Join viikon ja olo on hyvä, ainoastaan sellainen turski juopon persehiki haisee asunnossa, lakanoissa ja sohvatyynyillä, ja jokapuolella on tyhjiä tölkkejä, viinapulloja ja pakastepitsan pahvipakkauksia.
Laskin viikkokulutukseni: noin 170 annosta viikossa
11
380
Vastaukset
- Nuori lääkäri
Suositeltava alkoholimäärä vuorokaudessa on noin 24 annosta, joten olet tunnollisesti noudattanut virallisia suosituksia !
- -----
Olet vain idiootti
- 666.
Otahan vajaapäinen känniääliö ja luuseri taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Paras olisi mennä lääkäriin tutkituttamaan viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/
- azalanda
Ihme että olet hengissä, virallisten suositusten mukaan aikuisella miehellä yli 7 kerta-annosta päivässä on vaarallista!
- Nuori lääkäri
Tarkoittanet, että ei 7 vaan 17. 17 on optimaalinen päiväannos, joka tulee nauttia tunnollisesti.
- ei ole
Paskamarjat. Minä juon 2 litraa viiniä päivässä ja muutaman napaanderin ja oluen kyytipojaksi. Ja olen nainen.
- erhfdszsdgsdfhgsdf
juot liian vähän!
- Anonyymi
Lääkärit varoittavat kuivumisesta, on juotava vähintään 2 litraa päivässä!
- Anonyymi
Palstan päihde lääketieteen ekspertin, "Nuoren Lääkärin" ikiaikainen ohje on 17 annosta päivässä, joten kyllä nyt alkaa lievän riskin rajoja löytyä.
On ollut palstalla jo niin pitkään että on jo "Keski-ikäinen lääkäri".
Asd- Anonyymi
Olen elänyt tähän asti, kuin foliumissa, ,mutta nyt OSTIN 4 METRIÄ KINKKUFOLIUMIA ja pukeudun siihen oikopäätä.
- Anonyymi
Nuori lääkäri on kyllä palstan legenda :) 17 annosta päivässä on optimaalista terveydelle, Se tekee.. venaas... 7*10+7*7=70+49=119 annosta.
Asd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010