Minulla on huomenna hermoratahieronta ensimmäistä kertaa ja ennustan, että hermoratahieronta voittaa klassisen hieronnan. Se luultavasti ihoakin virkistää. Minulla ei luultavasti ole normaalit hermot, kun kestän hyvin kipua ja en käytä kipulääkkeitä, paitsi kahdessa synnytyksessä oli kipulääkkeitä. Kipuja siis löytyy pohkeista ja vaivaisenluun kohdasta. Yritän hoitaa näitä asioita, koska nämä ovat minulle tärkeitä asioita: Terveys (kuka nyt esim. masennusta toivoo) Hedelmällisyys (Perheeni ei ole vielä tässä) Hermotus-asiat, eli voisiko osa hermoista olla vauriotuneita, vai kestänkö vain hyvin esim. kipeitä niveliä?
Hermoratahieronta
3
773
Vastaukset
Tänään oli hermoratahieronta ja se toden totta oli lihashierontaa parempi. Jos ihmisellä on esim. jännityksiä, niin hermoratojen hoito auttaa lihashierontaa paremmin. Hermojen käsittely ei tuottanut esim. kipua. Hoidon jälkeen esim. lantion "reunoista" avautui. Niska ja takaraivo "avautuivat". Raajat ovat lämpimät. Kehoni vastaanotti hierontaa ihan hyvin. Uskon nyt, että hermot ja hormonit ovat normit ja äkkiä tänne prinssi valkealla ratsulla perustamaan perhettä... Niin ja prinssillekin voisin ostaa ratojen "avautumisen":))
- M 51
Olen n. 50 mies, ja olen n.1,5 v. käynyt hermoratahieronnassa Tampereen suunnalla. Tuo hieronta on kuin Kiinalainen akupunkio ilman neuloja. Parin tunnin hieronnan jälkeen olo on rento ja kevyt. Sitä kulkee kuin leijailisi 5 cm ilmassa.
Erittäin hyvä ja ihana hieronta.
- Anonyymi
Hermoratahieronta on esoteerinen itämainen kansanparannusmenetelmä, joten se ei sovellu ainakaan kristitylle, jos ei halua joutua vaikutusehdotusten alaiseksi ja sitä käytetään mm. New Age kulteissa laajaltikin... linkki englanniksi www.gotquestions.org/reflexology-Christian.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138