Kuinkahan kauan yleensä menee että HPV poistuu elimistöstä jos poistuu? Mulle se virus aiheuttaa kaikenlaisia oireita jatkuvasta pissahädästä alapään poltteeseen jne. En jaksa enää. Mitään ei ole tehtävissä kuin vain odottaa että se poistuu. Mulla on ollut se puolitoista vuotta kohta.
Ja miten sitten kun se on miehelläkin varmaan niin tarttuuko se takaisin muhun jos se sattuu häviämään multa ensin ja miehellä on yhä elimistössä? Revin kohta alapään irti kun on niin tuskaisa olo jatkuvasti!
Milloin HPV-virus poistuu elimistöstä?
3
1507
Vastaukset
- pyydä vahvistus
Siinä vaiheessa, kun se poistuu sinun elimistöstäsi, olet saanut hyvän immuniteetin sitä juuri kyseistä HPV-muotoa vastaan, joka sinulla oli. Eli ei ole todennäköistä, että saisit sen mieheltäsi uudelleen.
Vaikka oireet voivat pitkään olla pirullisia, niin lohdutan sillä, että ne lievenevät ja häipyvät olemattomiin ennen kuin virus poistuu.
Kysy, jos lääkärisi määräisi sinulle vagifem-tabletteja. Ne laitetaan suoraan emättimeen ja vahvistavat limakalvoja. Se oli oikeastaan ainoa, mikä itselläni tehosi. Lääkärit eivät herkästi ehdota tuota nuorille naisille, mutta hp-viruksen aiheuttamien oireiden poistamiseksi minäkin sen sain. - Aloittaja...
Kiitos paljon sinulle, taidan kysyä lääkäriltä noita tabletteja.. :) Minulla on jatkuvaa pissahätää ja alapää ulkoisesti jatkuvasti punoittaa ja polttelee.. Kaikki on jo tutkittu vulvodyniasta, ihottumiin/sukupuolitauteihin jne. Lääkärit epäilevät että HPV on varmaan loppujen lopuksi se syypää. Millaisia oireita sinulla on/oli jos saan kysyä? Kauanko kärsit ennen avun saamista?
- Jkuhlo
Vastailen tähän kun tuskailen jatkuvasti hpv:n kanssa. Se tekee itselle virusmuutoksia ja varsinkin jos olen kipeä, tai syön antibioottia. Odotan jatkuvasti koska helpottaa, koska käyn vuodessa gynekologilla varmaan 10 kertaa..hän käyttää hoitona penslausta vaikka
Sanoo ettei minulla sukupuolitautia ole ? Tämä hoitomuoto kuitenkin aina auttaa! Mitään syyliä koskaan ei ole ollut....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758