Milloin HPV-virus poistuu elimistöstä?

.........

Kuinkahan kauan yleensä menee että HPV poistuu elimistöstä jos poistuu? Mulle se virus aiheuttaa kaikenlaisia oireita jatkuvasta pissahädästä alapään poltteeseen jne. En jaksa enää. Mitään ei ole tehtävissä kuin vain odottaa että se poistuu. Mulla on ollut se puolitoista vuotta kohta.

Ja miten sitten kun se on miehelläkin varmaan niin tarttuuko se takaisin muhun jos se sattuu häviämään multa ensin ja miehellä on yhä elimistössä? Revin kohta alapään irti kun on niin tuskaisa olo jatkuvasti!

3

1442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyydä vahvistus

      Siinä vaiheessa, kun se poistuu sinun elimistöstäsi, olet saanut hyvän immuniteetin sitä juuri kyseistä HPV-muotoa vastaan, joka sinulla oli. Eli ei ole todennäköistä, että saisit sen mieheltäsi uudelleen.

      Vaikka oireet voivat pitkään olla pirullisia, niin lohdutan sillä, että ne lievenevät ja häipyvät olemattomiin ennen kuin virus poistuu.

      Kysy, jos lääkärisi määräisi sinulle vagifem-tabletteja. Ne laitetaan suoraan emättimeen ja vahvistavat limakalvoja. Se oli oikeastaan ainoa, mikä itselläni tehosi. Lääkärit eivät herkästi ehdota tuota nuorille naisille, mutta hp-viruksen aiheuttamien oireiden poistamiseksi minäkin sen sain.

    • Aloittaja...

      Kiitos paljon sinulle, taidan kysyä lääkäriltä noita tabletteja.. :) Minulla on jatkuvaa pissahätää ja alapää ulkoisesti jatkuvasti punoittaa ja polttelee.. Kaikki on jo tutkittu vulvodyniasta, ihottumiin/sukupuolitauteihin jne. Lääkärit epäilevät että HPV on varmaan loppujen lopuksi se syypää. Millaisia oireita sinulla on/oli jos saan kysyä? Kauanko kärsit ennen avun saamista?

    • Jkuhlo

      Vastailen tähän kun tuskailen jatkuvasti hpv:n kanssa. Se tekee itselle virusmuutoksia ja varsinkin jos olen kipeä, tai syön antibioottia. Odotan jatkuvasti koska helpottaa, koska käyn vuodessa gynekologilla varmaan 10 kertaa..hän käyttää hoitona penslausta vaikka
      Sanoo ettei minulla sukupuolitautia ole ? Tämä hoitomuoto kuitenkin aina auttaa! Mitään syyliä koskaan ei ole ollut....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe