaan Lady Gagan piti muka ostaa se ja kuukausi sitten se oli myyty jollekin saksalaiselle hepulle, mikä taas osottautui valheeksi. Pari vuotta sitten Brad ja Angelina mukamas yrittivät ostaa sen.
      Mikäköhän tarve medialla on jatkuvasti yhdistää Neverland joihinkin julkkiksiin. Se on Michaelin perikunnan omistuksessa ja hänen lapsensa ovat halunneet pitää sen, eikä sitä todennäköisesti koskaan tulla myymään.

Kuka vielä jaksaa pitää jonkun the Sunin juttuja uskottavina? Niiden jutut kuulostaa ennemminkin sellaisilta, joita tämä edellä kommentoinut huonokansalainen tykkää lukea.

• Tuohan lukikin

Iltalehdessä. Voihan ne olla kiinnostuneita ostamaan, mutta eri asia ostavatko. Tuskinpa perikunnalla erityistä halua säilyttää tilaa kun henkilökohtaiset tavaratkin myivät.

• loooooooooool

Niin, tiedän että se luki Iltalehdessä, mutta alkuperäinen juttu oli The Sunissa.

NYPostissa Jay-Z kielsi ostamisaikeet:
      ''NEVER! Music power couple Beyoncé and Jay-Z deny they’d buy Neverland.
      Another sibling told the Post that Jackson’s children, who are heirs to his billion-dollar fortune, get upset each time reports surface of a potential Neverland sale.

“It’s the home they loved, the home their father loved and where they can still connect with him,” the family member said.

Jay-Z didn’t deny touring the $29 million property, but told The Post, “I’ve got no interest in Neverland.”

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      416
      2213
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      66
      1347
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1320
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1208
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      89
      1171
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      100
      1037
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      954
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      890
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      821
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      770
    Aihe