jungle aqua park resort yms hurghadassa

hurghadaanko

mulla olis muutama kysymys mm. jungle aquapark resortista

-uskaltaisko holellilla syödä kalaa, äyryäisiä, majoneesia
-olisko parempi maaterassi vai 2-kerros; miten aurinko paistelee
-kuinka lähellä vesiliukumäet ja altaat, ja kumpi parempi (terassi/parvekehuone) jos 10 v lapsi mukana että voi kattoa perään
-onko hotellialueella jotain tiettyä paikkaa mistä suosittelisit huonetta
-onko hotellilla rentoutumispalveluja esim. hamamia (on kyllä turkkilainen juttu kai, mutta en ole koskaan kokeillut)
-onko hotellilla kaunedenhoitopalveluja

tässä näitä kysymyksiä, kiitos jos viitsitte vastailla, ja
luen mielelläni kaiken mitä jaksatte kertoa hotellista ja lähialueesta ja antaa muutenkin neuvoja ylipäätään hurghadasta ja egyptistä :-)

5

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä neuvo

Kaikkiin on jo vastattu. Lue vanhat ketjut.

• Junglesta tykkään

Itse ainakin vältän syödessäni kalaa, äyryäisiä, majoneesia.

Itse tykkäsin maaterassista. Ja kun olen syksyllä uudestaan menossa niin ehdottomasti haluan maaterassillisen ja yksikerroksisen rakennuksen.

Laita googleen kuvahaulla junglen alue kartta ja katso siitä mistä haluaisin huoneen. Alue on todella suuri joten 10-vuotiasta on hankalempi seurata esim. huoneesta.

Hammamet on, hierontapalvelu ja kauneudenhoidot löytyy hotellilta.

Suosittelen ostamaan liput esitykseen joka on viereisessä hotelliissa Alf leila wa leilanssa. Kuulet ja näet tarinan Egyptin historiasta, taitoesitystä, tanssia, vesi-valoshow. Lisäksi pääset Egyptin historialliseen museoon (tosin nämä ovat kopiota) ja pääset kokeilemaan kamelilla ratsastusta.

Hotelli on mielestäni paras hotelli jossa olen ollut Egyptissä käydessäni. Siisti ja todella hyvä palvelu. 6 ravintolaa ja 8 baaria. Eli vaihtelevat ruoat jne.

Mukavaa matkaa

• Lyde

Jep, samaa mieltä aiemman kanssa. Kymppivuotiasta et kyllä pysty huoneesta käsin valvomaan, hotellialue on niin laaja. Vesipuistoalueella, missä siis liukumäet on, oli tosi paljon hengenpelastajia eli allasvahteja hotellin puolesta

• Matkaan,

Tietoa.

• Juglesta tykkään

Mitä tietoa haluat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      178
      7948
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4598
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      52
      3710
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      104
      3076
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      95
      2732
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      2378
    7. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1628
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1475
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      63
      1300
    10. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      417
      1255
    Aihe