Muutamaa päivää matkani jälkeen soitettiin jostakin, että kelakorttini on löytynyt ja se toimitetaan löytötavaratoimistoon.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, pitäisikö minun maksaa mustikoita puhelusta löytötavaratoimistoon ja mansikoita, että saan kortin takaisin, vaiko ilmoittaa KELAlle ja saada uusi kortti maksutta?
Ja nyt kun tietooni satettiin tämän kortin sijainti, niin "velvoittaako" tietoisuus tai jokin laki hakemaan sen kortin haltuuni vai voinko simppelisti uusia sen kortin?
Tietenkin houkuttaa päästä hieman halvemmalla arjest,a mutta joku on kuitenkin nähnyt vaivaa ja toimittanut kortin toimistoon. Onko hän mahdollisesti saanut palkkion toimistosta, jonka minä maksan sitten korttia lunastaessa?
Vai miten tämä homma toimii.. Kuinka te toimisitte ja mitä mielipiteitä teillä muilla on?
Hävinnyt kelakortti
3plus3on6
2
538
Vastaukset
- 3plus3on6
Nyt on kuitenkin aloitettu toimenpiteet löytötavaratoimiston kanssa, mutta yhä kiinnostaa mitä te muut mahdatte ajatella aiheesta?
- Kadonnut...
Kuvallinen kela-korttini on hävinnyt. Hki-Vantaa alueella.
Olisiko joku löytänyt sen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833902
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342833Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä982214Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271760Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201707- 301664
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731463