ostin TW-EA2000 modemin ja DWL-610 lankatoman verkko kortin. en ole saanut kläppäriä toimima piuhan kanssa eikä ilman piuha. mahtaako olla kläppäri asetuksis jotain tai onko nuo tuottet ihan perseesta. kokemuksia!!!!!!!
TW-EA2000 JA DWL-610
5
499
Vastaukset
- Piru
modeemia ja läppäriä jonkun verran, että alkaa toimimaan. Mitäs säätöjä olet tehnyt?
- Late
Mut korjaa noi yhdyssanavirheet niin kerron mitkä säädöt ja miten!
- riina
sorry ne kirjoitus virhet. olen virolaine ja asunut suomessa 4 vuotta. halusin nähdä kuinka hyvin itse kirjoitaisit viroksi.
- Kiki
riina kirjoitti:
sorry ne kirjoitus virhet. olen virolaine ja asunut suomessa 4 vuotta. halusin nähdä kuinka hyvin itse kirjoitaisit viroksi.
Kuule ite olen asunut elämäni ekat 10v Norjassa ja nyt menee ihan hyvin enkku norja ja suomi ja iso kirjain eli sift tulee aivan refleksistä kun laitan nimen tmsm en edes ajattele koska sitä painetaan!
Ja muistan jokseenkin missä napit on ja tiedän että mikä on yhdyssana ja mikä ei... - Riina
Kiki kirjoitti:
Kuule ite olen asunut elämäni ekat 10v Norjassa ja nyt menee ihan hyvin enkku norja ja suomi ja iso kirjain eli sift tulee aivan refleksistä kun laitan nimen tmsm en edes ajattele koska sitä painetaan!
Ja muistan jokseenkin missä napit on ja tiedän että mikä on yhdyssana ja mikä ei...lapsuudessa on kuulemma helpompi opiskella kieltä
kun aikusena. mina olen 26v. Mun mielestään vois antaa pistee siitä että joku edes yrittä kommunikoida vierällä kielellä. Jos kaikki olis yhtä kriitisia kun sinä niin .......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 49738
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661