Mihin nykynuoriso oikein ajautuu?

Anonyyminenilmestymä

Miksi tyyli muuttuu koko ajan entistä paljaammaksi? Jo 11-13 vuotiaat aloittavat legginssien ja tuubitoppien käytön ja talvella eivät voi pitää lämpimää takkia päällään, koska se ei sovi "tyyliin". Miksi he käyttävät lyhyitä mekkoja, paljastavia paitoja ja meikkiä vaikka he ovat vasta pikkulapsia! He voisivät elää normaalia lapsen elämää, koska lapsuuden voi kokea itsellään vain kerran. Mistä nuoret ovat saanneet päähänsä käyttää tälläisiä vaatteita? Miksi lehdet, mainokset tai oikeastaan koko mediatuotanto ei voisi näyttää ihmisiä ilman kuvienmuokkauksia? Miksi naiset paljastelevat itseään ja lehdissä löytää kuvia naisista paljastavimmissakin vaatteissa. Älkää pilatko lasten elämää tuputtamalla tuollaista roskaa, joka pilaa pienien lapsien mielet ja he alkavat käyttäytyä ja pukeutua kuin mediassa esiintyvät naiset. Itsekkään en ole vielä 18 ikävuotta täyttänyt, mutta olen aina inhonnut tälläistä, että kun on kaupungilla, niin 11 vuotiaat tytöt tulevat vastaan kylmänä iltana lyhyissä mekoissaan, ohuissa takeissaan ja naama täynnä meikkiä. Yritetään pelastaa lasten tulevaisuus ja ottakaa tähän asiaan kantaa. Kiitän ja kumarran :)

17

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      koska halutaan esittää aikuisia ja malli otetaan amerikkalaisesta mtv-kulttuurista jossa pop starat myyvät perseellä levyjä

    • myynti > mielipiteet

      Paljas pinta myy... Ja mikä on lehdille ja vaateteollisuudelle tärkeää? Myynti tietenkin. Eivät he aio muuttaa suuntaansa silläkään uhalla, että 10v Lissu pukeutuu kuin olisi 20v ruotsinlaivalla.

      • Emotyttö_01

        Ite oon 11-vuotias, ja nykyään kieltämättä ikäiseni tytöt yrittävät näyttää kauneilta malleilta ja pukeutuvat paljastelevasti. itse en näihin kuulu kylläkään.
        Mutta syy tähän on yksinkertaisesti se, että nykyään pojat kiinnostuvat entistä aiemmin tytöistä. Meidänkin luokalla kaikilla pojilla on ihastukset, ja tytöt haluavat, että heistä kiinnostutaan, joten silloin aletaan meikkaamaan ja käyttämään paljasteleviä vaatteita. Ei se minustakaan ole kivaa :( Itse myös meikkaan, mutta vain siksi, koska minulla on akne, enkä halua että kaikki haukkuvat minua finnieni takia. En käytä paljastelevia vaatteita, ja oma takkini on lämpimä. Toivottavasti jotkut nuoret tajuaisivat, että lapsuus on vain kerran ja se kannattaa nauttia.

        Kyllä aloittaja puhuu asiaa.


      • ~J.J~
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        Ite oon 11-vuotias, ja nykyään kieltämättä ikäiseni tytöt yrittävät näyttää kauneilta malleilta ja pukeutuvat paljastelevasti. itse en näihin kuulu kylläkään.
        Mutta syy tähän on yksinkertaisesti se, että nykyään pojat kiinnostuvat entistä aiemmin tytöistä. Meidänkin luokalla kaikilla pojilla on ihastukset, ja tytöt haluavat, että heistä kiinnostutaan, joten silloin aletaan meikkaamaan ja käyttämään paljasteleviä vaatteita. Ei se minustakaan ole kivaa :( Itse myös meikkaan, mutta vain siksi, koska minulla on akne, enkä halua että kaikki haukkuvat minua finnieni takia. En käytä paljastelevia vaatteita, ja oma takkini on lämpimä. Toivottavasti jotkut nuoret tajuaisivat, että lapsuus on vain kerran ja se kannattaa nauttia.

        Kyllä aloittaja puhuu asiaa.

        Oon samanikänen ja samaa mieltä...en kyllä ite käytä meikkiäkää mutta jotkut kaverit meikkaa ja ajattelee,että se on kaunista ku on paljon meikkiä.Mutta otan kantaa tähän asiaan. :)


    • cbxcvnhfc

      Joo oon samaa mieltä. se on todella idioottimaista... ite oon 13v ja pukeudun ihan normaalisti.... talvella sen verran vaatetta kun tarvii ja sitä mitä kaapista löytyy (ei mitään paljastavaa) yksi syys varmaan on se miksi yhä useampi pukeutuu niin: koska kaikki muutkin pukeutuvat niin toistenkin on pakko... muo on koko ikäni kiusattu siitä etten kulje muodin perässä...

    • ffggkddkh

      Mitä aikuiset edellä sitä lapset perässä................valitettavasti

    • ärsyttäääää

      miks kaikki valittaa että NYKYÄÄN pukeudutaan paljastavasti?? Miettikää vaikka 80-lukua. Silloinhan oli just muodissa superlyhyet minihameet ja lyhyet shorsit napapaita.

      • jumalautasaatana

        no vittu sepä oliki sitä aikaa. nyt on tätä aikaa.


    • Esa 609

      Ojaan perkele

    • _girl_

      Jokainen pukeutuu miten haluaa vaikka sitten paljastavasti, ei tarvii heti ruveta valittaa tollasesta pikku jutusta ehkäpä tämä aloittaja on vaikka 13 v :D

      • Abityttö

        No itse asiassa haluaisin mainita, että sen ei tulisi olla oma asia!

        Esimerkiksi kouluissa tulisi ihan oikeasti säätää sopivat rajat säädylliselle pukeutumiselle, jotta kaikille voitaisiin taata viihtyisä oppimisympäristö. Eiväthän poikaparat pysty keskittymään opetukseen jos kaikkialla ympärillä on paljaita tissejä ja perseitä :( Ja kyllä se minuakin häiritsee, en yhtään tykkää nähdä ventovieraiden(kaan) rintavarustuksia. Meikkaamisenkin koen turhaksi ja usein pakkelinaama on mielestäni rumempi kuin luonnollinen.

        Aloittaja puhuu asiaa, esiteinien pitäisi alkaa pikkuhiljaa irtaantumaan barbeista, ei heruttaa ostareilla ja iskeä poikia. Eikä muuten paljas ahteri näytä hyvältä kenelläkään.


      • asiaasialla
        Abityttö kirjoitti:

        No itse asiassa haluaisin mainita, että sen ei tulisi olla oma asia!

        Esimerkiksi kouluissa tulisi ihan oikeasti säätää sopivat rajat säädylliselle pukeutumiselle, jotta kaikille voitaisiin taata viihtyisä oppimisympäristö. Eiväthän poikaparat pysty keskittymään opetukseen jos kaikkialla ympärillä on paljaita tissejä ja perseitä :( Ja kyllä se minuakin häiritsee, en yhtään tykkää nähdä ventovieraiden(kaan) rintavarustuksia. Meikkaamisenkin koen turhaksi ja usein pakkelinaama on mielestäni rumempi kuin luonnollinen.

        Aloittaja puhuu asiaa, esiteinien pitäisi alkaa pikkuhiljaa irtaantumaan barbeista, ei heruttaa ostareilla ja iskeä poikia. Eikä muuten paljas ahteri näytä hyvältä kenelläkään.

        Asiaa sisko


    • hiekkaa emättimessä

      En koskaan meikkaa, pukeudun aina ¨normaalisti¨, en ainakaan juhli tai vietä aikaa ulkona. Siksi haluan tulla tänne muiden parempien ihmisten kanssa jakamaan kamalat kokemukseni siitä, kuinka joku abaut ikäiseni teini teki jotain, josta sain hiekkaa pimppaani.

      • Abityttö

        Miten meikkaaminen ja muu ajanvietto liittyvät toisiinsa? Eikö sitten luonnonkauniit biletä?

        Ja edelleen kuka vaan saa pukeutua niin kuin huvittaa, noin niinkun keskimäärin. On kuitenkin ihan toinen juttu esimerkiksi häiritä muiden opsikelua suoraan sanottuna hutsahtavalla pukeutumisella. Koulun pitäisi olla opiskelulle pyhitetty paikka, sinne pitäisi saada tulla vaikka pyjamassa jos siltä tuntuu. Mutta seksuaalista provosointia / häirintää kouluissa ei tulisi sallia. Ja muutenkin vanhemmat voisivat esiteiniensä perään vähän katsoa. Ei se, että kieltää lasta pukeutumasta kuin 50v. katuhuora tarkoita, etteikö lasta rakastaisi. Päinvastoin.

        Ja itse ainakin lopettelen teini-ikääni, joten olen 10 vuotta vanhempi kuin nuorimmat pikkulissut -> ei lähelläkään minun tai aloittajan ikää.


    • jooaåogke

      So...näkeehän ainakin hyviä berseitä ja boobei ;)

    • Oon 13v tyttö ja meikkaan kosk oon ruma ja haluun näyttää hyvältä ja olla pitempi😌 Sit oon herkkulakossa kosk haluuun laihtuu💦

    • 25553

      Luuletko että tuo auttaa yhtään? Nykyään älypuhelimet saadan syntyessään, niin eipä tuo paljoa merkitse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe