Miten kissa pärjää katkenneilla hampailla? On äreä lajitoveriaan kohtaan; voiko johtua hampaista? Mitä tavallinen eläinlääkäri voi tehdä kissan hampaille?
Katkennut hammas
6
3093
Vastaukset
Riippuu varmaan siitä mistä kohti hampaat ovat katkenneet, miten monta ja onko ne katkenneet kokonaan, vai onko jäänyt esim: puolet hampaasta paikoilleen? Pystyykö syömään kunnolla kuitenkin?
Meidän jo enkelinä olevalla kissaherralla katkesi toinen kulmahammas ylhäältä ihan ienrajaa myöten, mutta pärjäsi hampaan kanssa oikein loistavasti loput vanhuudenpäivistään :) Käytettiin eläinlääkärillä ja hän hioi katkenneen hampaan terävät reunat pois ja määräsi antibioottikuurin. Suosittelen käyttämään eläinlääkärillä.- 20+11
Jos sinulta katkeaisi hammas niin itkien juoksisit hammaslääkärille sillä kipu saattaa olla todella kamala.
Eiköhän sun pitäisi kiireellä viedä kissa eläinlääkärille jotta se ei joudu kärsimään!
Ja kyllä, äreys johtuu nimenomaan kivusta! - kokemusta tästä
katkennus hammas tulehduttaa kissan suun.. pelkkä antibiootti tai sitten hampaan poisto auttaa asiaan.
- ap.
Onko maksuista mitään tietoa?
- persaukinen3+18
riippuu vähän missä asut, hampaan poisto hämeenlinnan jukolassa maksaa satasen verran..
- lääkäriin mars
No,tuskimpa on iso operaatio.jos kastrointi maksaa 80egeä,niin luultavasti hampaan poisto ei sitäkään.nopeasti kissa siis lääkäriin,kärsii jos ei hoitoon pääse.Itse olisin vienyt heti kun tuollaisen huomaa.
En omalla kohdallakaan seuraavaan päivään odottele,vaan menen päivystykseen hinnalla millä hyvänsä.Ja samoin hoidan eläimeni :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171021124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161958Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231743- 721080
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491054Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88823