tunteeton

hammas

Minä olen kala horoskoopiltani ja olen nyt ensimmäistä kertaa tutustunut vesimieheen. Täytyy myöntää, että muutaman tapaamis kerran jälkeen olen jo huomannut, että ajoittain hänestä tulee esille tunteettomuus. Emme asu samassa kaupungissa, joten tapaamme vain kerran viikossa jos työt sallii. Ihmettelen kun hän ei osaa kirjoittaa helliä viestejä ja harvoin hänellä on tarvetta kuulla puhelimitse. Luulen, että hän ei ole rakastunut. Voi olla että siksi tämä tunteettomuus ja kylmyys. Ehkä todellakaan kala ja vesimies ei ole paras mahdollinen pari.

8

1974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Astrology

      Kalat ja vesimies ei käytännössä sovi edes yhteen, sillä vesi ja ilma ovat astrologiassa yhteensopimattomat elementit, kaloille sopii parhaiten toiset veimerkit ja maamerkit. Tosin kannattaa ottaa huomioon koko astrologinen kartta.Poikkeuksia toki löytyy ja tunnen monia ns. yhteensopimattomia pareja joilla homma toimii. Vesimiehistä sanotaan että ovat hieman etäisiä ja viileitä mutta ei kukaan ole tunnekylmiä. Ilmanmerkit eivät ole kaikkein tunteikkaimpia, vaan ajattelevat, rationaalisesti ja järjellä kun taas vesimerkit ajattelee nimenomaan tunteella. Siksi sinusta saattaa tuntua siltä että vesimies on tunnekylmä. En usko että näin on, vesimiehen voi olla vaikea ilmaista tunteitaan mutta se ei tarkoita sitä etteikö niitä olisi. Ne on varmasti syvällä sisällä, joita vesimies pelkää näyttää. Vesimiehet ovat myös erittäin vapaudenkaipuisia ja itsenäisiä, jos heidät yrittää kahlia ja heidän menemisiään rajoittaa, silloin he säikähtävät ja koko juttu saattaa loppua siihen. Vesimiehet kaipaavat vapautta ja omaa tilaa, sitä heille kannattaa antaa. Kun annat vesimiehelle vapauden, hän ennen pitkää tulee luoksesi.

    • jooh2

      Hyvää paskapuhetta = arvostan :D

      • Astrology

        Viestistäsi päätellen olet selvästi eksynyt väärälle palstalle. Täällä keskustellaan horoskoopeista, joten päätin aiheeseen liittyen hieman valaista Ap:lle hänen ongelmaansa ja tarjota siihen ratkaisua. Itse en usko fanaattisesti horoskooppeihin, olen hieman tutkinut astrologiaa ja tullut siihen lopputulokseen että kyllä ne hieman ihmisen luonteeseen vaikuttavat mutta eivät sitä yksiomaa määrää. Luonne koostuu monista asioista. Jokainen on oma yksilönsä, astrologia on mielenkiintoinen tapa tutustua ja oppia itsestään lisää.


    • tammikuun vm

      Se ainainen tarina, että vesimiehillä on vaikea ilmaista tunteita tai jopa, että pelkää tunteiden näyttäämistä. Mikään tästä ei pitä paikkaansa. Ei ole mitään vaikeata, eikä mitään pelottava, se on vaan niiiiin typerä. On typerä vakuutta rakkautta, lällytellä "voi kuinka minä rakastan sinua". Se lause kuulosta aina epäaitolta. Ällöttävä, ällöttävä, ällöttävä. Minä vm-naisena en halua kuulla rakkaudentunnustuksia kuin kerran elämässäni ja vastata siihen "samoin".

      Rakkaus on suuri tunne ja puhumalla siitä se häviä kun pöly tuuleen.

      • Toinen tammikuun..

        "älä lausu turhaan Hänen nimeä"

        Ei rakastava sanoja tarvitse rakastaakseen...


    • rapurallaa

      jos nyt ei puhuta mistään tunteiden lässyttämisestä, just tota rakastan sua lässynlää, eli verbaalista ulosantia, koska siinä taas vesimies osas olla muakin rohkeempi.

      Mutta myöhemmässä vaiheessa tuli sitten jokin toisenlainen tunteettomuus, tai siis erilainen käsitys tunteellisuudesta. Molemmat oli kait sit eri asioissa tunteellisia?

      Vesimerkit ja vesimies = nou way. Itse aikoinaan ajattelin samaa. koin ehkä itseni vielä etäisemäksi kuin ex-veskarini, mutta pidemmän päälle, tämä tunteellisuus purkautui molemmilla vähän eri asioissa, eikä kumpikaan oikein osannut toista "auttaa", tai reagoida. Mulla on kartalla kaksosta paljon, eli ilmaa löytyy, ja ei ollut ongelmaa antaa veskarin touhuta omia ihmeellisiä projekteja ja kokea uusia elämyksiä. Jossain vaiheessa mulla tuli vaan raja vastaan, että en nyt kuitenkaan liitoksistani pysty repeämään ihan joka tilanteessa.

      Ehkä syvin yhdistävä tekijä oli molempien kuun kolmio: kuu kauris ja kuu härkä. eli sitä syvällisyyttä riitti ihan hyvin. Veskarin menevyys oli ok, halusinhan itsekin sitä ja veskari toi mun elämään vilskettä, mistä tykkään. Mutta pakko myöntää että se ravun tunteellisuus pukkasi läpi siltikin. Veskari ei ymmärtänyt mun elämän kriisejä, ja mä en sen. Sit vaan erkaannuttiin ja erkaannuttiin ja salamat räiskyi. Intohimoa ei kyllä tuosta suhteesta puuttunut yhtään. ehkä sekin oli osasyy tiemme erkanemiseen. Opin kyllä valtavasti kaikkea uutta ja tulen muistamaan tämän veskarin aina elämässäni, vaikkakin olikin semmoinen viha-rakkaus-suhde loppujen lopuksi :)

      Kalat voi olla vähän liian tunteellinen veskarille, voi olla että kalat sitoo liikaa veskaria, ja ahdistuu. Mut toki vaikuttaa taasen muukin kartta. Mulle taas ite kalat on semmosia liian tunteellisia ja riippuvaisia. Tulee öklö olo.

      Ei kannata ravut alkaa veskareiden kanssa, vaikka kuinka veskarit haluaisi sen perus suhteen, ja pysyvyyttä, niiden elämän jano ei ikinä hellitä jos sellaisia tilaisuuksia tulee eteen ;P tai jos pokkaa riittää ja kärsivällisyyttä niin ilmanmuuta! Mutta vinkki vinkkinen, älkää ikinä sotkeko mustasukkaisuutta kehiin, koska se on suhteen loppu siinä vaiheessa, kun veskari haluaa kokea uutta, tai ehkä omistushaluisuutta. Yhteiset pelisäännöt niin kaikki on ok.

      Mä haluan vastaisuudessa ehkä vähän vähemmän seikkailunhaluisemman, materiaalisena ja pysyvyyden haluisena kuin olen... :P vaikka ei toki moittimista ole!

    • v-mies1

      Jos punnitset parisuhteitasi horoskooppimerkkeihin perustuen, et välttämättä ole riittävän kypsä aikuiseen parisuhteeseen.

    • Faktaa tässä

      Totta, ei näitä juttuja kannata vakavasti ottaa. Tiede on jo todistanut nämä jutut hömpäksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      219
      1733
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1654
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      322
      1301
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1219
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      126
      1207
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      94
      1155
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1115
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1039
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      94
      1016
    10. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      63
      1003
    Aihe