Booxtv suorat lähetykset

Riitta tre

18

2142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riitta tre

Latasin Booxtv ohjelma Asus Nexus 7 tablettiin. Toimii hyvin

• 12-21

"""Latasin Booxtv ohjelma Asus Nexus 7 tablettiin. Toimii hyvin ""

Eipä voisi juuri vähempää kiinnostaa.
      Tai sitten sillein, kuin nykynuoriso sanoo "kinosti"

• kaikki itkis täällä

Olis se ollu katastrofi jos ei toimiska

• Itsekin olen tuota käyttänyt ja hyvin toimi. Tosin en ole sitä tarvinnut moneen vuoteen koska katson ohjelmat yleensä Yle Areenasta tai Katsomosta.

• tabletti man

Booxt tv on aika hyvä,live kuva latautuu nopeasti eikä kuvan laadussakaan ole valittamista

• Riitta tre

Minulla on WLAN-nettiyhteys jolla se toimii hyvin.

• Riitta tre

Tässä Booxtv sivu josta löytyy esim. tuetut laitteet yläreunasta ja muita ohjeita

http://www.booxtv.fi/

• Keijo kitee

Siis mittee hemmettivä tuo tamperelainen lotjake täällä mainostelloo, pyh. Kylhä tuo booxtv on ihan kiva mutta kuka hemmetti suorana enää telkkaria kahtoo, pyh. Aika hyvä tallennustila on ja fiksummat on huomanneet, jotta telkun nauhoitukset on booxtv:n serverillä, jotta oliskohan siinä tehty sopparia puolin ja toisin :D. Booxtv ei näjy tietokonneela, mutta Telkku näkkyy, tosin surkealla kuvanlaadulla, mutta näkkyypä hyvinnii.

• Riitta tre
    • sitä mä katson

joutava viritys, kun tarjolla on softa jolla näkyy urho,eurosport ja viasat noin 50 muuta kanavaa..

• riitta tre

miten sinä saat kyseiset kanavat esille kanavaluetteloon

• sitä mä katson

ei niitä tuohon leluun saakkaan, mutta minähän sanoin, että tarjolla on softa, jolla kyseiset kanavat näkyy.
      iso osa porukasta seuraa NHL pelejä tuolla ohjelmalla.

• Riitta tre

kerro minulle, mikä ohjelma se on

• sitä mä katson

höh, en kai minä niin hullu ole, että sen tänne miljoonan silmäparin ladattavaksi laittaisin.

SM-liiga näkyy mainiosti, kuten myös NHL ja eurosport ja viasat ja siihen päälle englannin kaikki kanavat (Formula 1) ym,ym...

• Riitta tre

Ok , olisin tarvinnut ohjelman miestäni varten, itse en ole urheiluihmisiä. Maksaisin siitä hieman korvausta jos saan jotenkin yhteystietosi. Koita jotenkin lähettää miehelleni viesti niin maksamme vaivasi, yhteystietojani en voi antaa tänne. Samoin muut jotka olette neuvonut minua täällä Suomi24:ssä vuodesta 2002 syyskuusta lähtien,jolloin minulla on ollut kotona tietokone.

• Onhan noita ohjelmia joilla voi katsoa ties mitä suoraa lähetystä ties mistä mutta kaikki on enemmän tai vähemmän onnettomia kuvan laadultaan. Ilmaiseksi ei kunnollista kuvaa saa jotain sd-mössöä ehkä. Itselle rittää se mitä kotimaiset kanavat tarjoaa ja tietysti veikkaus-tv josta kahtelen vkl epsanjan liiga-matseja.

• käyttäjä--

livestation ym live stream saitit on surkeita mainoksilla pilattuja toimimattomia sivuja,
      booxtv sovellus androidille on ihan eri juttu,ylen kanavat näkyy hyvin eikä edes maksa mitään

• Riitta tre

Asia minun puolesta loppuun käsitelty, löysin tarvittavan ohjelman. Siirryn muihin keskusteluforumiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      146
      2444
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1681
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      865
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      815
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe