Jouduin nyt aloittamaan Zoloft-masennuslääkityksen (50 mg/vrk), ja kysynkin että voiko samalla käyttää alkoholia? (ns. perjantaipullo-systeemillä)Ei kait se vie tajua tai tee sekavaksi?
Zoloft-lääke ja
4
481
Vastaukset
- Jonna
Mie alotin kanssa Zoloftin, samalla annoksella ku sulla ja nyt oon niitä hiukan yli pari viikkoa syönyt. Oon itekin miettinyt tuota samaa, et voiko käyttää alkoholia ja minkä verran jos voi, sillon kun käyttää Zoloftia.
Aikasempia masennuslääkkeitä käyttäessäni vedin usein "perseet" alkoholista, eikä silloin ollut ongelmia, mutta en tiedä onko Zoloftin kanssa.
Tuota Zoloftin ja alkoholin mahdollista yhteisvaikutusta kannattaa kysyä lääkäriltä.
Ite en oo vielä muistanu kysyy. - Minä..
Ainakin osoitteessa http://www.tohtori.fi/laakeopas/tuotelisa.php3?laakeID=1472&teksti=zoloft meinattii, että alkoholia pitää käyttää varoen, vaikkei siis kai kokonaan olekaan kielletty..
- Mira25
Olen syönyt zoloftia puoli vuotta 50 mg päivässä ja lähes joka viikonloppu on tullut lähdettyä radalle ja myös alkoholia juotua, välillä vähän reippaamminkin. Ainakaan minä en ole sekaisin mennyt, muutenkaan en ole huomannut mitään eroa humalassa kuin silloin kun lääkkeitä en syönyt.
Mutta tämä voi olla tietysti yksilöllistä! - viuviu
itse olen käyttänyt zoloftia ja monia muitakin saman tyyppisiä tabuja.mulla ainaki ne turruttaa koko elämää selvänä ja alkoholin kanssa myös kun on sama pää kuin selvänäkin.alkoholin kanssa varovasti,vaikutukset ei ole ainakaan mulla samanlaisia kuin ilman tabuja.kankkunen saattaa olla yllättävän raju.yksilöllistä vaihtelua lienee.ilman alkoholia jos pystyy olemaan nii varmaan kehokin kiittää.voimia elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827