Minulla on Asus Nexus 7 Tabletti, johon ostin EyeTv Micro digivirittimen. Saan kyllä kanavaluettelon esiin, jossa on 14 kanavaa mm. Yle 1 ja 2, Mtv jaTeema, mutta minulla on tällä hetkellä se ongelma, että saan ne toimimaan vähän aikaan, mutta en niin kauan, että lähetys näkyisi kunnolla. Mikä minulla on vikana asetuksissa tai antenissa. linkki digivirittimeen, mikä minulla
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/16679/djdcf/Elgato-EyeTV-Micro-DVB-T-digiviritin-Androidille
Tv tablettitietokoneseen
22
1184
Vastaukset
Oletko varma että singaali on tarpeaksi voimakas asuinalueellasi että tv näkyisi tuon kautta ongelmitta? Itselläni oli kerran kannettava digitv ja sen oma antenni piti olla tietyssä paikassa jotta kanavat näkyisi.
Nuo vaativat joko kunnollisen sisäantennin tai liitoksen taloyhtiön antenniverkkoon.
- huihaijajoo
Näiden digi-TV mokkuloiden idea katoaa jo tehtaalla. Miksi talojen katoilla on 2 metrin mittaisia antenneja, jos TV kuva olisi saatavilla 15 cm antenninysällä? Nämä laitteet ovat täyttä huijausta kun annetaan ymmärtää että ne toimisivat jopa ilman mitään antennia.
- dds955fulbak
Toimii ne. Itsellä toimii kaikki digihärpäkkeet jopa ilman antennia, Kivenlahden mastoon matkaa noin 10 kilsaa
- hybridi tv-tikku
dds955fulbak kirjoitti:
Toimii ne. Itsellä toimii kaikki digihärpäkkeet jopa ilman antennia, Kivenlahden mastoon matkaa noin 10 kilsaa
Yes, sekä tuon lisäksi itse vastaanottomissa / TV - tikuissa on toisinaan suuriakin vastaanottimen herkkyyden laatueroja. Lisäksi kallein ei aina ole se paras. Saatavilla on arsin hyvin toimivia ja sitten aivan kelvotomia.
Sitten erikeen on laitteessa mukana oleva ohjelman ergonomia ja käytettävyys, joissa niissäkin on melkoisia eroja.
Nyt on kuitenkin pitkä aika kun en vertailutestejä ole tullut nähneeksi ja lukeneeksi. Olisikin kiinostava lukea jokin tuoreehko laaja vertailu TV--digi-tikuista.
Mitä eroa eri maiden ja manteeidelle soveltuvissa TV-tikuissa, eli miten tv-tikut toimivat eri EU-maissa tai toisilla mantereilla (läppäri matkalla )? Vai pitäisikö etsiä hybridimalli, analoginen- digitaalinen?
- http://forums.gbpvr.com/showthread.php?53387-HP-USB-Digital-Analog-TV-Tuner-(Adding-analog-support)
Kaikki riippuu ihan olinpaikasta. Jos asuu lähellä tvmastoa niin kuva voi näkyä pienellä antennilla.
- lähetys ei näy
Olisko näistä mitään apua, kun taloyhtiömme kuuluu kaapeliverkostoon ja meillä on langaton nettiyhteys jota kautta toimii Elisa viihde ja tabletit
http://www.verkkokauppa.com/fi/search?q=wifi adapteri Noista ei ole apua ongelmaan, koska kyseisessä tabletissa on jo wlan.
- lähetys ei näy
Ajattelin että jollakin näillä voisi muuttaa tv signaalin langattomaksi niin eittei tarvitse käyttää analoogista anteenia vaan tabletti käyttää suoraan wifi yhteyttä tv katseluun. Sehän toimii nytkin wifillä.
- Kalakkuna
Kuten yllä on sanottu niin erillinen vahvistettu antenni toimii sisätiloissa yleensä tai suoraan antenniverkkoon kytkennällä, antennin ei tarvitse olla edes suuri harava vaan on myynnissä pieniä digitv antenneja jotka kulkee mukanakin tarvittaessa, mutta näkyvyys riippuu aina myös paikasta missä yrittää katsella.
Mukana tulleet antennit toimii, mutta yleensä vain ulkona ja sielläkin kovin kehnosti, toimii yleensä kumminkin. - lähetys ei näy
Ostin tämä Pro Caster 360 sisäantennin, jonka kaapelijohto on liian raskas, jäykkä ja painava. Minkähän johon ostaisi tilalle tässä linkki antenniin
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/2632/cdqkq/ProCaster-360-Wave-DVB-T-T2-sisaantenni-musta- Katsoin sitä
linkkiä ei siinä mainittu mitään painavasta kaapelinjohdosta. Eli liikkeen on pakko ottaa laite takaisin kun ei ollut mainintaa liian painavasta kaapelijohdosta.
- 21-21
"""Kaikki riippuu ihan olinpaikasta. Jos asuu lähellä tvmastoa niin kuva voi näkyä pienellä antennilla. ""
Kannattaa siis mennä kirjoille Kivenlahteen (Espooseen) vaikka muuten oleskelisi Imatralla tai Sumatralla.- laulu-Joutseno
Onneksi Suomessa on muitakin TV-lähettimiä kuin Espoon Kivenlahdessa vaikkei sitä tyhmempi heti huomaakkaan.
Esim. Joutsenon masto on lähellä Imatraa.
- lähetys ei näy
Latasin PLay-kaupasta BOOXTV ohjelman,joka toimii hyvin. Nimimerkki Riitta tre on minun. En tiedä miten siitä saa pois tai auki ohjelmat,jotka ovat tallennetuimat tänään, ensi viikolla sisällä.
- Kalakkuna
Tekemällä tunnukset ohjelmaan ja käyttämällä ilmainen koeaika tai maksamalla ohjelman käytöstä rahaa.
- näkyykö..
Kalakkuna kirjoitti:
Tekemällä tunnukset ohjelmaan ja käyttämällä ilmainen koeaika tai maksamalla ohjelman käytöstä rahaa.
nuo neljä ylen kanavaa muuta kuin koeajan?
- Kalakkuna
näkyykö.. kirjoitti:
nuo neljä ylen kanavaa muuta kuin koeajan?
Näkyy ilman tunnareitakin ne neljä kanavaa.
- sitä mieltä..
Kalakkuna kirjoitti:
Näkyy ilman tunnareitakin ne neljä kanavaa.
minäkin, ylen kanavilla ei saa rahastaa. Ja muilta kanaviltahan ei tule kuin*askaa..
- lähetys ei näy
Kyllä minä olen maksanut tarvittavan summan ja kirjautunut booxtv:hen mutta silti en saa ohjelmia auki kuin omat tallentamani.
- Kalakkuna
Eli saat ohjelmat auki, suoria lähetyksiä ei viissiin olekaan kuin nuo neljä yleä.
booxtv sivuilla on ohjeita aiheeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2531750- 391596
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!791469Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631359Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761239- 781234
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031203- 541038
Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per1971006Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?148900