jungle aqua park resort yms hurghadassa

hurghadaanko

mulla olis muutama kysymys mm. jungle aquapark resortista

-uskaltaisko holellilla syödä kalaa, äyryäisiä, majoneesia
-olisko parempi maaterassi vai 2-kerros; miten aurinko paistelee
-kuinka lähellä vesiliukumäet ja altaat, ja kumpi parempi (terassi/parvekehuone) jos 10 v lapsi mukana että voi kattoa perään
-onko hotellialueella jotain tiettyä paikkaa mistä suosittelisit huonetta
-onko hotellilla rentoutumispalveluja esim. hamamia (on kyllä turkkilainen juttu kai, mutta en ole koskaan kokeillut)
-onko hotellilla kaunedenhoitopalveluja

tässä näitä kysymyksiä, kiitos jos viitsitte vastailla, ja
luen mielelläni kaiken mitä jaksatte kertoa hotellista ja lähialueesta ja antaa muutenkin neuvoja ylipäätään hurghadasta ja egyptistä :-)

5

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä neuvo

      Kaikkiin on jo vastattu. Lue vanhat ketjut.

    • Junglesta tykkään

      Itse ainakin vältän syödessäni kalaa, äyryäisiä, majoneesia.

      Itse tykkäsin maaterassista. Ja kun olen syksyllä uudestaan menossa niin ehdottomasti haluan maaterassillisen ja yksikerroksisen rakennuksen.

      Laita googleen kuvahaulla junglen alue kartta ja katso siitä mistä haluaisin huoneen. Alue on todella suuri joten 10-vuotiasta on hankalempi seurata esim. huoneesta.

      Hammamet on, hierontapalvelu ja kauneudenhoidot löytyy hotellilta.

      Suosittelen ostamaan liput esitykseen joka on viereisessä hotelliissa Alf leila wa leilanssa. Kuulet ja näet tarinan Egyptin historiasta, taitoesitystä, tanssia, vesi-valoshow. Lisäksi pääset Egyptin historialliseen museoon (tosin nämä ovat kopiota) ja pääset kokeilemaan kamelilla ratsastusta.

      Hotelli on mielestäni paras hotelli jossa olen ollut Egyptissä käydessäni. Siisti ja todella hyvä palvelu. 6 ravintolaa ja 8 baaria. Eli vaihtelevat ruoat jne.

      Mukavaa matkaa

    • Lyde

      Jep, samaa mieltä aiemman kanssa. Kymppivuotiasta et kyllä pysty huoneesta käsin valvomaan, hotellialue on niin laaja. Vesipuistoalueella, missä siis liukumäet on, oli tosi paljon hengenpelastajia eli allasvahteja hotellin puolesta

    • Matkaan,

      Tietoa.

      • Juglesta tykkään

        Mitä tietoa haluat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe