Tarvitsen neuvoja, koska en taida osata etsiä oikeista paikoista. Olen yrittänyt hakea edullisia lentoja Gambiaan, mutta löytänyt ainoastaan kalliita ja n. 40 tuntia kestäviä välilaskuineen. Kämppiä sieltä varmaan löytyy helposti, mutta jos on lähdössä kesällä sesongin ulkopuolella, miten noi lentohaut pitäisi tehdä?
halpojen lentojen etsintää..
11
244
Vastaukset
- tuulikkii
Minä myös olisin kiinnostunut sesongin ulkopuolisista lennoista. Olen yrittänyt etsiä kaikkia mahdollisia reittejä kokeillen, mutta en ole löytänyt mitään sopivaa.
- Gambiaan
Amsterdamin kautta pääsee aika edullisesti
- the Gambia
Ap milloin olisit mahdollisesti lähdössä Gambiaan, itsellä samansuuntaisia ajatuksia.
- hmmm4
tässä rouville http://www.vueling.com/en/
- the Gambia
Kiitos linkistä. En ole aiemmin tiennyt tuollaisesta mitään, onko varmasti luotettava, tulee väkisinkin mieleen, kun on niin kovin edullisia lentoja?
- the Gambia
the Gambia kirjoitti:
Kiitos linkistä. En ole aiemmin tiennyt tuollaisesta mitään, onko varmasti luotettava, tulee väkisinkin mieleen, kun on niin kovin edullisia lentoja?
Sen verran vielä, että onko matkalukuista maksettava erikseen, kun en ole koskaan lentänyt millään halpalentoyhtiöllä. kiitos.
- xxx4
Hei! Mistä tiedät, että ollaan rouvia?
- hmmm4
noh, ei ole kauhean vaikea arvata, että olette nais-henkilöitä.
Jos matkalaukuista maksetaan erikseen, saat tietää sen jos viitsit vähän tutkia noita Vueling:in sivuja, jospas vaikka aloittaisit varauksen tekemisen niin kyllä se jossain kohtaa selviää.
Oma-toimi-matka tarkoittaa myös sitä, että omatoimisesti otetaan selvää, tutkitaan ja varataan itse, jos siihen ei ole resursseja, kannattaa antaa ammattilaisten hoitaa homma ja maksaa tietysti palvelusta. - the Gambia
Kiitos infosta. Juuri 18 v täytin ja olen tosi kokematon omatoimimatkojen suhteen, nyt olisi edessä Gambian matka tätini häihin, ja yksin olen lähdössä.
- vatsaanisku
Ottakaa kimppalento muun hääporukan kanssa. Turha on yksin matkustella.
- the Gambia
vatsaanisku kirjoitti:
Ottakaa kimppalento muun hääporukan kanssa. Turha on yksin matkustella.
Ei onnistu kimppalento kun ei kukaan minun lisäkseni lähde niihin häihin.Tätini lapset ja muut sukulaiset eivät ymmärrä, että nainen menee avioon 23 v nuoremman afrikkalaisen kanssa, että näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4395220Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262133- 1461750
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko761435Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181418Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191344Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821295- 711197
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701168- 381110