Karate & Pinnallisuus

Kosmetiikkamies shop

Onko laji tosiaan vain lapsille?
- Minkä ikäiselle lapselle laji on hyvä aloittaa?
Kun ei pidä jostakin ihmisestä.
- Seurauksena on syrjiminen.
Niin, hänhän puhuu aivoistani tällä tavoin syrjmisenlähtökohtaisesti, ja syrjimisen keskeisyydestä, kuten sukupuolellisuudesta, ja sen alisteisuudesta, alistamalla, vain pinnallisuuden välttämiseksi, sekä pyrkiäkseen siitä eroon.
"Oli eläimellisyyttä, jossa uskontoa haluttiin harjoittaa tällä tavoin syrjimällä, kuten säännöillä, käskyillä ja määräyksillä, oli miellytty, mm. väkivaltaan, ulkopuolisena, uskontona, ja arvona sekä etiikkana."
- Huvud-asia, sanoi Janne, se Sh äsken.
Heiltä oli pyydetty niin paljon, rippikoulun yhteydessä, niiltä, jotka olivat oppimisvaikeuksisten omaisia. Heiltä, jotka olivat heidän omaisiaan pyydettiin siten hyvin paljon.

- Voi kunpa muistaisin tänäänkin, että on harjoitukset, ja tarjous ylei-sivistyksestä, tai älyllisyydestä, jopa tunteineen, ihan varmasti jossakin.
Olen aivan riemuissani, olen aivan innoissani, laji kutsuu mukaansa, vaikka edes haukkaamaan happea ja ottamaan ulkoilmaan, vain pois barbaristisuudesta ja kylmästä yöttömän yön elämästä. Olen aivan innostunut taas uudelleen, vanhasta kamppailulajista, joka ei kai koskaan päästä pois vallastaan, löysin siis katan, joka oli vain läheisyydestä kertova, ja 1-vuotiaan albiino-lapsen kellimisen hallusinaatio, vain fantasia itsestä, ja turvallisuudentunteesta, turhautumasta. Hän huomasi, ettei kykene tuntemaan läheisyyttä tuolloin, että hän oli yksin, ja jotenkin erilainen, mutta ei hänellekään saanut sen kaltaista, se oli sairasta, ja absurdia, oikein rivo ja käytöshäiriöitä, vain muista ihmisistä, ihmisjoukoista ja -ryhmistä. Vaikka hän ryhtyy hakemaan turvallisuutta, on hän kuitenkin jo käsittänyt, olevansa yksi muista ihmisistä, ja etteivät ihmiset ole vain läsnäolemisellaan, häntä varten, vaan on myös muita ihmisiä. Tämä karate ei ole kellimisen fantasia, ei tässä näytetä sillä tavalla keholta, missä kohdissa päästä tuntuu pahalta.

2

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sininen minervä

      - "Sekö on joku vamma?", kysyi äitini.
      Miksi hänen kaimansa työskentelikään vammaisten parissa laitoksessa?
      Hän oli hyvin turvautunut, jopa omaan isääni, sekä hänen lapseensa, ihan kaikkiin samannimisiin, ja samannäköisiin, kunhan se teki heistä vammaisia, jopa isäni ja minun, "hänen, kuten hän ajatteli, erääseen solaris-lapseeni. Tämä oli vähän häiritsevää, koska se oli väestönsuojelu-menettely.
      - Totallt-het, totallt...

      Hellä Wuolijoki: Enkä ollut vanki
      "Se tarttunut itku on hiljaista, tuskallisat, vähitellen häipyvää nyyhkytystä, surun kanteleen soittoa, vankilan kanteletta, pieniä ailahtelevia ääniä yössä....
      Yhtäkkiä repäisee yön ja pimeyuyden vihlova tuskanhuuto: "ÄIti, äiti, minun äitini...."

      • Suurreellinen absurd

        1. Barbaristisuudesta, kyseenalaistavan keskustelumenetelmän häiriöstä
        "Hänen"
        Totallt... paranormalt direkten


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe