Pienen käytetyn hankita edessä ja kiinnostaa otsikossa mainittujen mallejen kokemukset. Mitä tyyppivikoja, tai muuta huomioon otettavaa tulee Rellukuskeilla mieleen?
Entä mikä on järkevä hintaluokka suunnilleen vm 2000 ja 100-150tkm kriteereillä? Tarkotan siis myyntihintaa, pyyntihinnathan on todella isolla haitarilla...
Twingo, Clio, Megane kokemuksia?!
5
225
Vastaukset
- DGC
Vuosimallin 2000 autot ovat 13 vuotta vanhoja ja sen ikäisissä autoissa on yleensä vikoja, myös laadukkaissa. Tyypillisiä tai epätyypillisiä.
Twingo ja Clio ovat aika pelkistettyjä vehkeitä. Niistä hajoaa lähinnä puolia ja pyöränlaakereita. Minun Cliostani meni myös lämppärin kenno, sekään ei ole mikään harvinainen juttu. Ja kun kyse on 13-vuotiaasta autosta, joutuu katsastuksiin tekemään kaikenlaista pientä, esim etupään niveliä tai katkenneita jousia.
Yleensä Renaultit eivät ruostu kovin herkästi, edes tuossa iässä. Twingosta en ole tosin ihan varma. - neljä vuotta Meganea
Twingo on peltikoppi. Nastarenkaita siihen ei pidä valita, siinä toimii kitkarenkaat paremmin.
Sen sijaan että haet tiettyä vuosimallia voit miettiä paljonko olet valmis laittamaan rahaa autoon . Jossakin vaiheessa autojen arvonalennus pysähtyy, eli voit saada 5 vuotta uudemman melkein samaan hintaan.
Megane alkaen vuodesta 2003 on luokkansa hiljaisin auto, eli siinä on matkustusmukavuus kohdallaan. Hinta on kuitenkin halvempi kuin Skodassa, Toyotassa yms. - Ykköset
Kaikki Cliot on varmoja.
Vanhoista autoista ykkös Meganet, Scenicit ja Lagunat on hyviä valintoja. Niistä on kaupan joskun aika vähänkin ajettuja ja ne kannattaa ottaa huomioon autoa hankittaessa. Kakkosista olen pysynyt visusti erossa, Pitäisi kyllä kokeilla että onko niin huonoja kuin väitetään. Faceliftien väitetään olevan selvästi aikaisempia parempia. - Aloittaja..
Mitenkä herkkiä ne on ruosteelle?
- neljä vuotta Meganea
Renaulteissa on ruosteenesto yksi parhaimmista, tosin vasta alkaen vuodesta 2001.
http://www.vibilagare.se/test/rost?make=385&model=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904