Miten löydätte seuraa?

jejejjeeeeee

Olen 21-vuotias nainen, kukaan kavereistani ei oo bi tai lesbo. En halua käydä missään sivustolla tyrkyttämässä itseäni tai etsimässä seuraa. Olen huomannut myös pitäväni enemmän "naisellisista" naisista. Enhän mä voi koskaan tietää esim kun olen baarissa tai vaikka jossain muualla, että kuka on hetero ja kuka ei? Pari vuotta sitten oli viimeksi tyttö, jonka kanssa oli juttua, mutta mun kiinnostus ei riittänyt, ei vaan oikeen napannu. Sen jälkeen ei oo tullut ketään vastaan.

Miten voin koskaan löytää ketään?

17

3228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Truustoori

      qruiser.......qruiser....................ja qruiser!

      Niin paljon seurankipeitä nuoria tyttöjä ettet jaksa edes laskea. :D Ja saa ihan yhtä helposti kun siltä känniseltä ja kokeilunjanoiselta bissetytöltä maman pilkun jälkeen.

    • jejeee täälläkin

      Missä päin asustat? :)

    • sdas

      Sama ongelma.. Tavallaan en halua parisuhdetta, tavallaan taas.. En tiedä, osaanko parisuhdetta, mutta kai se siitä, jos samanmoisen ihmisen löytää. Mutta, miten löytää, jos katselee tähtiä yksin, omalla pihalla? Eikä käy juuri missään.

      • Anonyymi

        Internet on hyvä. Mutta jos ei halua kenellekään puhua tai muuta, vaan katsella yksin niitä mainitsemasi tähtiä, niin lottovoitto jos ylipäätään kukaan sinne kotiisivvaan kävelee kiinnostuen sinusta Elämä on valintoja.
        Asioiden eteen täytyy itse tehdä jotain niitä saavuttaakseen.


    • jejejjeeeeee

      Joo qruiser ei kyllä nappaa, ei sitten yhtään. Olisi kiva tavata ihan normaaleissa oloissa joku tyttö.

      Asun pk-seudulla, mutta oon muuttamassa pirkanmaalle kesällä.

    • f4ck

      jos sä et käy kaupassa niin mitä sä syöt? Jos sä et käy duunissa niin millä sä hankit rahaa? Jos sä et käy missään niin mistä sä hommaat kavereita? Sama taktiikkaa se on, kyllä sun on vähän näytettävä ittees että löydät. Ei kukaan synny sun vierelle ja sano ett täsä mä olen!

      • Anonyymi

        Tämä.


    • jeejejeeee

      No tuntuu vaan tyhmältä että haluais naisseuraa, mutta sitä pitäis lähtee jostai deittisivustoilta tai dtm:stä lähteä hakemaan.

      Mielummin sitten vaan odotan, että törmään sattumalta joskus elämäni naiseen. Ei oo mikään kiire, jos se on ainoa keino qruiserin lisäksi.

      • f4ck

        miks sä et lähtis ihan kaveria etsimään, eikä sitä Oikeaa heti saalistamaan. Kun sä tunnet paljon lesboja sun on helpompi törmätä siihen oikeaankin.


      • Prinsessa...
        f4ck kirjoitti:

        miks sä et lähtis ihan kaveria etsimään, eikä sitä Oikeaa heti saalistamaan. Kun sä tunnet paljon lesboja sun on helpompi törmätä siihen oikeaankin.

        Niinpä... Miksei sitä voi ottaa rennosti, lähteä tutustumaan ihmisiin avoimin mielin ja keksiä jotain hauskaa? Ei kai nettitreffeihinkään ole pakko suhtautua sillä ajatuksella, että se on jotain aivan epätoivoista saalistamista. Päinvastoin voi olla liikkeellä kepeällä mielellä ja ajatella, ettei se ota, jos ei annakaan. Ylenkatseellisuus kun ei kanna hedelmää.

        Ei minua ainakaan hävetä myöntää, että olen tavannut ihmisiä - naisia - nettitreffien kautta. Monenlaista on tullut vastaan, mutta olenpa onnistunut löytämään myös muutaman oikeasti hyvän ystävän ja yhden "saaliinkin". Eikä ollut huono "saalis", vaikka olemmekin sittemmin eronneet. Kyllä asiallinen kirjoittelu ja nopea tapaaminen varmistavat, ettei aika kulu aivan hukkaan ja erilaisten ihmisten tapaaminen avartaa. Minulla on sellainen kokemus, että treffisivustoja käyttävät usein nimenomaan he, jotka eivät jaksa pyöriä baareissa tai ovat esimerkiksi työvuorojensa vuoksi estyneitä harrastamaan mitään erityistä normiaikaan.

        Muut "elämäni naiset", kukin vuorollaan, ovat kyllä tulleet vastaan ihan opiskelujen tai harrastusten puitteissa. Eli jonkin asian tekeminen tai harrastaminen on tässäkin suhteessa tuottanut tulosta. Valkeaa ratsua ikkunan alla en ole sen sijaan nähnyt kertaakaan, prinsessasta puhumattakaan. Prinsessa on kyllä löytynyt, mutta ihan eri paikasta.


      • Anonyymi

        Ei mikään Qruiser nyt ole ainoa sivusto.
        Lesbot on vähemmistö, joten jos et piireihin ennestään kuulu, niin aikalailla saat arpoa, että kukakohan nyt sattuisi olemaan lesbo ja kiinnostumaan suhun tyyliin jossain kadulla.

        Toki sekin on mahdollista, mutta todella huomattavasti epätodennäköisempää, kuin hankkiutua sinne lesbipiireihin ja tutustua.

        . Mitä tyhmää siinä mielestäsibmuka on..?
        Olet tainnut syntyä melko iso kultalusikka perseessä jos odotat; että kaikki vaan tuodaan sulle valmiina noin. :D Onnea odotteluihin vaan..


    • 222

      Tule mukaan paikkoihin, jossa meitä liikkuu. Sain sähköpostiini sapfo-listalta mainoksen bileistä Helsingissä. Näyttää kivalta:

      "Tervetuloa lauantaina 9. maaliskuuta Vedenalaisiin pirskeisiin Uuden
      Ylioppilastalon Kupoliin! Teemabileet on suunnattu ennen kaikkea
      feministeille ja sateenkaariväelle.
      Lisää tietoa linkistä:
      http://www.facebook.com/events/338214046297875/?ref=ts&fref=ts

    • udusfay

      Haluat siis löytää bi- tai lesboseuraa, mutta et mennä minnekään, mistä sitä voisi todennäköisemmin löytää. Ymmärrän. Tai ehkä en sittenkään...

      • Anonyymi

        Tämä :D


    • 657678

      En löydä seuraa mitenkään. En halua seuraa. Ihmiset on niin tyhmiä.

    • Anonyymi

      Ööh, no tuskin tuolla asenteella löydätkään, jos et halua mennä mihinkään (netissä etkä livenä), missä niihin voisi tutustua. :D Mitä ihmeen "tyrkyttämistä" se muka on? Tuskin sua kukaan yhtäkkiä tulee vaan kotoa noutamaan. Ei millään pahalla, mutta nyt kyllä äly hoi herätys..

    • Anonyymi

      Ja jos baareissa käyt , niin kannattaa tietysti suosia homobaareja. Kyllä niistä p*llua irtoaa.

      Ja toisen suuntautumisen voi tarvittaessa tietää esim. kysymällä ...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe