Varatut...

Single

Varattuihin naisiin ei kannata ikinä koskea...vaikka ne alkaisivat lähentelemään, koska siitä saa vain paskaa niskaan. Sanon tämän omasta kokemuksesta.
PS. varatut naiset vain jostain syystä alkavat lähentelemään minua...

5

1666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekaisin Sannasta ja Hannasta

Samma här.Kolmen kk aikana olen tavannut kaksi naista jotka molemmat ovat aivan ihania mutta varattuja.
      Eipä tuntuisi siitä olevan kuitenkaan esteeksi kun olisivat molemmat valmiita mihin vaan.Olen kuitenkin hammasta purren pistänyt kapuloita rattaisiin.Tekemistä on siinä että saisin heidät molemmat uskomaan etten tosissani ryhdy mihinkään vakavampaan varatun kanssa.
      Eipä huvittaisi kohdata kahta vihaista petetyksi tullutta poikakaveria.Molemmat tyypit ovat kyllä meikäläistä päätä lyhyempiä mutta en silti halua tutustua näihin heppuihin.
      Eiköhän tuo vielä löydy ihan vapaana tepsutteleva tyttönen minullekin.

• hipsu

Joo-o pysy vaan erossa, säästyt hankaluuksilta..Ja eipä nää naikkosetkaan varmaan hirveän uskollista sorttia, jos sunkin kanssa valmiita melki mihin vaan...

• =)!

Entäpä varattuihin miehiin?!Mä antaisin melkein mitä vaan, että saisin miehen, jonka tiedän olevan varattu...

• mä....

ja särkisit perheen!? POSSU!

• =)!
        mä.... kirjoitti:

ja särkisit perheen!? POSSU!

Tää oli lähinnä heitto!Ei tulis mieleenkään särkeä perhettä,enhän mäkään haluais että joku särkis mun perheen..Jätetään varatut rauhaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      333
      6297
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3766
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      933
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      850
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      800
    6. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      769
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      743
    9. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      48
      732
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      661
    Aihe