perustuslaki vs psykiatria

yesimmoral

Suomen perustuslaki on suunniteltu ettei poliitkot käytä epämoraalista valtaa, eli siis joka päätös joka ei ole perustuslain mukainen, on laiton. Postaan suomen perustuslain, jonka tarkoitus on taata ihmisille perusopikeudet tyranniaa vastaan, ja jonka tehtävänä on rajoittaa mielivaltaa, tässä

Nuo on perustuslain tekstistä, koko juttu olisi liian pitkä, mutta voitte lukea suomen perustuslain tästä linkistä:http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731

4

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • non-moral

      http://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731

      Olet oikealla asialla. Perustuslain rikkominen on rikos. Psykiatrian henkilökunnalla on mm. tarkkaavuushäiriö F98.8, F80.2 sekä monimuotoinen oppimiskyvyn häiriö 81.3.

      Pakkohoidossa on havaittavissa heiltä fyysistä väkivaltaa R45.3 ja outoa käytöstä R46.2. Muita harhoja R44.2 heillä riittää runsaasti.

      Näitä listasin vain, jotta he lukiessaan tätä palstaa sisäistävät sen, mitä oppimisvaikeudet käytännössä tarkoittavat. He eivät ole oppineet noudattamaan perustuslakia.

      Perustuslain lisäksi asiakkailla on mahdollisuus käyttää mm. rikoslakia ja potilasoikeuslakia valituksissaan. Hoitohenkilökunnalla ei ole moraalia. Siksi he ovat sadisteja. http://www.urbaanisanakirja.org/word/sadisti

      • Väärä linkki

      • 9+5

        Minä leimaisin koko sakin jonkin sortin skitsofrenilla kun luulevat olevansa jumalia. Onhan se jumalallista, diagnosoida ihmisiä. Miten isot luulot on ihmisellä oltava itsestään jotta pystyy kuvittelevansa riistämään toisen ihmisen vapaan tahdon, vapauden ja luulevansa tietävänsä mitä toinen ihminen AJATTELEE?

        Myöskin jonkinsortin tunteellista etäytymistä ja empatiaan kykenemättömyyttä olen havainnut. Tällaisellekin käyttäytymiselle taisi löytyä joku diagnoosi.

        Pakottaminen kidutukseen ja väkivalta (sidonta ja pakkolääkitys) viattomia ihmisiä kohtaan on todellinen merkki fundamentalistisesta, psykoottisen ihmisen käyttäytymisestä!


      • Diagnoosit
        9+5 kirjoitti:

        Minä leimaisin koko sakin jonkin sortin skitsofrenilla kun luulevat olevansa jumalia. Onhan se jumalallista, diagnosoida ihmisiä. Miten isot luulot on ihmisellä oltava itsestään jotta pystyy kuvittelevansa riistämään toisen ihmisen vapaan tahdon, vapauden ja luulevansa tietävänsä mitä toinen ihminen AJATTELEE?

        Myöskin jonkinsortin tunteellista etäytymistä ja empatiaan kykenemättömyyttä olen havainnut. Tällaisellekin käyttäytymiselle taisi löytyä joku diagnoosi.

        Pakottaminen kidutukseen ja väkivalta (sidonta ja pakkolääkitys) viattomia ihmisiä kohtaan on todellinen merkki fundamentalistisesta, psykoottisen ihmisen käyttäytymisestä!

        Mainitsemasi tunteellinen etäytyminen on F60.2 ja empatiakyvyttömyys on F60.8. Onneksi meitä samanhenkisiä on täällä vertaistukikeskusteluissa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe