Omistan 3-vuotiaan karjalankarhukoira nartun. Ongelmana on, että se pukkoilee ja vetää taluttaessa. Kun toinen koira tulee vastaan se haukkuu ja hyökkäilee. Käytämme valjaita ja pysähdymme, kun se yrittää vetää ja jatkamme, kun hihna löystyy. Olemme yrittäneet saada koiran huomion taluttajaan myös nameilla, ei onnistu... Koiramme on ollut meillä vasta muutaman kuukauden ja sitä ennen se oli joutunut seisomaan kolme vuotta lähes kokonaan häkissä, eli sitä ei ole koskaan opetettu tavoille, ja on kyllä harvinaisen itsepäinen tapaus. Yritän pysyä positiivisena ja kärsivällisenä, mutta hermoni ovat joskus lenkeillä koetuksella. Mikä avuksi?
Kuriton karjalankarhukoira taluttaessa
amppeli2
1
187
Vastaukset
- koira
Jatka aloittamaasi koulutusta, se on ainut tie
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312