Heis!
Voisko joku selkeellä Suomen kielellä (ikään kuin rautalankaa apuna käyttäen) kertoa mulle mitä pitää tehdä kun yritän avata jollain sivulla esim videoo tai vaikka s.postissa jotai liitettä ja sit kone pyytääki valitsemaan ohjelman millä sen katsoa? Tulee se rimpsu eri ohjelmia (sovelluksia?), enkä tiedä millä näkyy esim. valokuvat ja millä videot. Yritettykin on.. Niin tai sit että "valitse muu", ellei listalla sopivaa ohjelmaa. Ok, no sitten valitsen "muun" ja siellä olen yhtä hölmänä. Koneeni käyttis on Windows 98. Älkää vaa kysykö muita tietoja... ;)
Missä sovelluksessa?
3
221
Vastaukset
- Belsebub
Jos videoita, niin etsi siitä listasta mediaplayer. Seuraavan kerran se ei edes kysy sitä (tai no riippuu formaatista), mutta jos osaat ohjelmia ladata netistä ja niitä asentaa, niin lataa ilmaisohjelma BSplayer. ja toista videot tällä.
Kuviin voit ladata vaikka ilmaisen irfanview:in. - Piru
osaa näyttää melkee kaikki kuvat ja osan videoistakin.
- Minni
Kiitti vastauksistanne! Mediaplayer onkii tuttu juttu, mut jokii ei taannoin silläkää auennu. No jokatap. entäs sit iha vaa kuvat ja tekstit? Muistanko oikein että siin ikkunassa missä kysytää millä ohjelmalla haluun tiedoston avata, on myös vaihtoehto "kaikki tiedostot"? Ettiix kone sit niistä? Hitsi ku pitäs nähdä samalla se mitä kysyy..you know.. T:tonttu torvelo ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368