Taas on juttua lehdessä United Brotherhoodista! Mukavia poikia/miehiä ovat!
United Brotherhood
286
22537
Vastaukset
- tanjuskaaa1
Sanoo joku vanha mummeli,joka on dementoitunut eikä ymmärrä enään tästä maalimasta hönkäsenpölläystä!!!! (:
Kieltämättä siinä liigassa on pari komeaa kollia (;
Mistähän päin Oulua näitä voisi bongailla?(=- mökkihöperöt
Komeaa kollia, toivottavasti ei katella samoja ;) Tuntomerkkejä sun kolleista? :)
- tanjuskaaa1
mökkihöperöt kirjoitti:
Komeaa kollia, toivottavasti ei katella samoja ;) Tuntomerkkejä sun kolleista? :)
Kuuleppas mökkihöperö: yks mies on tumma,tulinen ja rotevahko ellei takki vain suurenna häntä,en tiedä (; toinen on pitkä,vaalea eikä mikään leveä harteinen,mutta komistus siltikin (; Kolmas on todella roteva,vaaleahko juippi (;
Saahan sitä haaveilla (; haaveissa vainko oot mun tadadaadaaa :P - mökkihöperöt
tanjuskaaa1 kirjoitti:
Kuuleppas mökkihöperö: yks mies on tumma,tulinen ja rotevahko ellei takki vain suurenna häntä,en tiedä (; toinen on pitkä,vaalea eikä mikään leveä harteinen,mutta komistus siltikin (; Kolmas on todella roteva,vaaleahko juippi (;
Saahan sitä haaveilla (; haaveissa vainko oot mun tadadaadaaa :PSun joukkoon kuuluu jo joitakin muita tai en ole kaikki tavannut.
- Tietäjä
Minä tunnen hyvinkin kuvailemasi henkilöt (; Äijäthän löytyy jopa facebookista.
- kisuli6
Tietäjä kirjoitti:
Minä tunnen hyvinkin kuvailemasi henkilöt (; Äijäthän löytyy jopa facebookista.
Ei muuten löydy kaikkia :D
- kisuoulu
kisuli6 kirjoitti:
Ei muuten löydy kaikkia :D
Mutta osa löytyy ja ovat melko kuumia ;)
- 69paavo
Voi teitä tyttö parkoja,jotka retkahdatte nuihin rikollisiin,ottakaa kunnon miehet itsellenne jotka tienaavat palkkanssa OIKEILLA töillä eikä rikollisella toiminnalla. Arvostatteko itseänne niin vähän,että annatte konnien viedä sydämenne????
Joku roti tähän touhuun on tultava. - fryed
Oishan ne kommeita, mutta ei semmosen kanssa perhettä vois perustaa. Lastensuojelu ois koko ajan kyttäämässä
- mamma843
Miten niin? Eihän ne perheelleen mitään tee! Saahan lapsi käydä tapaamassa vankilassakin vanhempaansa!
- fryed
mamma843 kirjoitti:
Miten niin? Eihän ne perheelleen mitään tee! Saahan lapsi käydä tapaamassa vankilassakin vanhempaansa!
Katsos kun lastensuojelu olisi huolisaan, siks ne kyttäis. En väittänyt että tekisivät tyypit mitään. Mutta asiakkuus siellä ei edellytä sitä että jotain olis tapahtunu. Se pelkkä huoli riittää...
- mamma843
fryed kirjoitti:
Katsos kun lastensuojelu olisi huolisaan, siks ne kyttäis. En väittänyt että tekisivät tyypit mitään. Mutta asiakkuus siellä ei edellytä sitä että jotain olis tapahtunu. Se pelkkä huoli riittää...
Jos lapsilla kaikki hyvin, äiti pitää huolen isän poissa olessa. Saa ruokaa, on puhtaana, ehyet vaatteet jne niin ei oo lastensuojelulla puuttumista. Minulla on siitä kokemusta!
Minä äitinä käyn töissä, lapsi tarhassa ja isälläkin töitä jotka vähän ehkä erilaisia kuin muilla. - katjuska8
Miten niin ? Eipä oo meidän perhettä kytänny koskaan.
- 666
mamma843 kirjoitti:
Ei tietenkää tee, akalle vähä pesäpallomailaa niin eihän se vielä mitään oo.
- Poikas023
mamma843 kirjoitti:
Jos lapsilla kaikki hyvin, äiti pitää huolen isän poissa olessa. Saa ruokaa, on puhtaana, ehyet vaatteet jne niin ei oo lastensuojelulla puuttumista. Minulla on siitä kokemusta!
Minä äitinä käyn töissä, lapsi tarhassa ja isälläkin töitä jotka vähän ehkä erilaisia kuin muilla.Piähän turpa kiinni lehmä. Hyvin kyllä huolehit?!
- ymmyrkäinen
Jotkut meistä tykkää isokokoisista partamiehistä. Mutta en minäkään taitaisi rikollista ottaa. Joku raksamies mieluumin. Mikähän toi vahingossa paksuksi juttu oli. En kyllä sellaista tekisi. Perheenperustamishaaveissa ei ole mitään pahaa, kyllähän monet miehetkin haaveilee perheestä. Ja yhdessä haluttuna ne tulee paremmin yhdessä hoidettuakin.
Mamma843:lle tiedoksi jos miehesi joutuu vankilaan se huoli herää sosiaalityöntekijöillä. Sinulla tulee olemaan kova homma vakuuttaa, että pystyt takaamaan lapsellesi turvallisen ympäristön, koska liikut rikollisissa piireissä, ainakin heidän mielestään. Asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin sinä luulet.- mamma843
Kaikilla ei ole edes partaa :) Ammatille sama kun on rakastava, huolehtiva, komea ja lihaksikas mies !
Mieheni on ollut jo vankilassa, useampaan kertaan, että tiedän mistä puhun.
Minun ei ole tarvinnut vakuuttaa mitään, lapsellani on turvallinen ympäristö ja hänestä huolehditaan! Minä ja lapseni ei kuljeta rikollisissa piireissä, ainut joka meillä asuu on mieheni, lapseni isä!
Sinulla taitaa olla ongelmia lastensuojelun kanssa tai rikollisten kun et näytä niistä mitään tietävän. - mamma843
Kaikilla ei ole edes partaa :) Ammatille sama kun on rakastava, huolehtiva, komea ja lihaksikas mies !
Minun ei ole tarvinnut vakuuttaa mitään, lapsellani on turvallinen ympäristö ja hänestä huolehditaan! Minä ja lapseni ei kuljeta rikollisissa piireissä, ainut joka meillä asuu on mieheni, lapseni isä!
Sinulla taitaa olla ongelmia lastensuojelun kanssa tai rikollisten kun et näytä niistä mitään tietävän. - ymmyrkäinen
mamma843 kirjoitti:
Sinulla taitaa olla ongelmia lastensuojelun kanssa tai rikollisten kun et näytä niistä mitään tietävän.Tietosi eivät pidä paikkaansa
- mamma843
ymmyrkäinen kirjoitti:
Tietosi eivät pidä paikkaansa
No sitä minä en tiedä mutta tässä edelleen ollaan ja lapseni on kotona !
Mitä lienet tarkoitit? - ymmyrkäinen
mamma843 kirjoitti:
No sitä minä en tiedä mutta tässä edelleen ollaan ja lapseni on kotona !
Mitä lienet tarkoitit?Eli lastensuojelu ei tiedä että miehesi on ammattirikollinen. Eihän se sitten ole ihme ettei avohuollon tukitoimia ole aloitettu. Eikö miehesi vois mennä töihin tai olla työtön työnhakija. Ei kai mittään liivijengiä voi pitää työnä.
- mamma843
ymmyrkäinen kirjoitti:
Eli lastensuojelu ei tiedä että miehesi on ammattirikollinen. Eihän se sitten ole ihme ettei avohuollon tukitoimia ole aloitettu. Eikö miehesi vois mennä töihin tai olla työtön työnhakija. Ei kai mittään liivijengiä voi pitää työnä.
Valitettavasti, käyn lapseni kanssa säännöllisesti ns.soskujen luona. 2kk välein. Mieheni on töissä, oikeissa töissä, tekee siis kahta työtä!
- ymmyrkäinen
mamma843 kirjoitti:
Valitettavasti, käyn lapseni kanssa säännöllisesti ns.soskujen luona. 2kk välein. Mieheni on töissä, oikeissa töissä, tekee siis kahta työtä!
Eli lastensuojelulla on huoli teiän tilanteesta. Ei ne muuten noin tiheään haluaisi nähdä. Tiiäthän että se asiakkuus näkyy päiväkodissa, neuvolassa ja koulussa.
Sen epärehellisen värkkäilyn vois jättää pois. Tuskin ne työpaikoilla tommosista "lomista" pittää. - mamma843
ymmyrkäinen kirjoitti:
Eli lastensuojelulla on huoli teiän tilanteesta. Ei ne muuten noin tiheään haluaisi nähdä. Tiiäthän että se asiakkuus näkyy päiväkodissa, neuvolassa ja koulussa.
Sen epärehellisen värkkäilyn vois jättää pois. Tuskin ne työpaikoilla tommosista "lomista" pittää.Tiedän! Heillä ei ole kuitenkaan huolta eikä lasta oteta meiltä pois, sekä on kehoitettu pitämään suhteet isään joka on vankilassa!
Oikea työ on viikonlopputyötä, portsarina! Viikot aikaa touhuta muuta ja työttömyyspäiväraha ja tarvittaessa sosiaalitoimistokin vielä auttaa, näin se vain menee !
Pitäähän se kaikille turva tarjota oli minkälainen tahansa! Myös pakolaisista on huoli pidettävä koska Suomessa ovat. - mamma843
mamma843 kirjoitti:
ANTEEKSI 2x vuodessa olen käynyt, mutta en enää!!
Ja muidenkin lapset tai perheet voivat joutua käymään vaikkeivat vanhemmat vankilassa olisikaan että semmosta! - Ymmyrkäinen
mamma843 kirjoitti:
Tiedän! Heillä ei ole kuitenkaan huolta eikä lasta oteta meiltä pois, sekä on kehoitettu pitämään suhteet isään joka on vankilassa!
Oikea työ on viikonlopputyötä, portsarina! Viikot aikaa touhuta muuta ja työttömyyspäiväraha ja tarvittaessa sosiaalitoimistokin vielä auttaa, näin se vain menee !
Pitäähän se kaikille turva tarjota oli minkälainen tahansa! Myös pakolaisista on huoli pidettävä koska Suomessa ovat.Heillä on huoli perheenne tilanteesta, jos olette asiakkaita. Siihen se homma perustuu. Ehkä eivät tee huostaanottoa, mutta siinä vaiheessa kun lapsi oppii isiltä hyviä tapoja, se kynnys on paljon matalampi, kuin rehellisissä perheissä. Joiden kanssa mietitään avohuoltoa. Teillä tiedetään ettette pysty lapsen turvallisuutta takaamaan kunnolla. Sinä et ole ajatellut perhettä perustaessa kuin sen ukon etua. Lapsesi tulee kärsimään, sinun huonosta valinnasta. Suurin osa pakolaisista haluaa työllistyä tai sitten odottavat että pääsisivät takaisin kotimaahan tekemään työtä. Sinun mies haluaa tehdä rikoksia, ja sinä tuet häntä.
Tavallaan sinäkin olet osallinen.. - Seurannut
mamma843 kirjoitti:
Sinulla taitaa olla ongelmia lastensuojelun kanssa tai rikollisten kun et näytä niistä mitään tietävän.Voi jumalauta OIKEA ihminen ei jodu ankilaan eikä pelkää polliisia.
- kyttä 69
Seurannut kirjoitti:
Voi jumalauta OIKEA ihminen ei jodu ankilaan eikä pelkää polliisia.
Ankilaan :D Ei vankilaan joutujan tarvitse pelätä POLIISIA !
- Jari Sy
mamma843 kirjoitti:
Sinulla taitaa olla ongelmia lastensuojelun kanssa tai rikollisten kun et näytä niistä mitään tietävän.Ja varmaankin kohta taas menee vankilaan ja muutaman vuoden päästä lapsi menee ihan varmasti myös. On siinä lapsella ihana esikuva...!
- tyttö
Miten ihmeessä sieltä vankilasta hoidetaan parisuhdetta tai ollaan läsnä lapsen arjessa. Joku muu ammatti olis lapselle parempi.
- mamma843
Kirjeitse, puhelimella ja joka viikonloppuisilla tapaamisilla sekä perhetapaamiset vielä siihen päälle, näin se meillä menee.
Lapsen arjessa ei tosin silloin voi isä olla mutta hyvin me pärjätään! - Sälittävät heikkolahjais
mamma843 kirjoitti:
Kirjeitse, puhelimella ja joka viikonloppuisilla tapaamisilla sekä perhetapaamiset vielä siihen päälle, näin se meillä menee.
Lapsen arjessa ei tosin silloin voi isä olla mutta hyvin me pärjätään!Linnakundi ei voi olla isä! Sääliksi käy naisia jotka tekee hulluille lapsia! Minusta jokainen rikoksenuusija tuöisi ampua huussin takana!
- mamma843
Sälittävät heikkolahjais kirjoitti:
Linnakundi ei voi olla isä! Sääliksi käy naisia jotka tekee hulluille lapsia! Minusta jokainen rikoksenuusija tuöisi ampua huussin takana!
Linnakundi ei ole isä ? On niitä kuule ihan tavallisiakin pulliaisia etkä eivät ole isiä tai äitejä!
Me olemme onnellinen perhe ja se siitä! - enniina3
Sälittävät heikkolahjais kirjoitti:
Linnakundi ei voi olla isä! Sääliksi käy naisia jotka tekee hulluille lapsia! Minusta jokainen rikoksenuusija tuöisi ampua huussin takana!
Ja millä perusteella ei voi olla isä,jos on linnassa?
Ehkä ei ole muutamaan vuoteen taikka kuukauteen lapsen elämässä läsnä,mutta tokihan lapsi saa käydä linnassa isäänsä katsomassa joten ei unohda häntä. Naurattaa todellakin nämä kaikkitietävien valitukset :D Nykyaika on nykyaikaa ja on paljon perheitä jossa äiti tai isä voi olla linnassa ilman mitään sen 'kummempaa' syytä. Esim. voi kärsiä tuomiotansa jostain nuorena tulleesta töppäilystä ja on koko loppu elämänsä sitten leimattuna venkulana. Ja pyh minua ainakaan se hävetä&häiritse,että isäni istunut linnassa 10 vuotta. Kaverit tietävät siitä eikä minua koskaan ole asian tiimoilta edes kiusattu tai mitenkään säälitty enkä sääliä kaipaakkaan. Ihan normaali arki mulla on ollut ja olen saanut tavata ja soitella isäni kanssa!! Mutta ikinä en ole tämän asian vuoksi joutunut sossujen kanssa tekemisiin vaikka iskä pitkän tuomion istuki.
Kävin sossussa pari kertaa sen takia,että kasiluokalla ollessani jäin kiinni röökinpoltosta vaan jättivätpä rauhaan sen parin kerran jälkeen:) että tässä teille kaikkitietäväisille vähän faktaa soskut ei kato välttämättä joka asiaan puutu! - mamma843
enniina3 kirjoitti:
Ehkä ei ole muutamaan vuoteen taikka kuukauteen lapsen elämässä läsnä,mutta tokihan lapsi saa käydä linnassa isäänsä katsomassa joten ei unohda häntä. Naurattaa todellakin nämä kaikkitietävien valitukset :D Nykyaika on nykyaikaa ja on paljon perheitä jossa äiti tai isä voi olla linnassa ilman mitään sen 'kummempaa' syytä. Esim. voi kärsiä tuomiotansa jostain nuorena tulleesta töppäilystä ja on koko loppu elämänsä sitten leimattuna venkulana. Ja pyh minua ainakaan se hävetä&häiritse,että isäni istunut linnassa 10 vuotta. Kaverit tietävät siitä eikä minua koskaan ole asian tiimoilta edes kiusattu tai mitenkään säälitty enkä sääliä kaipaakkaan. Ihan normaali arki mulla on ollut ja olen saanut tavata ja soitella isäni kanssa!! Mutta ikinä en ole tämän asian vuoksi joutunut sossujen kanssa tekemisiin vaikka iskä pitkän tuomion istuki.
Kävin sossussa pari kertaa sen takia,että kasiluokalla ollessani jäin kiinni röökinpoltosta vaan jättivätpä rauhaan sen parin kerran jälkeen:) että tässä teille kaikkitietäväisille vähän faktaa soskut ei kato välttämättä joka asiaan puutu!Enniina3, puhut asiaa ja omasta kokemuksesta! Täällä on paljon niitä kaikkitietäviä!
- 12+15
mamma843 kirjoitti:
Enniina3, puhut asiaa ja omasta kokemuksesta! Täällä on paljon niitä kaikkitietäviä!
Olisi kyllä karmeaa viedä lasta katsomaan isäänsä linnaan ........HYIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
- rakkaus voittaa
12+15 kirjoitti:
Olisi kyllä karmeaa viedä lasta katsomaan isäänsä linnaan ........HYIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Minulla on siitä kokemusta, ei yhtään paha asia, lapselle rakas ihminen.
- oulu
rakkaus voittaa kirjoitti:
Minkä se rakkaus voittaa? Omanarvon tunnon, rehellisyyden, yhdessä olon, hyvän omantunnon, lähipiirin ja viranomaisten mielipiteet, turvallisuuden. Te ootte liian syvällä tuossa harhassa.
- juuuusooo
oulu kirjoitti:
Minkä se rakkaus voittaa? Omanarvon tunnon, rehellisyyden, yhdessä olon, hyvän omantunnon, lähipiirin ja viranomaisten mielipiteet, turvallisuuden. Te ootte liian syvällä tuossa harhassa.
Lapselle banhemmat, äiti ja isä ovat yhtä rakkaita olivatpa ne minkälaisia tahansa, näin se vaan menee. Rakastan molempia
- oulu
juuuusooo kirjoitti:
Lapselle banhemmat, äiti ja isä ovat yhtä rakkaita olivatpa ne minkälaisia tahansa, näin se vaan menee. Rakastan molempia
Niin lapsetkin joutuvat siihen harhaan, että mikä tahansa ammatti on hyvä.
Ihmisiä saa hakata, kiristää, ryöstää, murhata, raiskata ja niin edespäin. Eikö teillä reppanoilla todella ole käsitystä mitä järjestäytynyt rikollisuus on. Sitten äiti tukee toimintaa kotoa käsin ja puolustaa ukko kullan töitä netissä. Tajuatteko yhtään mitä se ammatti sisältää, ja mihin lapsi oppii.
Lukekaa vaikka Late Johanssonin tekstejä niin opitte jotain. - Jari Sy
mamma843 kirjoitti:
Lapsen arjessa ei tosin silloin voi isä olla mutta hyvin me pärjätään!Ai että sitä on sun mielestä lapsen arki. Ei kyllä käy kateeksi tulevaa nuorisorikollista, kun saa noin hyvät ohjeet vanhemmiltaan. Ikävä juttu ja yhteiskunnan pitäis puuttua lapsen huostaanotolla äkkiä asiaan.. Lapsen elämä vaarantuu!
- asdfasd asdfasd
enniina3 kirjoitti:
Kävin sossussa pari kertaa sen takia,että kasiluokalla ollessani jäin kiinni röökinpoltosta vaan jättivätpä rauhaan sen parin kerran jälkeen:) että tässä teille kaikkitietäväisille vähän faktaa soskut ei kato välttämättä joka asiaan puutu!HAh HAH HAA, vai että on isäsi istunut vankilassa. Mitäs lapsesi tekee kuin noudattaa esimerkkiäsi, että isät on aina vankilassa! Et ole lapsesi arvoinen, vtun paska.... Opettele oikeaa elämää.
- fasdfaasdf
rakkaus voittaa kirjoitti:
Ja vitutas
- yhdistynytpoikakuoro
No kuka täysjärkinen ihminen muka menisi aukomaan päin näköä jollekkin steroideja itseensä pumpanneeseen, amfetamiinipsykoottiseen, sairasmieliseen ihmisjätteeseen, joka ilman pienintäkään tunnontuskaa voisi sinut esimerkiksi puukottaa hengiltä, vaikka ihan huvikseen? Mutta että joku vielä tietoisesti haluaa itselleen tollasen sairaan paskan, niin huhhuh.. on siinä huoralla itsetunto paskana. Lähtisitkö takaisin peltolaan harjoittamaan itsesi eheyttämistä?
- oulu
Olet oikeassa. Kuka hullu menee semmoisille valittaan, pitää sitä omaa turvallisuutta ajatella. Alibissa oli juttu mitä tapahtuu, kun epäillään(väärin perustein) vasikaksi. Se mies voi häipyä aika nopeaan.
Osan mielestä joukkoraiskauksetkin ovat ok. Eikö ne ollut just näitä united brotherhood tyyppejä silloin.. - puhuu joka tietää
oulu kirjoitti:
Olet oikeassa. Kuka hullu menee semmoisille valittaan, pitää sitä omaa turvallisuutta ajatella. Alibissa oli juttu mitä tapahtuu, kun epäillään(väärin perustein) vasikaksi. Se mies voi häipyä aika nopeaan.
Osan mielestä joukkoraiskauksetkin ovat ok. Eikö ne ollut just näitä united brotherhood tyyppejä silloin..Joukkoraiskaukset eivät ole Oululaisten ! Näitä kerhojahan on ympäri Suomea.
- kaveruksiaovat
puhuu joka tietää kirjoitti:
Joukkoraiskaukset eivät ole Oululaisten ! Näitä kerhojahan on ympäri Suomea.
Vaan eikö ookki hieno arvomaalima kerholla.
Siinä oppiipi lapset hyviä tapoja.... - sisarhentovalkoinen2
kaveruksiaovat kirjoitti:
Vaan eikö ookki hieno arvomaalima kerholla.
Siinä oppiipi lapset hyviä tapoja....Kerrompa esimerkin, että ei se aina niin menne :lapset oppii.
Poikani on yliopistossa opiskelemassa tietojenkäsittelyä, tytäreni ammattikoulussa lukemassa kampaajaksi, heidän isä linnakundi.
Itse olen sairaanhoitaja.
Lapset valitsevat jossain vaiheessa tiensä, ei siihen vanhempien ammatit vaikuta !
Olemme rikkinäinen perhekin vielä, siis olemme eronneet. - oulu
sisarhentovalkoinen2 kirjoitti:
Kerrompa esimerkin, että ei se aina niin menne :lapset oppii.
Poikani on yliopistossa opiskelemassa tietojenkäsittelyä, tytäreni ammattikoulussa lukemassa kampaajaksi, heidän isä linnakundi.
Itse olen sairaanhoitaja.
Lapset valitsevat jossain vaiheessa tiensä, ei siihen vanhempien ammatit vaikuta !
Olemme rikkinäinen perhekin vielä, siis olemme eronneet.Sinä annoit hyvän esimerkin eroamalla. Sinähän turvasit sillä lasten tulevaisuuden.
- sisarhentovalkoinen2
oulu kirjoitti:
Sinä annoit hyvän esimerkin eroamalla. Sinähän turvasit sillä lasten tulevaisuuden.
Lapseni olivat jo aikuisia ja opiskelemassa. Edelleen pidämme yhteyttä tiiviisti ja kuka tietää milloin lyömme hynttyyt yhteen :)
- oulu
sisarhentovalkoinen2 kirjoitti:
Lapseni olivat jo aikuisia ja opiskelemassa. Edelleen pidämme yhteyttä tiiviisti ja kuka tietää milloin lyömme hynttyyt yhteen :)
Entä jos he olisivat halunneet seurata isän tietä?
Olisiko miettesi avioliittosi terveellisyydestä lapsille sama? - Riski Äijä
Myönnät siis olevasi pаskаhousu, jonka rohkeus riittää vain netissä anonyyminä uhoamiseen. Pidätkö itseäsi Miehenä? Oikea Mies seisoo sanojensa takana, kun on ensin sanonut ne päin naamaa, ja ottaa sen jälkeen vastaan mitä tulee. Touhusi on niin ämmien touhua, että voisit vetää vaikka mekon päälle.
- naisilla liivit
Riski Äijä kirjoitti:
Myönnät siis olevasi pаskаhousu, jonka rohkeus riittää vain netissä anonyyminä uhoamiseen. Pidätkö itseäsi Miehenä? Oikea Mies seisoo sanojensa takana, kun on ensin sanonut ne päin naamaa, ja ottaa sen jälkeen vastaan mitä tulee. Touhusi on niin ämmien touhua, että voisit vetää vaikka mekon päälle.
Ei oikea mies hae turvaa roskajoukoista. Liivijengiläiset ovat pelkkiä akkoja, hyi saatana. Ei suomalaisia miehiä ollenkaan, pelkkiä amerikanpellejä.
- tyttö
Miksi, joku haluais rikollisen?
On noita tavallisia miehiäkin pilvin pimein vapaalla(kirjaimellisesti), joita vois yrittää, jos kerta miehen haluaa.
Minä luulen että siinä vois olla vaimonkin henkikulta löyhässä, joko sen miehen tai sen kavereiden käsissä.- hetu72
On on,mutta kyllähän rikollinenkin voi olla tunnollinen ja huolehtiva perheenisä.
En mitenkään puolustele rikollisuutta mutta tiedän yhden tuttava perheen jossa isä käy kunnon töissä sekä teki ennen jotain rötöstelyä ja on siitä kärsinyt. Lapsista on tullut kunnollisia yhdyskuntakelpoisia eivätkä he häpeä isäänsä olisi se minkälainen tahansa eivätkä kyllä arvostakkaan hänen toimintaa,mutta hyvin on isä pitänyt lapsistaan huolta eikä ole vaimoakaan yksin jättänyt lasten kanssa..
En ymmärrä sitä,että miten ME kaikki ihmiset tulemme tänne arvostelemaan ja valittamaan toisten elämästä?? Jokaisella oma elämä ja eläkööt sen mukaisesti vittuako se vieraisiin pöytiin kuuluu miten jokainen elää? Pääasia,että lapsilla on turvallinen lapsuus. - oulu
hetu72 kirjoitti:
On on,mutta kyllähän rikollinenkin voi olla tunnollinen ja huolehtiva perheenisä.
En mitenkään puolustele rikollisuutta mutta tiedän yhden tuttava perheen jossa isä käy kunnon töissä sekä teki ennen jotain rötöstelyä ja on siitä kärsinyt. Lapsista on tullut kunnollisia yhdyskuntakelpoisia eivätkä he häpeä isäänsä olisi se minkälainen tahansa eivätkä kyllä arvostakkaan hänen toimintaa,mutta hyvin on isä pitänyt lapsistaan huolta eikä ole vaimoakaan yksin jättänyt lasten kanssa..
En ymmärrä sitä,että miten ME kaikki ihmiset tulemme tänne arvostelemaan ja valittamaan toisten elämästä?? Jokaisella oma elämä ja eläkööt sen mukaisesti vittuako se vieraisiin pöytiin kuuluu miten jokainen elää? Pääasia,että lapsilla on turvallinen lapsuus.Onneksi lastensuojelu huolehtii siitä. Turvallista, jos isi on ammattirikollinen? Kyse ei sillon ole nuoruuden hairahduksesta, vaan pahoinpitelyistä, huumekaupoista, palkkamurhista, ryöstösarjoista, kiristyksistä, rahanpesusta ym. Tää listahan jatkuu ja jatkuu. Ei kenenkään ole pakko tehdä rikoksia, joten se että valitsee rikollisuuden, kertoo aika paljon siitä miten tärkeitä ne lapset on. Ei siinä todellakaan ajatella lapsen parasta, kun valitaan jengiläinen niiden isäksi. Sinä voisit vaikka kysyä elinkautisvangeilta miten ne on isänä onnistuneet. Moniko sanois että hyvin.
- hetu72
oulu kirjoitti:
Onneksi lastensuojelu huolehtii siitä. Turvallista, jos isi on ammattirikollinen? Kyse ei sillon ole nuoruuden hairahduksesta, vaan pahoinpitelyistä, huumekaupoista, palkkamurhista, ryöstösarjoista, kiristyksistä, rahanpesusta ym. Tää listahan jatkuu ja jatkuu. Ei kenenkään ole pakko tehdä rikoksia, joten se että valitsee rikollisuuden, kertoo aika paljon siitä miten tärkeitä ne lapset on. Ei siinä todellakaan ajatella lapsen parasta, kun valitaan jengiläinen niiden isäksi. Sinä voisit vaikka kysyä elinkautisvangeilta miten ne on isänä onnistuneet. Moniko sanois että hyvin.
Niin varmasti tekeekin,mutta tässä sinulle oiva esimerkki,että eipäs ole joutunut tuttava perheeni olemaan missään tekemisissä lastensuojelun kanssa vaikka isä onkin ollut rikollinen.
- oulu
hetu72 kirjoitti:
Niin varmasti tekeekin,mutta tässä sinulle oiva esimerkki,että eipäs ole joutunut tuttava perheeni olemaan missään tekemisissä lastensuojelun kanssa vaikka isä onkin ollut rikollinen.
Nuoruudenhairahdukset on niidenkin mielestä eri asia kuin ammattirikollisuus.
Ei minunkaan mielestä vanhoista erheistä pidä ikuisesti rangaista. Sen sijaan aktiivisesti rikoksia tekevät on kyllä jotain muuta kuin hyviä vanhempia.
- vituntyhmät
Ristus olkaa hiljaa asioista mistä ette tiedä yhtään mitään.
- mirjami
Niimpä!
- idealistisuuskarisi
mirjami kirjoitti:
Niimpä!
Minä tiedän ja teillekin se selviää.
Onneksi se on ohi.
- olipaepäselvää
Keitten pitää olla hiljaa...
- KaketsunPitzat
Törkeisiinraiskauksiin, kirvesmurhiin, paloittelumurhiin, TÄYSIN SIVULLISTEN MURHAAMISEEN, naisten törkeisiinpahoinpitelyihin, huumeiden alaikäisille myyntiin SYYLLISTYMINEN VAPAEHTOISESTI, SEKÖ TEKEE NÄISTÄ IHAN JEES TYYPPEJÄ?
- Huh, huh
Aika jäätävää on näiden muutaman tähän ketjuun vastenneen naisen itsekeskeisyys. Ei ollenkaan ymmärretä, että kyse ei ole heistä, vaan kaikista niistä jotka heidän miestensä uhreiksi joutuvat, ja ennen kaikkea heidän omista lapsistaan, millaisen mallin he kotoaan oppivat. Tosin eipä ihmekään, joku palikkahan se täytyy päästä puuttua, että rikollisen puolisoksi ja lasten äidiksi ihan tietoisesti alkaa. Jännityksen vai erikoisuuden tavoittelun vuoksiko?
Vuosia sitten luin toisinaan maikkarin teksti tv:stä viestejä, joita ihmiset lähettelivät toisilleen. Siellä oli paljon näiden linnaleskien viestejä, ja yksi tapaus on jäänyt mieleen.
Hänen viestinsä alkoivat aina sillä, että kertoi juuri heränneensä (oli jo iltapäivä), sitten hän kertoili kuinka oli eilen käynyt jonkun ystävänsä kanssa shoppailemassa ja ostanut sitä ja tätä vaatetta ja sitten olivat käyneet ulkona syömässä, ja oli ollut tosi kivaa. Sitten nainen sanoi "vätystää (ei ole kirjoitusvirhe, vaan sana jota hän käytti), taidan mennä nukkumaan." Toisin sanoen hän vain nukkui ja shoppaili ja söi ulkona ilmeisesti rahoilla, jotka miehensä oli tehnyt rikoksilla ja pistänyt jemmaan.
Kun linnalesket ja rikollisten vaimot ovat kuitenkin lähes poikkeuksetta tällaisia, niin tuleeko todellakin niin suurena yllätyksenä teille muutamille, että ihmiset eivät oikein kykene arvostamaan teitä?
Toki joukossanne on muutamia, jotka käyvät näön vuoksi töissä, ja pitävät kulissia yllä jostain reippaasta ja ahkerasta pikku -vaimosta. Ovat jotain kaupankassoja, siivoojia, lähihoitajia tai muita matalapalkka -aloilla työskenteleviä. Miehet sitten virallisissa tiedoissa työttöminä, jos eivät ole vankilassa.
Nämä vaimot väittävät tienanneensa itse rahansa, ja heitä ei saa kritisoida ollenkaan... No ei se ole ihan niin. Jokainen joka on noita töitä tehnyt tietää, ettei ne palkat ole niin kovin rapeat, ja kun on maksettu asumismenot, laskut, lainat (jos on esim. opintolainaa), ostettu ruokaa, lapsille vaatteita jne. niin eipä sitä niin paljon jäljelle jää, jos ollenkaan.
Kuitenkin nämä perheet elävät todella leveästi, ja on kaikki niin tuliterää ja viimeisen päälle hienoa, kallista ja uutta. Kyllä se joku mättää, jos vaimo kokee edelleen, ettei ole millään tavalla hyötynyt miehensä tekemistä rikoksista.
Eikö se ole hyötymistä, jos niillä miehen tienesteillä maksetaan asuminen, laskut, velat, ruoka, lastenvaatteet ja lelut yms. ja vaimon omat tienestit on sitten vaimon omaa shoppailurahaa? Eikö ole rikoksista millään tavalla hyödytty, oikeasti?- riikinkukko2013
Kaikkiko linnalesket tai haukkumasi naisetko ovat kauheita?
Katso harakka peiliin :D:D - oulu
riikinkukko2013 kirjoitti:
Katso harakka peiliin :D:DVoisivat ajatella lapsen etua
Never heard........ - Huh, huh
riikinkukko2013 kirjoitti:
Katso harakka peiliin :D:DKyllä he ovat kauheita ja itseasiassa pahoja ihmisiä, jos ilman mitään tunnontuskia ottavat rahaa, joka on tienattu rikoksilla. Normaali ihminen ei tee niin.
Katso vain itse peiliin, sinulla on siihen enemmän aihetta kuin minulla. - lissu 21
Huh, huh kirjoitti:
Kyllä he ovat kauheita ja itseasiassa pahoja ihmisiä, jos ilman mitään tunnontuskia ottavat rahaa, joka on tienattu rikoksilla. Normaali ihminen ei tee niin.
Katso vain itse peiliin, sinulla on siihen enemmän aihetta kuin minulla.Kirjoittajahan kertoi olevansa töissä itse, isästä oli kyse. Mistä sinä tiiät ottaako isältä rahaa vai ei !
- Huh, huh
lissu 21 kirjoitti:
Kirjoittajahan kertoi olevansa töissä itse, isästä oli kyse. Mistä sinä tiiät ottaako isältä rahaa vai ei !
Missä kohtaa riikinkukko2013 kertoo käyvänsä töissä, tai sanoo olevansa rikollisen lapsi eikä puoliso? Hänelle vastasin... Ja jos asuu samassa kodissa ja jakaa elämän, niin kyllä sitä rahaa otetaan silloin puolisolta vaikkei nyt setelitukkoa kouraan työntäiskään.
Vai onko teillä sitten jaettu kämppä kahtia jollain aidalla ja molemmilla on omat huonekalut, kodinkoneet, astiat, vuodevaatteet, pyykinpesuaineet, astianpesuaineet jne. jne. omat ruuat ja juomat jne. jne. ja laskut maksetaan tasan tarkkaan pennilleen puoliksi? Älä viitsi puhua roskaa.
Jokainen joka asuu samaa taloutta toisen ihmisen kanssa hyötyy toisen tuloista AINA... Alaikäiset lapset on asia erikseen, sillä hehän eivät vanhempiaan voi valita. Se onkin sitten asia erikseen, jos täysi-ikäinen lapsi ottaa rahaa rikollisilta vanhemmiltaan, tietäen miten raha on hankittu. Voisi sanoa, että hyvin on opittu iskän ja äiskän arvomaailma. - mantariini13
Huh, huh kirjoitti:
Missä kohtaa riikinkukko2013 kertoo käyvänsä töissä, tai sanoo olevansa rikollisen lapsi eikä puoliso? Hänelle vastasin... Ja jos asuu samassa kodissa ja jakaa elämän, niin kyllä sitä rahaa otetaan silloin puolisolta vaikkei nyt setelitukkoa kouraan työntäiskään.
Vai onko teillä sitten jaettu kämppä kahtia jollain aidalla ja molemmilla on omat huonekalut, kodinkoneet, astiat, vuodevaatteet, pyykinpesuaineet, astianpesuaineet jne. jne. omat ruuat ja juomat jne. jne. ja laskut maksetaan tasan tarkkaan pennilleen puoliksi? Älä viitsi puhua roskaa.
Jokainen joka asuu samaa taloutta toisen ihmisen kanssa hyötyy toisen tuloista AINA... Alaikäiset lapset on asia erikseen, sillä hehän eivät vanhempiaan voi valita. Se onkin sitten asia erikseen, jos täysi-ikäinen lapsi ottaa rahaa rikollisilta vanhemmiltaan, tietäen miten raha on hankittu. Voisi sanoa, että hyvin on opittu iskän ja äiskän arvomaailma.Kateellisten panettelua. On se kiva kun on hieno auto pyllyn alla, koti tip tpo ja muodikkaat vaatteet koko perheellä, koruja löytyy, kesämökki sekä muut pelit ja vehkeet. Harrastuksiin on vara ja kiva käydä ravintolassa syömässä.
- oulu
mantariini13 kirjoitti:
Kateellisten panettelua. On se kiva kun on hieno auto pyllyn alla, koti tip tpo ja muodikkaat vaatteet koko perheellä, koruja löytyy, kesämökki sekä muut pelit ja vehkeet. Harrastuksiin on vara ja kiva käydä ravintolassa syömässä.
Kenen rahat ne alun perin olikaan... Ja millä lailla hankittu. Niin mitäpä muista, kun mulla riittää luxusta...
- asdfasdf
mantariini13 kirjoitti:
Kateellisten panettelua. On se kiva kun on hieno auto pyllyn alla, koti tip tpo ja muodikkaat vaatteet koko perheellä, koruja löytyy, kesämökki sekä muut pelit ja vehkeet. Harrastuksiin on vara ja kiva käydä ravintolassa syömässä.
Mut hei, toihan on ihan normiarkea meillä, jotka olemme joka päivä rehellisissä töissä. Ja paljon lisääkin tohon, Älä unohda lomia etelässä pariin-kolmeen kertaan vuodessa ja yks reissu vuodessa kauemmaksikin. Mutta nää veljeskunnan homppelit pyörii 51 viikkoa Suomessa ja käy sen yhden viikon oleilemassa jossakin päin Suomea ja luulevat olevansa lomalla. HAH!
- havahtukaa
>
- HUOLLA TUUNAA: hd
.....siis TÄYSIÄ ROSVOJA !!! JA ÄLYKÄÄPIÖITÄ !! 100%
- mohikaani2
HUOLLA TUUNAA: hd kirjoitti:
.....siis TÄYSIÄ ROSVOJA !!! JA ÄLYKÄÄPIÖITÄ !! 100%
Kateellinen nilkki :D
- en ymmärrä
mohikaani2 kirjoitti:
Kateellinen nilkki :D
Miksi, joku olisi kateellinen?
- IP:tuki
Sanon vain sen, että vaikka täällä yrittää salassa huudella, nii tuo IP:numero kyllä näyttää mistä osoitteesta sitä tekstiä tulee.
En ole rikollisten puolella, mutta en kyllä kunnioita tuollaista kielenkäyttöä, mitä tulee joiltakin ihmisiltä....- itseomassaverkossa
Paitsi jos hyödyntää toisen suojaamattomia yhteyksiä..
En ole itse täällä huudellut mitään, mutta kannattaa muistaa, ettei se ip välttämättä kerro sen hetkistä käyttäjää.. - Ihan vaan tiedoksi
Ip-ossan saa vain käräjäoikeuden määräyksellä, vittu!
Ja siloin pitää olla epäilys vahva rikoksesta josta rapsahtaa tyyliin 5 vuotta linnaa kun se toteennäytetään!
Täällä voitte haukkua väärin toimivia ihmisryhmiä ja niiden pääjäseniä jopa nimeltä, niin paljon kun haluatte, ja se on oikein! Ei tässä missään Pohjois-Koreassa eletä, perkele!
Jos ei ole suoraa keskustelua ei ole oikeudenmukaisuutta! - Säälittävää touhua
Taidat olla rikollinen tai rikollisen vaimo, vaikka muuta väität. Kylläpä olette pikkumaista ja surkeaa porukkaa, jos oikeasti noin kovasti koskettaa muutaman ihmisen kiroilu. Oletteko koskaan kuulleet sanontaa "ei haukku haavaa tee"?
Tämän kommenttisi voisi tulkita aika suoraksi uhkaukseksi, se on laitonta ainakin, kiroilu ei. Jonkinasteista uhkailua on jo harjoittanut tuo yksi rikollisen vaimo vihjailemalla miehestään tyyliin "tulepa päin naamaa sanomaan tuo - niin..."
Jos valitsee "ammatikseen" rikokset tai rikollisen vaimona olemisen, niin pitäisi kyllä olla valmis ottamaan kritiikkiä vastaan, ja tajuta se ettei ihmiset oikein jaksa ymmärtää kaltaisianne, ja saattavatpa muutaman kirosanankin päästää.
Menkää itkemään äitienne helmoihin pienet poloiset. Säälittävää touhua, ei voi muuta sanoa. - Tasa-arvo
Säälittävää touhua kirjoitti:
Taidat olla rikollinen tai rikollisen vaimo, vaikka muuta väität. Kylläpä olette pikkumaista ja surkeaa porukkaa, jos oikeasti noin kovasti koskettaa muutaman ihmisen kiroilu. Oletteko koskaan kuulleet sanontaa "ei haukku haavaa tee"?
Tämän kommenttisi voisi tulkita aika suoraksi uhkaukseksi, se on laitonta ainakin, kiroilu ei. Jonkinasteista uhkailua on jo harjoittanut tuo yksi rikollisen vaimo vihjailemalla miehestään tyyliin "tulepa päin naamaa sanomaan tuo - niin..."
Jos valitsee "ammatikseen" rikokset tai rikollisen vaimona olemisen, niin pitäisi kyllä olla valmis ottamaan kritiikkiä vastaan, ja tajuta se ettei ihmiset oikein jaksa ymmärtää kaltaisianne, ja saattavatpa muutaman kirosanankin päästää.
Menkää itkemään äitienne helmoihin pienet poloiset. Säälittävää touhua, ei voi muuta sanoa.Minusta nämä imago-ongelmaiset jengiläisvajakit pitäisi laittaa jokamiehenoikeudella ruotuun! Samoin lestadiolaiset.
- HiemanFaktaa
Raiskaajia, joukkoraiskaajia, naisten hakkaajia, eläinrääkkääjiä, apukoululaisia, narkomaaneja, alaikäisille huumeita myyviä, tappajia, kirvesmurhaajia, paloittelumurhaajia, TÄYSIN SIVULLISTEN IHMISTEN JOTKA EIVÄT LIITY MITENKÄÄN UB:n toimintaan MURHAAJIA, tuollasia ovat KOKO suomen UNITED BROTHERHOOD järjestöläiset.
YHDELLÄKÄÄN KYSEISEEN JÄRJESTÖÖN KUULUVALLA HENKILÖLLÄ EI OLE LUOTTOTIEDOT KUNNOSSA! TODELLA IHMEELLISTÄ. MISTÄHÄN TÄMÄ JOHTUU?
ALI-IHMISIÄ koko roskasakki.- luottotiedoton1
Oletko itse kerholainen vai mistä tiedät näin tarkkaan? Tunnetko kaikki kerholaiset joka Suomen kaupungista?
Pahoin epäilen. - miikaer
luottotiedoton1 kirjoitti:
Oletko itse kerholainen vai mistä tiedät näin tarkkaan? Tunnetko kaikki kerholaiset joka Suomen kaupungista?
Pahoin epäilen.Et sitten kieltänyt tekstin alkuosaa....
- nahkaliivi narttu
LOPETTAKAA NY HYVÄT IMMEISET JO TÄÄ KESKUSTELU! Jokainen taplaa tyylillään eikä se meille muille kuulu ja jos kuuluu niin vois mennä keskustelemaan asiasta sitte itse henkilöiden kanssa tai hakea jostain ammattiapua!!!
- miikaer
Onneksi saavat vankilassa sitä ammattiapua. Jokainen taplaa tyylillään, olipa lapsellinen kommentti. Nehän on rikollisia, miten sellaisen voi hyväksyä. Entä jos sinä olisit uhri...
- Äly hoi
Ei se nyt oma asia ole kuulua rikollislärjestöön joka joukkoraiskaa sun muuta rikollista. Olet vissiin vetänyt jotain pskaa huumetta tai kuppako vei aivot, kun noin tyhmä olet?
Joo voin mennä sanomaan naamatusten sitten kun ne heikkoälyiset eivät porukalla kosta! - gias
Niin, jokainen tyylillään. Rikoksetko eivät aiheuta taloudellista ja henkistä haittaa uhrilleen?Ei rikollisuus nyt ihan oma asia ole. Moraalikäsitys on kyllä hieman vääristynyt jos näin ajattelee.
- nahkaliivi narttu
miikaer kirjoitti:
Onneksi saavat vankilassa sitä ammattiapua. Jokainen taplaa tyylillään, olipa lapsellinen kommentti. Nehän on rikollisia, miten sellaisen voi hyväksyä. Entä jos sinä olisit uhri...
Sitten olisin jos olisin niin asiani ajanut.
- oulu
nahkaliivi narttu kirjoitti:
Sitten olisin jos olisin niin asiani ajanut.
Ja lapsen vetänyt mukaan siihen...
- sosiologiaselityst
Rikollisuus ei ole yksilöiden oma ongelma, vaan yhteiskunnallinen ongelma. Vielä enemmän silloin kun kyse on järjestäytyneestä rikollisuudesta eikä yksittäisistä tekijöistä ja teoista.
- 20+7
Voi vittu onko sekin yhteiskunnan ongelma jos joku on rikollinen ja rosvo.
Mitä vittua se yhteiskunnalle kuuluu. Ei yhteiskunnan tarvitse kaikkia pillerikauppiaita olla pönkittämässä. Tuo sinun vetosi marakatti on kyllä perseestä.
Rosvoksi synnytään tai toiset rikollisjengit pakottaa rosvoamaan.
Rosvot ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.
Varokaa rosvoja ovat kyllä taitavia liippareita ja osaavat olla Fiksua. - 05v5c50+6
20+7 kirjoitti:
Mitä vittua se yhteiskunnalle kuuluu. Ei yhteiskunnan tarvitse kaikkia pillerikauppiaita olla pönkittämässä. Tuo sinun vetosi marakatti on kyllä perseestä.
Varokaa rosvoja ovat kyllä taitavia liippareita ja osaavat olla Fiksua.Rosvot ja huumejengiläiset ovat siirtyneet hiihtokeskuksiin pitämään "tehtaanmyymälöitä".
- ehkänäinon
20+7 kirjoitti:
Varokaa rosvoja ovat kyllä taitavia liippareita ja osaavat olla Fiksua.Tarkoitti varmaan, että koko yhteiskunta kärsii, ei vain jotkut
- meeemi
Vieläkö kerhotilat rajukylän nurkilla..huh huh mitä touhua taas
- lapset kerhoon ;)
Lukeeko kerhon ovessa että United Childhood-päiväkerho?
- oou
ennemmin linnassa kun lesta
- ValkokaulusLestat
Linnassa on lestoja yllättävän paljonkin, joten revi siitä!
- pare3
Eivät töihin pääse niin pitää sitä johonki kuulua
- rajakylän-raukkoja
Omiltaankin varastelevaa paskasakkia. 18-vuotiaat tekevät ja kiristävät kun isommat pakottavat.
- Ulkomailta huutelen
Teini-iän laumavellomiseen jämähtäneitä apukoulureppanoita, joita jotkut säälittävät luuserieukot ihailevat. Onneksi eliniänodote ei näillä wannabe-mopoilijoilla ole kovin pitkä.
- ruiskutie.r.kylä
joensuussakin lahtasivat yhen kuin sian. liekkö teheny kupruja, kuten muutama oulusa ja piti palauttaa liivit ja naama mustaksi
- Se on loser
Vanha luokkakaveri tuli kaupungilla vastaa liivit päällä,
Sehän oli yläasteella ihan luuseri. Nyt muka kovaa jätkää, ajoi ammattikoulussa mopolla. Nyt muka joku motoristi, vähän mä nauroin, - Näbbäreitä..
Erilainen on "kunnioitus" esim. Enkeleitä kohtaan, kuin vaikkapa UBta.. tiedän muutaman, ja aikalailla paskahousujahan nuo ainakin aikoinaan olivat, tuskinpa yksin ihmetekoihin pystyisivät vieläkään.
- Jari Sy
Ja vtut ja suorastaan päin vastoin, noita Oulun Kemiran tehtaan kupeessa olevia tyyppejä kuvaa sana VAJAAÄLYINEN kaikista parhain. Ei niistä ole mihinkään ja luulevat porukassa olevan jotain.. Ei niistä kuitenkaan ole, testattu on sekä Oulussa, Raahessa että Limingassa.. Puliukkoja kaikki tyynni...
- lopettakaa räkytys !
kerho kuin kerho, järjestö ku järjestö, rotu kuin rotu, jokaisesta löytyy niin hyviä kuin huonojakin ihmisiä. ja itse kullekkin annettakoon vapaus valita miehensä, vaimonsa, ystävänsä, kaverinsa jne jne.
Ja tekin kirjoittelijat ja huutelijat, kurkistakaapa peiliin ja katsokaa tarkkaan mitä sielä näette. Luulisin että jos vähänkään pääkoppa pelaa, niin näette ihmisen, jossa on jotain hyvää, mutta kun oikein tarkkaan katsot, niin saattaa sieltä löytyä myös ihminen joka ei aina ole niin hyvä ja kiltti ja joka joskus on myös tehnyt jotain väärää muita ihmisiä kohtaan.- sheshe1
Tämähän on nyt ihan turhaa jeesustelua nimimerkiltä "Lopettakaa räkytys". Kun minä katson peiliin, niin näen lainkuuliaisen ihmisen. En kuulu rikollisjärjestöön. Mikä ihme oli pointtisi? Mitä tästä yhteiskunnasta tulisi, jos kaikki katsoisivat oikeudekseen ja asiakseen keksiä ihmisille velkoja, joita sitten mennään perimään? Tai jos myydään huumeita? Pelleillään aseiden kanssa? Raiskataan naisia? Tapetaan ihmisiä?
Kyllä kai maalaisjärkikin jo sanoo, että täällä pitää elää rauhassa ja lakien mukaan. Totta kai jokainen on tehnyt jotakin väärin, mutta on todellakin eri asia tehdä sen verran väärin että vankilassa välillä istuskelee. - tyrjän betoni
sheshe1 kirjoitti:
Tämähän on nyt ihan turhaa jeesustelua nimimerkiltä "Lopettakaa räkytys". Kun minä katson peiliin, niin näen lainkuuliaisen ihmisen. En kuulu rikollisjärjestöön. Mikä ihme oli pointtisi? Mitä tästä yhteiskunnasta tulisi, jos kaikki katsoisivat oikeudekseen ja asiakseen keksiä ihmisille velkoja, joita sitten mennään perimään? Tai jos myydään huumeita? Pelleillään aseiden kanssa? Raiskataan naisia? Tapetaan ihmisiä?
Kyllä kai maalaisjärkikin jo sanoo, että täällä pitää elää rauhassa ja lakien mukaan. Totta kai jokainen on tehnyt jotakin väärin, mutta on todellakin eri asia tehdä sen verran väärin että vankilassa välillä istuskelee.Todella järkevästi kirjoitettu. On turha verrata ihmisen omia huonoja puolia esim itsepäisyyttä ja epäsosiaalisuutta rikolliseen toimintaa ja sellaisen tukemiseen. On huonoja puolia ja HUONOJA PUOLIA.
- tissiposkia
SAIRASTA KUN UUSIOPERHEESTA ISAPUOLI VARVAA OMAN POILAPUOLENSAKKIN MOISEEN SAKKIIN!
apukoulu luusereita kaikki!- nahkaliivi brunette
Tissiposkia, nyt olet kyllä niin hukassa asioidesi kanssa! Et näy tietävän kerhosta yhtikäs mitään, näin se vain menee!
- ioja
nahkaliivi brunette kirjoitti:
Tissiposkia, nyt olet kyllä niin hukassa asioidesi kanssa! Et näy tietävän kerhosta yhtikäs mitään, näin se vain menee!
Keistähän tässä puhutaan?
- Tut-ki-ja
Kannattaisikohan ladyn katsoa peiliin... Mitä sieltä näkyy... Linnakundipoika... Alkoholia... Huumeita... Mikä sinä olet arvostelemaan kenenkään tekemisiä ja edesottamuksia, kun omasta kaapistasi löytyy TOSI PAHOJA LUURANKOJA!!! Kyllä en "tuommoisilla eväillä" lähtisi ketään arvostelemaan ja pitäisin turpani visusti kiinni ja olisin nöyrää muijaa! Hävettääkö yhtään!
- mils2
ioja kirjoitti:
Keistähän tässä puhutaan?
Olisi kiva tietää.
- tättärää
mitä sitä kauempaa värväämään jos saman katon alta löytyy potentiaalinen kaveri?
- sjdfksdkfj
United Brotherhood on vakavien rikosten tekemistä varten järjestäytynyt ryhmä
Rovaniemen hovioikeus on koventanut tuntuvasti United Brotherhoodin Oulun osastoon kuuluvien miesten vankeustuomiota.
Se on tuominnut UB:n täysjäsenen, Pohjois-Suomen toiminnasta vastaavan Timo Johannes Jaaran kahden vuoden kymmenen kuukauden mittaiseen vankeusrangaistukseen ja määräsi, että hänet pitää vangita.
Käräjäoikeus olisi päästänyt Jaaran yhden vuoden neljän kuukauden vankeustuomiolla.
Hovioikeus langetti pisimmän, kolmen vuoden kolmen kuukauden ehdottoman vankeustuomion Teemu Mikael Ylitalolle. Tuomo Olavi Niskakangas sai kaksi vuotta yksitoista kuukautta ja Antti Kalervo Niska sai vankeutta kaksi vuotta ja yhden kuukauden.
Ylitalo ja Niskakangas ovat olleet vangittuina. Hovioikeus määräsi, että myös Niska pitää vangita. Kolmikko on ollut United Brotherhoodin kokelasjäseniä.
Käräjäoikeudessa nelikko tuomittiin vankeusrangaistuksiin, joiden pituudet vaihtelivat kahdeksasta kuukaudesta kahteen vuoteen viiteen kuukauteen.
Tuomitut muun muassa perivät perusteettomia velkoja väkivaltaisesti. Heitä tuomittiin muun muassa törkeän kiristyksen yrityksistä, törkeistä kotirauhan rikkomisista ja törkeästä pahoinpitelystä. Rikokset tapahtuivat vuosina 2011-2012 Oulussa.
Hovin mielestä UB hyötyi rikoksista
Hovioikeuden mukaan United Brotherhoodia ja sen vuoden 2011 lokakuussa perustettua Oulun osastoa on pidettävä vakavien rikosten tekemistä varten järjestäytyneenä ryhmänä.
Se katsoo, että tuomitut tekivät osan rikoksistaan ryhmän jäseninä, ryhmän nimissä ja ryhmän lukuun.
”Rikoksissa käytetty uhkailu on luonut pelkoa ja kunnioitusta ryhmää kohtaan, mikä on ollut omiaan edistämään vastaisuudessa tapahtuvaa velan perintää ja ryhmän muita yhteisiä tavoitteita. Rikokset ovat hyödyttäneet järjestön toimintaa”, hovioikeus toteaa.
Jutun syyttäjät vaativat jo käräjäoikeudessa tuomioiden koventamista siksi, että osa tuomittujen rikoksista tehtiin vakavien rikosten tekemistä varten järjestäytyneen ryhmän jäsenenä. Käräjäoikeus ei suostunut vaatimuksiin, sillä sen mielestä pelkkä rikolliseen järjestöön kuuluminen ei ole peruste koventaa rangaistuksia.
Hovioikeus ruoti ratkaisussaan muun muassa United Brotherhoodin kerhotiloista löytyneitä sääntöjä. Niiden mukaan ”firman” etu menee yksilöiden edun edelle ja kaikkien pitää ajaa ”firman” etua vilpittömästi.
Hovioikeuden mielestä Oulun osasto on ollut kiinteästi sidottu valtakunnallisesti toimivan United Brotherhoodin sääntöihin ja tarkoitusperiin.
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/hovi-united-brotherhood-on-vakavien-rikosten-tekemista-varten-jarjestaytynyt-ryhma/628357/ - Rekkakuski.
Asiaa sivuten (rikollisuus) sen kummemmin noita pärinäpoikia puolustelematta niin suurimmat rikolliset löytyy tuolta arkadianmäeltä. Ne rosvoaa meitä jokaiselta kirjaimellisesti.
- Rekka-Pekka
Näillä "United Brotherhood" vajakeilla ei ole mitään tekemistä moottoripyörien kanssa. He eivät ole moottoripyöräkerho. Mikäli tarkoitit pärinäpojilla sitä. Vai tarkoititko pärinäpojilla amfetamiinin nauttimista ja sen myymistä? - Sitä he kyllä ovat.
- SASU pärisee
Rekka-Pekka kirjoitti:
Näillä "United Brotherhood" vajakeilla ei ole mitään tekemistä moottoripyörien kanssa. He eivät ole moottoripyöräkerho. Mikäli tarkoitit pärinäpojilla sitä. Vai tarkoititko pärinäpojilla amfetamiinin nauttimista ja sen myymistä? - Sitä he kyllä ovat.
Hyvin se Pekka rakas meilläkin pärisee!
- adfasdf
Rekka-Pekka kirjoitti:
Noh kai ne polkuautojen tai isojen mulukkujen perään ovat....
- kfl0
adfasdf kirjoitti:
Noh kai ne polkuautojen tai isojen mulukkujen perään ovat....
Ei sitä isoa mulkkua kovin usein saa, jos on linnassa.
Tavalliselta ukolta saa useammin.
- kasvakaa aikuisiksi
Mamma 843 ja Mirjami ovat yksi ja sama henkilö. Voisikohan kyseessä olla ex-strippari Päivi Vehmaalta on niin tutunkuuloista toi rikollisten ihailu.. Silläkin muijalla lapset ovat henkisesti vaurioituneita ja mamma vaan opettaa viranomaisvihaa vaikka syy huonoon elämään löytyy omista valinnoista. Kyllä pitäisi lapsiparat huostaan ottaa ja uudelleen sijoittaa pysyvästi!
- Onni&Autuus
Ihmeellistä tuo joidenkin naisten suunnaton rikollisten ihaileminen. Onneksi oma vaimoni ei arvosta millään tavalla rikollisia.
- ex-con3
United brotherhood ei todellakaan mikään moottoripyöräkerho ole.
Rikollisia, elämässään epäonnistuneita sieluja, jotka eivät pärjää muuten kuin tuntemalla itsensä kovaksi kuulumalla johonkin kerhoon. Kerhon Oulun johtohahmokin (vasta linnaan joutunut), siittänyt lehtolapsia, ja säätää paria kymmentä vuotta nuorempien tyttöjen kanssa. Sen ikäisenä pitäisi olla työ, oma asunto, parisuhde, ja elämä kunnossa. Mutta näillä ihmisillä ei ole. Elämä on sekavaa, satunnaista vapaalla oloa, ja täynnä rikoksia.
Jengin kanssa hengaa nuoria, "normijätkiä", joilla ei välttämättä vielä rikoksia edes ole takanaan. Eivät raukat ymmärrä että millaisen leiman saavat. Ei hyvät, kauniit, koulutetut naiset ikinä halua mitään rikollista. Eivätkä he todellakaan saa töitä, lainaa, tai asuntoa. Kyllähän rahaa välillä on, kun "bisnestä" tekee, mutta ei se ole mikään tasainen tulonlähde.
Rajakylässähän näillä pojilla on iltapäiväkerho, jossa istutaan tummennettujen ikkunoiden takana, ja mietitään paskaa elämää. Poliisien pitäisi käyttää rajumpia otteita. - _MAOAM_
ex-con3: Miten tunnet nämä henkilöt näin hyvin? Taidat olla ollut niiden kanssa tekemisissä.
- ootkovittusupportti
Muakin kiinnostais ex-con3:n tietämät asiat. Voitko kertoa lisää?
- näillä mennään
ex-con3 ehkä vasikka tai muuten vaan kerhosta ulos potkittu yksilä.
- nikistä päätellen
Oisko entinen vanki, joka tullut järkiinsä.
- ???
Vieläkö näitä miehiä on vapaana?
- saatanaaaaaaaaaa
elkää vittu kyselkö
- asiaa5
voivoi.. nämä foorumit on kyllä aina samanlaisia, kellään ei saa olla omaa mielipidettä asioihin ilman että aletaan haukkumaan..:) mitä olette mieltä siitä että joku menee tutustumaan ja ihastumaan mieheen joka kohtelee sua hyvin ja on kultainen, sitten hän myöhemmin myöntää että kuuluu rikollisjärjestöön muttei sitä aiemmin halunnut kertoa ettei heti leimattais sen takia..? kyllähän tuo tulee hiukan järkytyksenä mutta se on se ihminen kehen menet ihastumaan, ei se ammatti tai järjestö mihin kuuluu.. itse tiedän UBn miehiä eikä heissä ole valittamista.. en puolusta rikollista toimintaa millään tavalla mutta monet noista miehistä ovat niin hyväsydämmisiä ja kohtelevat läheisiään hyvin ettei heistä ikinä uskoisi että kuuluu tuollaiseen toimintaan.. ja he eivät sekoita läheisiään ja perhettään "ammattiinsa" ja toimintaan.. tok isenkin ymmärrän että naisen perhe ja kaverit ovat huolissaan mutta mielestäni jokainen päättää itse kenen kanssa liikkuu.. itse käyn säännöllisesti rehellisissä töissä, kaveripiirini on juuri sama kuin ennenkin ja kaikki ovat rehellistä porukkaa mutta tapaan sillointällöin myös järjestön jäseniä, käydään kahvilla ja baareilemassa eikä ikinä ole mitään sattunu ja juttuun tullaan, tottakai löytyy niitä idiootteja sekopäitäkin mutta niitähän löytyy joka paikasta, ihan sama kuuluuko johonki järjestöön vai ei..? minulla ei ainakaan ole valittamista näsitä ihmisistä koska pidän heistä ihmisenä eivätkä he sekoita ulkopuolisia toimintaansa..
- %%%%%
"mitä olette mieltä siitä että joku menee tutustumaan ja ihastumaan mieheen joka kohtelee sua hyvin ja on kultainen, sitten hän myöhemmin myöntää että kuuluu rikollisjärjestöön muttei sitä aiemmin halunnut kertoa ettei heti leimattais sen takia..?"
Heh.. eli sinua ei haittaa, jos oma kulta kiristää ja ryöstää ihmisiä, on mukana huume ja prostituutio/ihmiskauppa bisneksissä, rahanpesussa sekä petoksissa mutta on niin lämmin ja hyvä sydäminen sinua kohtaan, että nuo "ammatin" varjopuolet kumoutuu sillä?
Mafia toiminta (ainakin italiassa) on hyvin perhe keskeistä ja perhe on heille tärkeimpiä asioita. Perhettä he kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä, mutta uhrejaan kylmäveristi ja raa'asti, eikä heidän kärsimyksillään ole mitään väliä.
Halveksin ja säälin sinua, kun tuollaisen "kullan" olet saanut ja hyväksynyt omaksesi. - MaastakarkoitusHeti
asiaa5:
"minulla ei ainakaan ole valittamista näsitä ihmisistä koska pidän heistä ihmisenä eivätkä he sekoita ulkopuolisia toimintaansa.."
Et ole selvästikään penaalin terävin kynä.. pidät heistä ihmisinä ja eivät sekoita ulkopuolisia toimintaansa.
Tässäkin Ub:hen liittyvässä jutussa joku on murhattu ja vielä konepistoolilla.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013052017038638_uu.shtml
Kaikilta näiden rikollisjengien jäsenilta pitäisi ottaa suomenkansalaisuus pois ja potkia pois maasta.
Jengiläiset ja muut rikollisjärjestöt eivät saa mitään hyvää aikaan elämässään, vain tuhoa, kärsimystä ja kuolemaa. Miksi heitä pitäisi sietää? Rikoslakiin muutos ja maastakarkoitus.
- Ex-Con3
Ei ,en ole supportti, enkä kerhon henkilöiden kanssa ole tekemisissä. EI, EN ole vasikka, enkä kerhosta ulos potkittu.
Toimin ihan lain oikealla puolella. Läheisiäni kuitenkin on samankaltaisessa kerhossa, ja kerhojen asiat kyllä muissa kerhoissa tiedetään hyvin. Ja saman näkee myös yöelämässä, ja Facebookin päivityksissä. Esimerkiksi UB:n Oulun osaston johtajan päivityksetkin näkyvät julkisesti kaikille, hän ei ole hoksannut niitä laittaa salaisiksi.
Ja nimen saa kun hetken googlettaa. - kesä2013
Siis miten joitain ihmisä voi kiinnosta noin hirveästi toisten asiat, että pitää nimet googlettaa ja etsiä vielä facebookista yms lukien päivityksiä mitä hän tekee!!??
Puuttuuko omaelämä kenties?
Ihailetko henkilöä?- tyrjän betoni
No kyllä alibillakin on aika hyvä levikki....
Jos rikollinen elämäntapa kiinnostaa, niin pitäis kai sitä tajuta, että yksityisyys ei ole itestäänselvyys, niinkuin meille rehellisille moottorin rassajille. - selli25
tyrjän betoni kirjoitti:
No kyllä alibillakin on aika hyvä levikki....
Jos rikollinen elämäntapa kiinnostaa, niin pitäis kai sitä tajuta, että yksityisyys ei ole itestäänselvyys, niinkuin meille rehellisille moottorin rassajille.Alibi onkin eri juttu.
Ala rikolliseksi jos kiinnostaa, äläkä vain utele kun tuskin tulet mitään tietämäänkään! - toinen alibin lukija
selli25 kirjoitti:
Alibi onkin eri juttu.
Ala rikolliseksi jos kiinnostaa, äläkä vain utele kun tuskin tulet mitään tietämäänkään!Mikähän sua tässä aihessa niin kovasti hermostuttaa. Luuletko, tosiaan, että rikollisten yksityisyyttä pitäisi kunnioittaa. Kunnioittaako rikolliset toisten yksityisyyttä...Annahan ihmisten udella, pieni haitta se on siihen nähden mitä ne tekee uhreilleen. Naurettavaa puolustella jotain ub:tä.
- Suonissa sykkii!!
Pääseekö jengiin jos hakkaa vaimonsa, vasikoi, tekee ohareita, puhuu paskaa ja on alle 170cm lesta?
- sydämellinen11
Käy ihmeessä kysymässä.
- RATAMOTIE 20
MAANANTAISIN HERNEKEITTOA TARJOLLA KLO 12 ETEENPÄIN!
T: RATAMOTIE 20 - hrfdsjdsfsf
Vieläkö näitä on vapaalla jalalla?
- 492183
Kyllä on. Ja aika paljonkin. Lisää tulee jatkuvasti. Häiritseekö se sun elämää? Laita vaikka sähköpostiosoitteesi tähän, niin voin lähettää sinulle puhelinnumeron josta voit tiedustella asiasta lisää.
- näinkö sitten
492183 kirjoitti:
Kyllä on. Ja aika paljonkin. Lisää tulee jatkuvasti. Häiritseekö se sun elämää? Laita vaikka sähköpostiosoitteesi tähän, niin voin lähettää sinulle puhelinnumeron josta voit tiedustella asiasta lisää.
Eikös olekin kumma kun jotain ihmistä häiritsee kun rikolliset ovat vapaana. Antaisivat väärinymmärrettyjen poikaparkojen olla.
- eikun näin
näinkö sitten kirjoitti:
Eikös olekin kumma kun jotain ihmistä häiritsee kun rikolliset ovat vapaana. Antaisivat väärinymmärrettyjen poikaparkojen olla.
Eipä noista tavalliselle kadun tallaajalle ole mitään haittaa. Jos jotain nahistelevat, niin ne on rikollisten keskinäisiä nahinoita. Niihinkään ei kannata ulkopuolisen sekaantua. Jokainen hoitaa ns. oman tonttinsa. Tietysti voi leikkiä kansalaispoliisia jos siitä tykkää. Leikkinsä kullakin.
- ykps
eikun näin kirjoitti:
Eipä noista tavalliselle kadun tallaajalle ole mitään haittaa. Jos jotain nahistelevat, niin ne on rikollisten keskinäisiä nahinoita. Niihinkään ei kannata ulkopuolisen sekaantua. Jokainen hoitaa ns. oman tonttinsa. Tietysti voi leikkiä kansalaispoliisia jos siitä tykkää. Leikkinsä kullakin.
Siis oma vika, jos kävelet ohi ja saat luodin päähäsi. Tai joku saman niminen on vasikoinut ja sua tullaan uhkailemaan. Totta eihän niitä reppanoita voi sellaisesta syyttää...
Kun tietää, että suurin osa käyttää huumeita ja on väkivaltaisia, niin kannattaako tällaisen isukin lähellä hoitaa vain omaa tonttia. Nämä naisethan monesti on avuttomia raukkoja, jotka ei osaa ajatella lapsen etua. - LÄÄKITYS??
ykps kirjoitti:
Siis oma vika, jos kävelet ohi ja saat luodin päähäsi. Tai joku saman niminen on vasikoinut ja sua tullaan uhkailemaan. Totta eihän niitä reppanoita voi sellaisesta syyttää...
Kun tietää, että suurin osa käyttää huumeita ja on väkivaltaisia, niin kannattaako tällaisen isukin lähellä hoitaa vain omaa tonttia. Nämä naisethan monesti on avuttomia raukkoja, jotka ei osaa ajatella lapsen etua.Harva nisti kuuluu mihinkään jengiin. Sinun naapurinakin saattaa asua sellainen, mutta et tiedä sitä kun se ei ole liivimies. Pаskot housuihisi jonkun jengin logon takia, mutta et tajua että Oulussa kävelee kaduilla vapaana tuhansia narkkareita ilan mitään jengilogoja.
- okei hanki sellainen
LÄÄKITYS?? kirjoitti:
Harva nisti kuuluu mihinkään jengiin. Sinun naapurinakin saattaa asua sellainen, mutta et tiedä sitä kun se ei ole liivimies. Pаskot housuihisi jonkun jengin logon takia, mutta et tajua että Oulussa kävelee kaduilla vapaana tuhansia narkkareita ilan mitään jengilogoja.
Suurin osa nisteistä ei kuulu näihin rikollislahkoihin, totta, mutta suurin osa näistä rikollisista on nistejä ja vielä väkivaltaisia sellaisia. Tavalliset nistit tosiaan tarvitsisivat lääkitystä (korvaushoitoa), mutta väkivaltaiset vaimonhakkaaja jengiläiset joutavat vankilaan.
- Hankkikaa elämä
Johan on taas keskustelun taso korkealla. Vapaana on näitä ja niitä ja niitä ja niitä ja aina tulee uusia sinne ja tonne ja sinne ja tänne. Eikö teillä tosiaan oo muuta elämää ??
- että semmosta
Hanki itse, ja lakkaa puolustelemasta ukkoos.
- Elämäänsä iloinen
Hankkikaa oma elämä, vittuako kellekkään kuuluu mitä kukin tekee oli se sitte naapuri, työkaveri, sukulainen , työkaveri yms..Oma elämä on melko köyhä jos pitää toisten elämään puuttua !
- ei sen arvoista
Elämäänsä iloinen kirjoitti:
Hankkikaa oma elämä, vittuako kellekkään kuuluu mitä kukin tekee oli se sitte naapuri, työkaveri, sukulainen , työkaveri yms..Oma elämä on melko köyhä jos pitää toisten elämään puuttua !
Tosiaan annetaan rikollisten jyllätä. Eihän meille rehellisille kuulu mitä ne hommaa. Hakatkoon piripäissään vaimonsa ja lapsensa, ammuskelkoon toisiaan meidän pihalla. Raiskatkoon naapurin, joka valittaa melusta ja kiristäköön ihan vapaasti muita ihmisiä. Eihän toki se meille kuulu ja antaa poikien puuhailla näitä viattomia pikku harrastuksiaan. Köyhyyttähän se tosiaan on jos ajattelee, että rikoksista pitää joutua vastuseen ja että pitäisi käyttäytyä hyvin muita kohtaan.
- gjklasjgl
Elämäänsä iloinen kirjoitti:
Öh, kyllähän se pikkuisen muillekin ihmisille kuuluu. Kyllä ne rikokset toisiin ihmisiin vaan tuppaa vaikuttamaan.
- .....
ei sen arvoista kirjoitti:
Tosiaan annetaan rikollisten jyllätä. Eihän meille rehellisille kuulu mitä ne hommaa. Hakatkoon piripäissään vaimonsa ja lapsensa, ammuskelkoon toisiaan meidän pihalla. Raiskatkoon naapurin, joka valittaa melusta ja kiristäköön ihan vapaasti muita ihmisiä. Eihän toki se meille kuulu ja antaa poikien puuhailla näitä viattomia pikku harrastuksiaan. Köyhyyttähän se tosiaan on jos ajattelee, että rikoksista pitää joutua vastuseen ja että pitäisi käyttäytyä hyvin muita kohtaan.
Laitatko linkkiä uutisiin jossa kerrotaan niiden tehneen väittämiäsi asioita. Taitaa vaan tuuli heilutella sun huulia.
- ei kunnioitusta...
..... kirjoitti:
Laitatko linkkiä uutisiin jossa kerrotaan niiden tehneen väittämiäsi asioita. Taitaa vaan tuuli heilutella sun huulia.
Osaatko itse käyttää nettiä?
Turha puolustella jotain kusipääukkeleita. - netti?mikä?
ei kunnioitusta... kirjoitti:
Osaatko itse käyttää nettiä?
Turha puolustella jotain kusipääukkeleita.En osaa käyttää nettiä. En edes tiedä mikä se on. Mihin sitä tarvii?
- ei kunniotusta
netti?mikä? kirjoitti:
En osaa käyttää nettiä. En edes tiedä mikä se on. Mihin sitä tarvii?
No kyllähän vankilassa nykyään saa opiskella, joten kyllä se siitä :)
Ehkä ukkos sitten opettaa, kun käy sovittamassa paskatouhunsa.
- kuka koijaa
mistä tässä on kyse?
- urbaanilegenda81
kukaan ei taida edes tuntea näitä henkilöitä
- Hane, Detroit
Ketä?
- ei kunnioitusta
Hane, Detroit kirjoitti:
Ketä?
Ainakin poliisi ja sosiaalitoimi. Toisin kuin esim. mua.
- AFFA 1%
Aivan turha edes 81 sekottaa tähän sekopää ketjuun!!!
Pellejähän nuo on!
Tietää kuka tietää... - Rapest
Eri ravintoloihin oli keskustassa lähetetty kirjeitä joissa oli teksti UB raiskasi tyttäremme. Että tämmöisiä pulmusia ovat nämä kutaleet.
- omiltaEIvarasteta
taitaa olla joku katkera ex-ub-lainen nuiden kirjeiden takana.
- tuttu92
törmäsin entiseen luokkakaveriini joka näemmä nykyään kyseisessä lahkossa mukana... oli kylläkin kouluaikoina jo kova tappelemaan ja mitä huhuja maakunnissa liikkuu niin oli pari vuotta takaperin yrittänyt jonkun tappaa paikallisen baarin pihalla... oli muuten mukava ja hauska tyyppi mutta näköjään elämän suunta onki vähän eri ku ois voinu kuvitella.
- hattu92
Eikö sua pelottanut törmätä entiseen luokkakaveriin? Sehän olisi voinut olla vaikka katkera sinulle?
- Homo opettaja
Vittu siitä oo ku pari vuotta ku olitte yläasteella!
- Omoh opettaja
Olitteko Supportteja jo yläasteella?
- En oo dorka
Kyllä meillä suppoja oli ja naapurin setä laittopi joka ilta pymppiin!
- naapurivelipoika
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/poliisi-iski-jalleen-united-brotherhoodin-tiloihin-rajakylassa/639075/
Mitä tämä oikein on?- MPD-Oulu
Oiskohan kyseessä huimausaineet koska tutkinnan johtajana toimii Oulun poliisin huumeyksikön päällikkö, rikoskomisario Matti Luolavirta.
- jääkaappipakastin
MPD-Oulu kirjoitti:
Oiskohan kyseessä huimausaineet koska tutkinnan johtajana toimii Oulun poliisin huumeyksikön päällikkö, rikoskomisario Matti Luolavirta.
Ahaa hänkö tutkii huumerikokset? Mikä mies tämä Kujala sitten on?
- tietenkin
jääkaappipakastin kirjoitti:
Ahaa hänkö tutkii huumerikokset? Mikä mies tämä Kujala sitten on?
No poliisi se on.
- jumala...
tietenkin kirjoitti:
No poliisi se on.
Se toinen poliisi on peitetehtävässä, lestadiolaiset maksaa kunnolla että peittelevät ja vaijentavat ihmiset lastenraiskauksista.
Niitä lapsia ei oo tälle vuotta raiskattu edes kahtasataa ''muka''
Viimevuonna tais olla pohjoismaiden ennätys pohjois-pohjanmaalla, raiskattuja lapsia oli yli350.
Rikollisjärjestöt srk ja liivijengit jos laittaa rikosmäärälliseen paremmuus järjestykseen niin määrällisesti ja rikoksien vakavuudet huomioiden lestadiolaiset ovat uhka yhteiskunnalle.
Poliisit haluaa nuolla persettä pedofilijärjestö srk:n johtajilta.
Pitäis liivijengien hoitaa yhteiskunnan lastensuojelu.
Lesta akat ei sitä sais hoitaa, alistettuja lastentekorobottejs - linkki kiitos
jumala... kirjoitti:
Se toinen poliisi on peitetehtävässä, lestadiolaiset maksaa kunnolla että peittelevät ja vaijentavat ihmiset lastenraiskauksista.
Niitä lapsia ei oo tälle vuotta raiskattu edes kahtasataa ''muka''
Viimevuonna tais olla pohjoismaiden ennätys pohjois-pohjanmaalla, raiskattuja lapsia oli yli350.
Rikollisjärjestöt srk ja liivijengit jos laittaa rikosmäärälliseen paremmuus järjestykseen niin määrällisesti ja rikoksien vakavuudet huomioiden lestadiolaiset ovat uhka yhteiskunnalle.
Poliisit haluaa nuolla persettä pedofilijärjestö srk:n johtajilta.
Pitäis liivijengien hoitaa yhteiskunnan lastensuojelu.
Lesta akat ei sitä sais hoitaa, alistettuja lastentekorobottejsLaitatko linkin mistä käy ilmi, että väitteesi ovat totta.
Sinulla kun on ollut tapana kehitellä juttuja omassa päässä.
- jääkaappipakastin
Herra Tutkinnanjohtaja, ota kantaa!
- Rajakylän mies
Olikohan laiton sisäänmarssi näyttävällä tavalla? Oliko luvat kunnossa.
- Karmipuolelta!
Kantoluvat vai ostoluvat?
- ApukoululaisiaKaikki
Keksittyjä velkoja. Viattomien kiristystä. Täysin sivullisten tappamista!
19.8.2013 net.Kalevassa viimeisimmistä tekosista:
Isku United Brotherhoodin tiloihin liittyi törkeän ryöstön tutkintaan
Viime perjantaina poliisi teki operaation United Brotherhoodin tiloihin. Poliisi kertoi maanantaina Kalevalle, että etsintä liittyi törkeän ryöstön tutkintaan.
Ryöstö tapahtui 12.-13. elokuuta Perävainiolla Oulun ja Kempeleen rajamailla. Tutkinnallisista syistä poliisi ei kerro, mitä ryöstössä oli saaliina.
United Brotherhoodin tiloista poliisi etsi sekä henkilöitä että esineitä. Operaatio oli näiltä osin tulokseton.
Törkeästä ryöstöstä on kuitenkin pidätettynä kolme henkilöä, joista osaa esitetään vangittavaksi tänään.
Poliisi pyytää tapaukseen liittyen havaintoja 12.8.-13.8. illan ja yön ajalta. Erityisesti havaintoja pyydetään Perävainio/Virtaoja -seudulla omakotitalon pihassa tapahtuneesta pahoinpitelystä sekä Eteläsuomentiellä tapahtumasta, jossa mieshenkilö jätettiin autosta tienposkeen lähellä Shellin huoltoasemaa.
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/isku-united-brotherhoodin-tiloihin-liittyi-torkean-ryoston-tutkintaan/639265/- M€rtzi C500
Käviköhän pojat jälleen asekaupoilla?
- mitä miehiä
Vieläkö nämä elelee hiljaiseloa? Tietääkö kukaan onko keissejä päällä?
- Onko?
Onko näistä kuulunut mitään?
- tino6
raukkojen yksinäisten kiristystä... ja kun on 100 nii ollaa miestä mut sitte ku on yksin nii auta armias haha
- GreatSuffer
UB elää ja voi hyvin. Täällä nämä anonyymit päänaukojat vääntäisivät ripulipaskat housuun livenä, ja suu pysyisi visusti kiinni. Nähty on. Suu käy nimettömänä minkä kerkeää, mutta tosi elämässä pihalle päästyä ripulilahkeilla jalat pyörivät kuin Sonicilla. Se jos mikä on koomista.
- Noehämmää
Oottako te vai ettäkö te oo moottoripyöräjengi? En vittuillessani kysy, mutta ku mää en oikein tajua, että mitä ja ketä te ootta... Jotku tiaplosit ja hels einzölsit mää tunnistan ja tajuan ketä ne on, mutta mitä te junaitit bratorhuutti -tyypit oikein ootta?
- Anabolic Anger Ana
Miten tulee toimia tilanteessa jossa suoliston toiminta on hidasteltu lähemmäs ummetusta? Oikeeta hevosta kun veikkaa raveissa, niin on kaikki kohillaan.
Toinen seikka. Jos on mielentilassa todettu psykopaatiksi, niin eihän niitä ihannoimiasi ripulipaskoja saa mitenkään liikenteeseen? Lahkeista valumisista puhumattakaan.
Kerroppas G.S. miksi Oulussa ja Pelsolla pitää muutaman UB-tyypin lusia kellarissa?! Menevät oikeen kiltisti ja vapaehtoisesti sinne, ilman mitään kuljetusta "helikopterilla" (kuljetustekniikka rundiin). Hakeutuvat etelän taloihin, jotta ei tarvisi olla OMIEN kanssa samoilla kongeilla. Oulussa pullistellaan ensin, sitten kun jotakin hieman tapahtuu, lusitaan tuomio, vaihdetaan nimi ja vapautuessa ei varmasti palata Ouluun! Ja hyvä niin. - Ime.Puhalla
Anabolic Anger Ana kirjoitti:
Miten tulee toimia tilanteessa jossa suoliston toiminta on hidasteltu lähemmäs ummetusta? Oikeeta hevosta kun veikkaa raveissa, niin on kaikki kohillaan.
Toinen seikka. Jos on mielentilassa todettu psykopaatiksi, niin eihän niitä ihannoimiasi ripulipaskoja saa mitenkään liikenteeseen? Lahkeista valumisista puhumattakaan.
Kerroppas G.S. miksi Oulussa ja Pelsolla pitää muutaman UB-tyypin lusia kellarissa?! Menevät oikeen kiltisti ja vapaehtoisesti sinne, ilman mitään kuljetusta "helikopterilla" (kuljetustekniikka rundiin). Hakeutuvat etelän taloihin, jotta ei tarvisi olla OMIEN kanssa samoilla kongeilla. Oulussa pullistellaan ensin, sitten kun jotakin hieman tapahtuu, lusitaan tuomio, vaihdetaan nimi ja vapautuessa ei varmasti palata Ouluun! Ja hyvä niin.Anabolic Anger Ana!!
Oletko kuullut semmosista kun "yhteyden pitokielto muuhun maailmaan, paitsi omaisiin"
Moniko U.B kaveri on muuttanut johonki ? Ollut linnassa tai ei, kun eivoi tietää, en tunne kavereita, oot varmaan joku v*tun kyttä? - taidan tietää tyypin
Ime.Puhalla kirjoitti:
Anabolic Anger Ana!!
Oletko kuullut semmosista kun "yhteyden pitokielto muuhun maailmaan, paitsi omaisiin"
Moniko U.B kaveri on muuttanut johonki ? Ollut linnassa tai ei, kun eivoi tietää, en tunne kavereita, oot varmaan joku v*tun kyttä?Olipa hyvin epäselvä viesti. Kuuluuko Ana UB-järjestöön?
- GreatSuffer
Taitaa tino6:llakin valua jo vellit lahkeista. Mikset kerro tuota mielipidettäsi suoraan ko. henkilöille? Velliperse. Nimettömänä on helppo huudella.
- gfgddgg
Meinaakko että niille tasapainottomille piripäille kannattais sanoa yhtään mitään? Yök, eiköhän jokainen normaali ihminen tajua kiertää tuollaisen yhteiskunnan pohjasakan kaukaa. Elelkää te siellä keskenänne, me yhteiskuntakelpoiset elellään sitten keskenään :)
- pelottavaa
Vasta näin Oulussa jonkun vanhan jätkän jolla oli UB:n musta kauluspaita. Oon aina luullut että Oulun osastossa on vain nuorta väkeä.
- ????????????????????
Mistä ja miten nuo ub -miehet tunnistaa? Onko ne mp -kerho/jengi vai ei?
- KVG:sta
No kai nää vittu tiedät että ei näillä ole mitään tekemistä prätkien kaa!
- No en tiijä!!
No en vittu tiijä!!! Siksihän kysyn. Mistä nuo tunnistaa?
- Mc Hammer
No en tiijä!! kirjoitti:
No en vittu tiijä!!! Siksihän kysyn. Mistä nuo tunnistaa?
Prätkäläisillä selkää koristaa MC merkki.
- Vai niin...
Mc Hammer kirjoitti:
Prätkäläisillä selkää koristaa MC merkki.
Aha, mutta mikä merkki näitä ub -miehiä "koristaa", mistä nämä tunnistaa?
- pelko perseessä
Tätä sakia ei näköjään viranomaiset pompata ihan miten haluavat.
http://www.hs.fi/kotimaa/United Brotherhood keräsi tietoja vankilatyöntekijöistä/a1380259675990 - CarlBarks
Ei. Kyllä UB elää ja voi hyvin niin kuin GreatSuffer aiemmin mainitsi. Ko. porukka on vielä suht tuntematon monelle, ja sitä pidetään ihan leikkikalukerhona vielä. Tämä johtuu siitä, että porukan taustoihin ei ole perehdytty sen koommin. Se on kuitenkin Suomen alamaailman kärkikastia. United Brotherhoodissa on siis yhdistyneet pahamaineiset NBK, Rogues Gallery ja M.O.R.E.
http://fi.wikipedia.org/wiki/M.O.R.E.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Rogues_Gallery
http://fi.wikipedia.org/wiki/Natural_Born_Killers_(rikollisjärjestö)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lauri_Johansson
Nuo luettuaan pitäisi olla jonkinnäköinen käsitys UB:n asemasta rikollisten arvohierarkiassa. Leikkikaluporukka... tosiaan joo.- CarlBarks
Lisättäköön vielä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/United_Brotherhood
Rikoskomisario Jouko Ikosen mukaan "United Brotherhood on jäsenkuntansa perusteella rikollisin ryhmä, mitä Suomessa on"
Näin.
- JIIRIIN MENEE
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288606891801.html
MITÄ VITTUA - Raimo52
Tämä on huolestuttava ilmiö. Ei ihme että ihmiset pelkäävät ja pysyttelevät sisällä.
- Kauppias
Millainen jengitunnus näillä ub -tyypeillä on? Hiljattain uutisoitiin tapauksesta, kun jätkä (ub:n jäsen) oli mennyt hieromaan autokauppaa ennen liikkeen avaamista, mutta kauppoja ei ollut syntynyt. Myöhemmin ko. tyyppi oli tullut johtajan puheille toisten ub -tyyppien kanssa, ja tällä kertaa heillä oli ollut päällään jotain jengitunnuksin varustettuja vaatteita. Ehkä olen tyhmä, mutta minulta olis oikeasti saattanut mennä ohi tuossa tilanteessa että näähän onkin jotain jengiläisiä, koska en olis tullut varmaan aatelleeksi tai edes huomannut vaatteissa olevia jengitunnuksia. Ehkä just ja just saatan jotkut helvetin enkelit tunnistaa, mutta en muita.
- miksi
Mikähän se autokauppajuttu oikein on ollu kun ei ole voinut odottaa liikkeen aukeamista.
- Päättelykyky
No eiköhän liene halunnu ostaa joko pienellä summalla, tai saada jopa ilmaseksi hienon ja kalliin auton...
- miksi
Päättelykyky kirjoitti:
No eiköhän liene halunnu ostaa joko pienellä summalla, tai saada jopa ilmaseksi hienon ja kalliin auton...
Ootko varma?
- Päättelykyky
miksi kirjoitti:
Ootko varma?
No en tietenkään ole, mutta mitä muutakaan syytä tuollasessa toiminnassa voisi olla...
- Hevosmies Feija
Autokauppa on aina autokauppaa.
- varma tieto.
Ihan rentoa sakkia.
- autotrokari
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/united-brotherhoodin-jasenille-luettiin-syytteet-julmasta-ryostosta/647107/
Paljompa sattuu ja tapahtuu... - eikä ollu ilmasuoja
Kerran näin ison lauman näitä kaupassa.
Menin hyllyjen taakse piiloon. - takaveto
VIATTOMIA IHMISIÄ mm. VAIMOJA JA LAPSIA JÄLLEEN UHKAILTU:
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/united-brotherhoodin-kytkeytyvia-rikoksia-karajilla-oulussa/646686/- Että silleen
En pitäisi vaimoja viattomina, sillä kyllähän heillä on tiedossa miestensä touhut, ja kun se kaikki kelpaa myötämäessä niin pitää kelvata silloin vastamäessäkin, eikö se papin edessä luvattu? Yhtälailla joutaisivat vankilaan kuin miehensäkin, sillä he hyötyvät rikoksista, ja onhan jopa varastetun omaisuuden ostaminen rikos - siis jos tietämättään ostaa esim. varastetun polkupyörän niin on syyllistynyt rikokseen. Nämä rouvathan kyllä tietävät miten heidän miehensä rahat ansaitsee, eikä se tunnu haittaavan.
Silti on jokseenkin mautonta mennä porukalla uhkailemaan jonkun perhettä, jos paikalla on lapsiakin. Lapset on kyllä aina viattomia ja ulkopuolisia ja myös näiden rikoksen polulle lähteneiden omat vanhemmat ja sisarukset jos sattuvat olemaan lainkuuliaista sakkia. Olihan tuo muutama päivä sitten uutinen, että nämä jengit käy heille velkaa olevien vanhempienkin kimppuun ja uhkailevat ja kiristävät.
- Missä majailee?
Laittakaa nyt Oululaiset kuuriin nämä liivipellet,kerhotilat maan tasalle,siitä on hyvä aloittaa.
- Kempas
Joukossa tyhmyys tiivistyy ! Vajakkeja on ne "miehet" jotka naisten ja lasten päälle käy. Sitten vielä joku kehtaa puolustaa tämmösiä hiton urpoja, jonka joku "veli" vielä lahtaa, sitä ollaa nii perhettä nii perhettä..mutta annas olla.. Se o nähty millai tämmösille kumipäille käy. Naurettavaa ja oksettavaa sakkia. Ei pysty yksin seisoo, siihenki tarvitaan "veli" pitämään kädestä. Olemattomat.
- EskoPekkaTeeTee
Vittu mitä spedejä. Apukoululaiset ovat kovaa poikaa porukassa. Onneksi luonnonvalinta korjaa suurimman osan näistä ennen kuin viittäkymmentä ehtivät täyttää.
- Mika K
Täällä taas velliperseet huutelevat. Se on jännä, että kukaan ei uskalla omalla nimellä käydä turpaansa aukomaan. Jos apukoululaiset ovat kovaa poikaa porukassa, niin täällä sitä ollaan niin kovaa poikaa anonyymina. Mutta niin, nimettömänä on helppo huudella ja tekee itsestään vaan täyden pellen. Kasvotustenhan tuollaisten lorujen lausuminen ei onnistuisi, kun alkaisi alahuuli väpättämään ja ripulit valuisi lahkeista. Velliperse on velliperse.
- Sombutooli-Sonni
Alkoholit, analboliset steroidit, amfetamiinit ja rauhoittavat jo lapsuudesta asti muusanneet aivoja kemikaalisesti. Näkeehän sen näistä tyypeistä.
- EskoPekkaTeeTee
Ootko Mika kovakin jätkä? Paljonkin tullut veroja makseltua? Töissä käytyä? Noo, maisterit käyköön yli opistonsa mutta paras koulu on elämäm koulu!!!! Onnea elämään.
- kunnan lapiomies
EskoPekkaTeeTee kirjoitti:
Ootko Mika kovakin jätkä? Paljonkin tullut veroja makseltua? Töissä käytyä? Noo, maisterit käyköön yli opistonsa mutta paras koulu on elämäm koulu!!!! Onnea elämään.
Niin ja saatana, onko armeija ees käyty?
- TainnutKusta
kunnan lapiomies kirjoitti:
Niin ja saatana, onko armeija ees käyty?
Onko luottotiedot varmasti kunnossa? Silleen että luottoa löytyy? Lääkkeet lääkäriltä ja rahat pankista?
- Pertti Kuraläppä
TainnutKusta kirjoitti:
Onko luottotiedot varmasti kunnossa? Silleen että luottoa löytyy? Lääkkeet lääkäriltä ja rahat pankista?
Lääkkeet tilanteen mukaan ja rahaa saan pikavippi.fi pystyryöstönä!
- kuiva muste kynä
EskoPekkaTeeTee kirjoitti:
yli opisto? elämäm koulu?
- Hullua olis
Omalla nimellä kirjoittaa kun tietää minkälaista aivotonta porukkaa nämä rikolliset on.
Kukaan ei tieten tahtoen halua joutua jonkun paskasakin vainoamaksi,kun näillä on sellainen raukkamainen tapa että jos uhkailut ei tuota tulosta aletaan vainota syyttömiä sukulaisia ym.
Mun mielestä ainakin tämän UB:n sais eliminoida kokonaan Suomesta,kukaan ei jää kaipaamaan.
- ???
?
- kaikk ok
Kyse on ammatinvalinnasta..ja ihmistähän ei voi tuomita liivien perusteella..? Itse olen aika ennakkoluuloton kaikki kohtaan, ketä en tunne.. sanontahan kuuluu että elä tuomitse jos et tunne.
- tarvii muutosta
Väsynyttä keskustelua.
- Äijä minäkin
Kunnon äijiä ne on, eikä mitään muniinpuhaltelijoita tai marjanpoimijoita, kuten täällä nillittävät rukkaseenruikkijat. Suurin osa teistä kusee housuunsa kun tarpeeksi tuimasti tuijottaa.
- ljkug
Ai ne on oikein äijiä? Kun tuhmasti sanoo, niin joukkovoimalla vastataan.
Naurettavia lössöposkia. - Urpo Kakkonen
Ai että äijiä? Itse en puhuisi jonkun pikkupoikien mopottoman mopokerhon jäsenistä ja äijistä samassa lauseessa. Äijät kantavat vastuun, ovat rehellisiä ja reiluja, eivätkä hakkaa pienempiään porukalla. Luusereita, apukoululaisia ja white trashia pahimmasta päästä.
- Military trained dog
Hey hey heyyyy! Eipä uhota.
- FreeBirdie
TV oli jutu kerho pomo on hengenvaara koska on snitch!
ilmianta aktiivisesti muut rikolliset. itse saa tehdä bisnes sekä ola vapa.
Aarnioon liitetty rikollispomo hengenvaarassa
Poliisikansanedustaja Kari Tolvanen moittii poliiseja, jotka ovat vuotaneet tietoja julkisuuteen huumepoliisin päällikkö Jari Aarnioon liittyen.
Helsingin Sanomissa uutisoitiin, että Aarniolla on hyvinkin läheiset välit erään rikollisjärjestön pomon kanssa.
Tolvasen mukaan Aarnioon julkisuudessa liitetty rikollispomo on nyt hengenvaarassa.
– Tässä näillä poliiseilla, jotka vuosivat näitä tietoja, oli varmaankin tarkoituksena vahingoittaa Aarniota ja huumepoliisia, Tolvanen toteaa 45 minuuttia -ohjelmassa.
Tolvasen mukaan tietojen vuotaminen on kuitenkin johtanut siihen, että Aarnioon liitetty rikollispomo on nyt leimattu poliisin vinkkimieheksi, vaikkei hän välttämättä olekaan sellainen.
– Se tahtoo sanoa sitä, että hän on hengenvaarassa. Mulle on tullut tänään viimeksi siviilimaailmasta tietoa, että hän on todellisessa vaarassa. Ja olen välittänyt sen tiedon poliisille, Tolvanen kertoo.
– Olen ollut tutkimassa monta murhaa, missä tällainen vasikaksi epäilty on jopa teloitettu. On ammuttu polveen merkkaukseksi ikään kuin vasikoinnista. Tässä pelataan aika kovien asioiden kanssa.
Tolvasen mukaan vuoto vaikeuttaa myös poliisin tiedonhankintaa.
–Kuka enää uskaltaa olla poliisin kanssa missään tekemisissä, jos ei voi luottaa siihen, että poliisi pitää sen tiedon omanaan?
– Sanoisin, että aika ajattelematonta toimintaa näiltä poliiseilta, jotka ovat vuotaneet salassa pidettävää tietoa julkisuuteen.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/tolvanen--aarnioon-liitetty-rikollispomo-on-hengenvaarassa/2404464 - Fabricio
Jos jengin silmätikuksi joutuu, ei voi syyttää kuin itseään. Sehän tarkoittaa sitä että jollakin tavalla on tullut perseiltyä, ja jos on itse onnistunut kusemaan asiansa, silloin on kannettava seuraukset itse. Turha tänne tulla kitisemään. Olen 100% varma, että ketään ei ilman syytä jahdata. Ei heilläkään ole aikaa moiseen, koska tuohan on vain heidän työtä. Idiootit voisi ottaa asioista selvää ennen ku rupeavat täällä pillittämään ja puhumaan asioista joista eivät tiedä yhtään mitään.
- Suomessa.,
On oikeuslaitos sitä varten joka langettaa rangaistuksia ,ei kukaan muu ja kaikista vähiten mitkään prätkähiiret.
- uppia
up
- tuttu
herrat on ihmisiä siinä missä muutkin(hyviä tyyppejä) ja heistä ei kenellekkään ole haittaa ellei itse hanki itteensä niiden kanssa pissiin... Joten miksi te herrat ja rouvat alatte kitiseen asiasta josta ette mitään tiedä. lehdet kirjottaa aina kaiken pahimman ja VÄÄRISTELEE! Asioita joten rauhottukaa.
- sängyn alla
Kyllä tämä mafiaa muistuttaa pahemman kerran!
- VäkisinUseitaKertoja
Vantaan joukkoraiskaajille pitkät vankeustuomiot
Vantaan käräjäoikeudessa jaettiin torstaina pitkät tuomiot maaliskuun lopulla Pähkinärinteessä tapahtuneesta joukkoraiskauksesta.
Syytettyinä oli yhteensä neljä miestä. Päätekijät Jari Kolivaara ja Jukka Piri saivat viiden vuoden ja 10 kuukauden ehdottomat vankeusrangaistukset. Oikeus katsoi heidän syyllistyneen muun muassa vapaudenriistoon ja törkeään raiskaukseen.
Rikokset tapahtuivat rikollisjengi United Brotherhoodin tiloissa Pähkinärinteessä, jonne nainen oli kuljetettu muualta vastoin tahtoaan.
Oikeuden mukaan perillä kerhotiloissa Kolivaara ja Piri pakottivat naisen yhdyntään lukuisia kertoja tämän lopetuspyynnöistä tai kielloista huolimatta. Seksuaalista väkivaltaa tapahtui useaan otteeseen usein eri tavoin. Raiskaus oli pitkäkestoinen, sen teki osin samanaikaisesti kaksi henkilöä ja siinä aiheutettiin erityisen tuntuvaa henkistä kärsimystä.
Seuraavana päivänä nainen kuljetettiin vielä uudelleen samaan paikkaan, ja Kolivaara raiskasi hänet uudelleen.
Sekä Kolivaara että Piri olivat päässeet ehdonalaiseen joulukuussa, vain muutama kuukausi ennen tapahtumia. Kolivaaralla oli ehdonalaiseen vankeuteen liittyvää jäännösrangaistusta jäljellä kolme vuotta, ja Pirillä kolme ja puoli vuotta.
Kolmas tekijä todettiin syylliseksi avunantoon raiskaukseen, vapaudenriistoon ja vapaudenriiston avunantoon. Hän sai 1,5 vuotta ehdotonta vankeutta. Neljäs tekijä todettiin syylliseksi vapaudenriistoon ja avunantoon raiskaukseen. Hänet tuomittiin vuoden ja kahden kuukauden ehdolliseen vankeuteen sekä 60 tunnin yhdyskuntapalveluun.
Lisäksi oikeus tuomitsi tekijät kymmenien tuhansien eurojen vahingonkorvauksiin.
Rikollisjärjestö United Brotherhood syntyi keväällä 2009, kun pahamaineiset Rogues Gallery, M.O.R.E. ja Natural Born Killers liittyivät yhteen. Pian tämän jälkeen järjestö hankki käyttöönsä kerhotilan Pähkinärinteestä.- Kyllä juu
Reilua porukkaa!!
- ES-1
Zernobil onko se jotain syötävää?
- kohta täälläkin
- tuo uutinen
Hirvittävää
- Usko
Ketä nämä Oulun United Motherhood kaverit on? Nimiä kehiin, jos ei oo paskat housussa....?
- Tunnen kaikki!! Love
Esko, mopo-Jykä, Tapio, Vesperi, Raivo ja Tape!
- nää tiijetään
Tunnen kaikki!! Love kirjoitti:
Esko, mopo-Jykä, Tapio, Vesperi, Raivo ja Tape!
Körmy, Hiski, Sapelli, Lisko
- fdafff
googleta niin löytyy :)
- Poikain kesken
nää tiijetään kirjoitti:
Körmy, Hiski, Sapelli, Lisko
Velli-Matti, Joni-Petteri, Marko, Mica, Nico, Jesse, Tony, Jere ja mä
- niimpä tietenki
Poikain kesken kirjoitti:
Velli-Matti, Joni-Petteri, Marko, Mica, Nico, Jesse, Tony, Jere ja mä
Eli kaikki Toppilan gangstat
- ???
Kaikilla pitäisi olla oikeus yhdistymis- ja kokoontumisvapauteen, mutta mitenkähän mahtaa olla..?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Yhdistymisvapaus - MC ORITKARI
Pitäis perustaa kerho?
- mikäonOuluntilanne?
- tieto lisää tuskaa
Eipä näistä ole uutisoitu pitkään aikaan.
- lottaliisa
Hyvä niin!
- gfshdhfsd
Taitavat suurin osa istua linnassa.
- hääh
nekö ne oli sielä korjaamolla?
- shaehera
Mistä tässä on kyse?
- Vee Vitonen
Oiva Oikeustaistelija Kauko Juhantalo on kakannut housuunsa. Hän kiistää syytteen ja syyttää tapahtuneestaan ravihevostaan Shitlaukkua.
- RAHKA-MAKE
Kysehän on juuri siitä että sinä pidät turpas kiinni ja teet minulle voileivän.
- wappupallo
Mistäpä minä voileiväksi sulle muutun....
- TEME_89
TÄÄLLÄHÄN ON OLLUT HILJAISTA
- tippismen
Missä on oulun osaston pomo Timppa? Onko kotiarestissa kun ei ole näkynyt yökerhoissa pikku ritsoja vonkaamassa. Onkohan hartiat kaventunu kun ei oo päässy hormoonien avulla ittiään turvottaan.
- huhuuuu
Missä hän on?
- jöhtrth
Eikös Kalevassa ollut juttua muutama kuukausi sitten että joutui vankilaan.
- Timpasta
jöhtrth kirjoitti:
Eikös Kalevassa ollut juttua muutama kuukausi sitten että joutui vankilaan.
niimpä tuo mahtaa olla pitkällä tuomiolla ku ole aikoihin missään baareissa näkynyt. ei kyllä ketään muitakaan tähän sakkiin kuuluvia, liekkö kaikki linnassa.
- että semmosta
Timpasta kirjoitti:
niimpä tuo mahtaa olla pitkällä tuomiolla ku ole aikoihin missään baareissa näkynyt. ei kyllä ketään muitakaan tähän sakkiin kuuluvia, liekkö kaikki linnassa.
Jaa jaa
- zyzz
Kyllä mä vaan sanon, ettei yhestäkään urputtajasta ole sanomaan noita sanojaan päin naamaa UB:n jäsenille. Rehellisyys ennenkaikkea, miksi täällä paskaa puhumaan? :D Mukavia ovat kaikki, harmittomia kunnes annetaan syy käyttäytyä toisin.
- Reality check
MINKÄ SYYN ESIM. tämä autokauppias antoi ja hänen perheensä, sekä lukemattomat muut, joilta yritetään kupata rahaa ilman mitään järjellistä selitystä. Keksityt velat. Puhumattakaan täysin sivullisten ihmisten surmaamisesta (Kaketzun Pitzat) ja raiskaamisesta (Pähkinärinne, Hki) jne
- Rauhaa toivova
Niinhän sitä sanotaan, että eivät ne pahaa tee, ellei siihen syytä tule, koska niillä on tarkat säännöt käyttäytymiseen. Mutta onko niin että jos tulee rahantarve, niin uhkaillaan täysin ulkopuolisia?
- HD+1200ccOnly
setällä on ruma mopo kirjoitti:
Yhdelläkään United Brothed Oulun jäsenellä ei ole moottoripyörää. Puhumattakaan siihen oikeuttavasta ajoluvasta. Korkeintain joku japanilais valmisteinen riisikyykky löytyy. Sekin varastettu jostakin. Mutta eipä näy koskaan liikenteessä.
- rators in aarms
HD+1200ccOnly kirjoitti:
Yhdelläkään United Brothed Oulun jäsenellä ei ole moottoripyörää. Puhumattakaan siihen oikeuttavasta ajoluvasta. Korkeintain joku japanilais valmisteinen riisikyykky löytyy. Sekin varastettu jostakin. Mutta eipä näy koskaan liikenteessä.
Mitä väliä sillä on onko niillä junaitiit ratorhuuteilla moottoripyörä, ja jos niin millainen vai jopo vai helkama vai cresent vai lada vai mersu vai subaru vai mikä? Jos niillä rahhaa on, niin kait ne pystyy ostaan minkälaisen mopedin tahtoo, tai olemaan ostamatta... Miksi aina näihin tästä "kerhosta" oleviin juttuihin tullee kommentiksi jottain "ei oo moottoripyöräjengi, ei ole moottoripyörää" - siis oikiasti, vitunko väliä?
- kuvauspäälle
zyzz 19.3.2014 23:25:
" Rehellisyys ennenkaikkea"
UB:n jäsenet eivät ole rehellistä päivää nähneetkään.
Kamerakännyt vain aina valmiiksi, jos jokun ub:n näkee joissain. Jos erehtyy johonkin, niin nimettömänä video-clipit poliisille. Liikkuvaakuvaa vastaan on kenenkään turha mussuttaa vastaan. - nukkuva pappa
kuvauspäälle kirjoitti:
zyzz 19.3.2014 23:25:
" Rehellisyys ennenkaikkea"
UB:n jäsenet eivät ole rehellistä päivää nähneetkään.
Kamerakännyt vain aina valmiiksi, jos jokun ub:n näkee joissain. Jos erehtyy johonkin, niin nimettömänä video-clipit poliisille. Liikkuvaakuvaa vastaan on kenenkään turha mussuttaa vastaan.sinähän se fiksu oot :)
- Huh, huh
Jututin yhtä oulun UB-jäsentä eräässä yökerhossa Vaasassa. Avautu miten oulussa alkaa nyt hommat kunnolla luistamaan. Kova oli uho lyhyellä, mutta muuten bodatulla tyypillä. Julisti kuin saarnamies, olevansa rikollinen, miten oulun jaosto on rikollispiirien jetsettiä, sekä miten kukaan oululaisista paskat välittää muista, kunhan ulkopuoliset ihmiset pelkäävät taikka kadehtivat heidän toimintaansa, omistuksiaan, tyyliään, tatuointeja, bodattuja kroppia ja leveää elämäntyyliä. Kyseinen kaveri oli varmaankin aikaisemmin päivällä käynyt silmälääkärissä ja saanut siellä silmätippoja, koska silmien mustuaiset olivat kuin arabian kahvilautaset kooltaan.
- Orit Kari MC
"oulun jaosto on rikollispiirien jetsettiä"
- vanha jussi
Höpötä lisää, ei sua kukaan usko
- Rajukyläläinen
Eikös se tosiaan ole raukkamaisen vellihousupelkurin merkki, että pitää ravintolassa kantaa pyssyä mukana? Vähän niinkuin pussihousukansan merkki.
- KAATUIKO TUOPPI?
Rajukyläläinen kirjoitti:
Eikös se tosiaan ole raukkamaisen vellihousupelkurin merkki, että pitää ravintolassa kantaa pyssyä mukana? Vähän niinkuin pussihousukansan merkki.
Hyvin tyypillistä käytöstä United Brotherhood järjestöltä.
Viattomien sivullisten kimppuun käydään. Raiskataan ja tapetaan. Oli kyse lapsista taikka aikuisista. Oululaista autokauppiasta ja hänen perhettään kiristivät Oulun UB-pojat ilman mitään syytä. Pähkinärinteellä Helsingissä paloiteltiin kaksi ihmistä. Samoissa tiloissa raiskattiin UB:n toimesta useiden päivien ajan naista. Kaukovainiolla Oulussa pitzerian työntekijä ammuttiin yski hengiltä ja kahta muuta hengenvaarallisesti haavoitettiin Oululaisten toimesta. Järjestöön värvätään 18 vuotiaita tekemään näitä rikoksia. Paskin sakki ikinä! - utelias ulla
KAATUIKO TUOPPI? kirjoitti:
Hyvin tyypillistä käytöstä United Brotherhood järjestöltä.
Viattomien sivullisten kimppuun käydään. Raiskataan ja tapetaan. Oli kyse lapsista taikka aikuisista. Oululaista autokauppiasta ja hänen perhettään kiristivät Oulun UB-pojat ilman mitään syytä. Pähkinärinteellä Helsingissä paloiteltiin kaksi ihmistä. Samoissa tiloissa raiskattiin UB:n toimesta useiden päivien ajan naista. Kaukovainiolla Oulussa pitzerian työntekijä ammuttiin yski hengiltä ja kahta muuta hengenvaarallisesti haavoitettiin Oululaisten toimesta. Järjestöön värvätään 18 vuotiaita tekemään näitä rikoksia. Paskin sakki ikinä!Herra tai rouva kaikkitietävä, kertoisitko lisää? Sinulla kun tuntuu olevan tuota faktaa asioista?
- Paskin Sakki
utelias ulla kirjoitti:
Herra tai rouva kaikkitietävä, kertoisitko lisää? Sinulla kun tuntuu olevan tuota faktaa asioista?
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/united-brotherhoodin-kytkeytyvia-rikoksia-karajilla-oulussa/646686/
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288450013964.html
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012091416075729_uu.shtml
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288431542504.html
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/pahkinarinteen-erikoinen-murhatutkinta--paperilappupalapelia--hypnoosia-ja-koirakarkotetta/2061398
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=6&t=9994
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/united-brotherhoodin-miehia-taas-karajilla/622011/
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/huumeliigalle-pitkat-vankeustuomiot/1098530
Repikää nuista huumoria! - Nimet muistissa
Paskin Sakki kirjoitti:
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/united-brotherhoodin-kytkeytyvia-rikoksia-karajilla-oulussa/646686/
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288450013964.html
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012091416075729_uu.shtml
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288431542504.html
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/pahkinarinteen-erikoinen-murhatutkinta--paperilappupalapelia--hypnoosia-ja-koirakarkotetta/2061398
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=6&t=9994
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/united-brotherhoodin-miehia-taas-karajilla/622011/
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/huumeliigalle-pitkat-vankeustuomiot/1098530
Repikää nuista huumoria!Kiitokset informaatiosta.
- Terapiaan?
Jos tunnustaa avoimesti tekevänsä rikoksia, niin voiko sanaan silloin luottaa? Mitään rikollisjengien ilmoituksia heidän toimintatavoistaan ei voi pitää yhtään missään arvossa.
Laki suojelee rikollisia siten, että kansa ei voi nousta heitä vastaan, koska joutuisivat siitä itse syytteeseen. Kapasiteettia yhden roistomajan tuhoamiseenhan kyllä löytyisi, myös Poliisilta. Vastahan nämä rikollisuudellaan ylpeilevät, olivat itsekin dynamiittia varastoineet kerrostaloasuntoon kymmeniä kiloja, sytyttimien kanssa.
Näille jengiläisille pitäisi oikeastaan kehittää jonkunlainen apu-systeemi, millä he pääsisivät huonoista piireistään eroon ja kunnolliseen, mukavampaan elämään. Varmastihan he kärsivät aivan käsittämättömästi niissä touhuissaan ja piireissään, kuten tavalliset ihmiset tietävät. Joku rahakas hyväntekijä voisi tällaisen pistää alulle. - ryhtiä peliin POJAT
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/vankeustuomioita-united-brotherhoodiin-kytkeytyvasta-vyyhdesta/664629/
Vanha uutinen mutta ei jumalauta jos tuo saa**nan vatipäinen liivipelle säilyttää dynamiittia HÄKKIVARASTOSSA niin jo siinä saa olla sivullisilla onnea matkassa ettei mene henki. Sais tää havana plus koko yhdistynyt poikakultakerho painua syvälle v*****n!!
Onko tää porukka viimein saatu kokonaisuudessaan kiven sisään? Pelkkiä normaalien työssäkäyvien ihmisten kiusaamista ja uhkailua koko sakki!!
Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla753056Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "642633SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1312538Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.901510Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341316Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1021043Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o1931004Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m86974Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä76909Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html158899