Tarjous: Lihapullat (10 10 5 5) neljälle 10 €.
Vähän harmittelin kun olin vaan yhden lapsen kanssa liikkeellä mutta ajattelin että menköön, (10 10).
Ei käy! sanoi tyly ruuanjakajapoika. Siis 30 olisi saanut neljään annokseen mutta ei 20 kahteen annokseen.
Viimeinen kerta IKEAssa kiitos vaan.
Tylytystä Ikeassa
17
111
Vastaukset
Byrokratia jyllää, ehkä olisi pitänyt ottaa vain kiltisti kaikki annokset ja katsoa, riistävätkö ne pöydältä kun huomaavat että syöjiä onkin vähemmän.
- ihan muun vaan
Eipä ole koskaan tullut läytyä Ikeassa niiden lihapullien vuoksi.
- tyytyväinen oon
tulisilla kirjoitti:
Eipä ole koskaan tullut käytyä ikeassa yhtään minkään vuoksi. Eikä ole suunnitelmissakaan.
Mä meen huomenna ostaan sieltä uuteen kämppään keittiökalusteet ja -koneet. Oon jo kahteen ostanut aikasemmin, ja aika paljon muutakin.
- Ei ikuna Ikeaa.
tyytyväinen oon kirjoitti:
Mä meen huomenna ostaan sieltä uuteen kämppään keittiökalusteet ja -koneet. Oon jo kahteen ostanut aikasemmin, ja aika paljon muutakin.
Heh heh tuo kertoikin olennaisen. Ostat jo kolmannet keittiökalusteet :) Kuinka vähälle aikaa?
Itse laitatin ja laitoin mukana keittiön prameaksi 20 vuotta sitten ja edelleen on kuin uudet. Laadukkaat ja kestävät. Ikean kalusteilla olisin joutunut tekemään sen jo kymmenen kertaa.
Hölmöt ihmiset eivät usko edelleenkään, että Ikeasta ei saa kuin kertakäyttö kalusteita ja kaikki muu on hetkessä hajoavaa tilpehööriä. Myös perivaatteet.
Puuseppänä olen käynyt joskus naureskelemassa Sotkan ja Ikean kalusteille. Sotkassa on sentään lastulevyä. Ikean huijaus perustuu liimapahvilla koottuun muoviviilulla pinnoitettuun kalustelevyyn.
Ihmiset maksavat pahvista ittensä sairaiksi. No suomessa on 5 miljoonaa potentiaalista huijattavaa ja siihen rakoon Ikeakin iskee. - ...
Ei ikuna Ikeaa. kirjoitti:
Heh heh tuo kertoikin olennaisen. Ostat jo kolmannet keittiökalusteet :) Kuinka vähälle aikaa?
Itse laitatin ja laitoin mukana keittiön prameaksi 20 vuotta sitten ja edelleen on kuin uudet. Laadukkaat ja kestävät. Ikean kalusteilla olisin joutunut tekemään sen jo kymmenen kertaa.
Hölmöt ihmiset eivät usko edelleenkään, että Ikeasta ei saa kuin kertakäyttö kalusteita ja kaikki muu on hetkessä hajoavaa tilpehööriä. Myös perivaatteet.
Puuseppänä olen käynyt joskus naureskelemassa Sotkan ja Ikean kalusteille. Sotkassa on sentään lastulevyä. Ikean huijaus perustuu liimapahvilla koottuun muoviviilulla pinnoitettuun kalustelevyyn.
Ihmiset maksavat pahvista ittensä sairaiksi. No suomessa on 5 miljoonaa potentiaalista huijattavaa ja siihen rakoon Ikeakin iskee.Luitko?
Tyyppi tekee asuntokauppoja, Sä et. Monilla sijoitusasuntojakin, sulla ilmeisimminekään ei. Oli miten oli, asuntoja tapana remontoida ajoittain.
Ikean laatu hyvää, samaa lastulevyä kuin kaikilla muillakin. Hinta tosiaan on edullinen, koska niitä myydään paljon. Sotket nyt keittiökalusteet muihin kalusteisiin. Ikealla on mallistossa paljon kennorakenteisia kalusteita, kirjahyllyjä ja muita. Niin on muillakn kalustekeuppiailla. En ole muuten tiennyt, että Sotka myy keitttiökalusteita, huonekaluja se tähän asti on myynyt.
Olen ite remontoinut muutaman keittiön, itelle. Ei keittiökaapeissa ole käytännössä mitään laatueroja. Kokopuista runkoa ei saa kuin teettämällä, lastulevyä ne on kaikki. Saranat tms tulee samoilta valmistajilta, oli kaluston merkki mikä tahansa.
Ikean kodinkoneet tekee nykyään Whirlpool, samoilta liukuhihnoilta kuin muutkin, vähän eroa ulkonäössä ja kyljeesä Ikean logo.
Kyllä kuka tahansa laittaisi mieluusti kokonaan massiivitammesta tehdyt kalusteet, juuri kenelläkään ei ole siihen varaa. Mutta kalusteita tarvitsevat persaukisetkin.
Ikinä en ole kuullut, että joku vaihtanut keittiökalusteet, koska rungot kuluneet loppuun.
Tuli mieleen tää sohva, missä istun nyt. Ostin tämän joskus 25 vuotta sitten. Nimekkäästä liikkeestä kallista kotimaista. Tavallinen nahkasohva. Myyjä nimenomaan kehui, että kokopuu runko. No kun tuli kotiin, aloin ihmettelemään keveyttä.... Mutta kestänyt hyvin ja tulee arvattavasti kestämään antiikki-ikäiseksi
=DW=. - ...
... kirjoitti:
Luitko?
Tyyppi tekee asuntokauppoja, Sä et. Monilla sijoitusasuntojakin, sulla ilmeisimminekään ei. Oli miten oli, asuntoja tapana remontoida ajoittain.
Ikean laatu hyvää, samaa lastulevyä kuin kaikilla muillakin. Hinta tosiaan on edullinen, koska niitä myydään paljon. Sotket nyt keittiökalusteet muihin kalusteisiin. Ikealla on mallistossa paljon kennorakenteisia kalusteita, kirjahyllyjä ja muita. Niin on muillakn kalustekeuppiailla. En ole muuten tiennyt, että Sotka myy keitttiökalusteita, huonekaluja se tähän asti on myynyt.
Olen ite remontoinut muutaman keittiön, itelle. Ei keittiökaapeissa ole käytännössä mitään laatueroja. Kokopuista runkoa ei saa kuin teettämällä, lastulevyä ne on kaikki. Saranat tms tulee samoilta valmistajilta, oli kaluston merkki mikä tahansa.
Ikean kodinkoneet tekee nykyään Whirlpool, samoilta liukuhihnoilta kuin muutkin, vähän eroa ulkonäössä ja kyljeesä Ikean logo.
Kyllä kuka tahansa laittaisi mieluusti kokonaan massiivitammesta tehdyt kalusteet, juuri kenelläkään ei ole siihen varaa. Mutta kalusteita tarvitsevat persaukisetkin.
Ikinä en ole kuullut, että joku vaihtanut keittiökalusteet, koska rungot kuluneet loppuun.
Tuli mieleen tää sohva, missä istun nyt. Ostin tämän joskus 25 vuotta sitten. Nimekkäästä liikkeestä kallista kotimaista. Tavallinen nahkasohva. Myyjä nimenomaan kehui, että kokopuu runko. No kun tuli kotiin, aloin ihmettelemään keveyttä.... Mutta kestänyt hyvin ja tulee arvattavasti kestämään antiikki-ikäiseksi
=DW=.Ai niin, millaset rungot omissa keittiökalusteissas muuten on? Pähkinäpuutako?
=DW= - tyytyväinen oon
Ei ikuna Ikeaa. kirjoitti:
Ihmiset maksavat pahvista ittensä sairaiksi. No suomessa on 5 miljoonaa potentiaalista huijattavaa ja siihen rakoon Ikeakin iskee.Nuorisolle niitä laitetaan, tahtovat trendikästä joten eivät he edes muita keittiöitä ole suostuneet harkitsemaan. Kolmas nyt muuttaa kotopesästä, ensimmäinen köökki laitettiin 7 vuotta sitten. Harkinnassa on myös vaihto itselle, ei siksi että edelliset olisivat vielä kovin huonot (a la carte vm 2002), vaan siksi että kaipaan uutta ilmettä keittiööni. En ole koskaan ymmärtänyt miksi halutaan kiintokalusteet tai huonekalut jotka kestävät 30 vuotta, ainakin minä haluan useammin vaihtelua. Omaan kotiin vaihdettiin n. kuusi vuotta sitten kaikkien makuuhuoneiden kaapistot, nekin ikeasta, hyvin pelaa ovien saranat ja laatikostojen liukumekanismit. Vaan nyt pitää alkaa laittautumaan lähtökuntoon, pitää vielä tarkistusmitata muutama juttu ennen ostoksille menoa ja matkaakin on paljon kilometrejä.
- Rimmir tänään
... kirjoitti:
Luitko?
=DW=.Kun olen niin kamalan vaihtelun haluinen sisustuksen suhteen, niin ikea on siinä mielessä hyvä ostospaikka juuri siksi kun sieltä saa halvalla kalusteita , sohvia, mattoja, lamppuja. Ei sitten harmita kun ne myy eteenpäin vähän halvemmalla kun on kyllästynyt.
Nyt ei ole ikeasta kotonani muuta kuin kaksi huonekalua. Eikä ikeaa ole enää lähistölläkään. Jos tarvin jotain niin täällä kaupungilla on neljä huonekaluliikettä, kolme isoa lamppuliikettä, mattokauppoja kaksi, kirppiksiä joissa huonekaluja kolme ja joka kuukausi huutokauppa kahdessa eri huutokauppakamarissa, Notta valinnanvaraa sisustukseen löytyy. Keittiökaapisto liikkeitäkin on neljä ja kylppäreitä myyviä liikkeitä niitäkin on puolisenkymmentä. Siinä aika kuluu hulppeaan kun käy ensin vertailemassa hinnat ja kuikistelemassa mitä on tarjolla. - sitroen.
Rimmir tänään kirjoitti:
Kun olen niin kamalan vaihtelun haluinen sisustuksen suhteen, niin ikea on siinä mielessä hyvä ostospaikka juuri siksi kun sieltä saa halvalla kalusteita , sohvia, mattoja, lamppuja. Ei sitten harmita kun ne myy eteenpäin vähän halvemmalla kun on kyllästynyt.
Nyt ei ole ikeasta kotonani muuta kuin kaksi huonekalua. Eikä ikeaa ole enää lähistölläkään. Jos tarvin jotain niin täällä kaupungilla on neljä huonekaluliikettä, kolme isoa lamppuliikettä, mattokauppoja kaksi, kirppiksiä joissa huonekaluja kolme ja joka kuukausi huutokauppa kahdessa eri huutokauppakamarissa, Notta valinnanvaraa sisustukseen löytyy. Keittiökaapisto liikkeitäkin on neljä ja kylppäreitä myyviä liikkeitä niitäkin on puolisenkymmentä. Siinä aika kuluu hulppeaan kun käy ensin vertailemassa hinnat ja kuikistelemassa mitä on tarjolla.Saahan sitä nähdä unta, että myy eteenpäin mööpeleitä sitten kun haluaa toisenlaiset tilalle. Täällä Suomaassa ei kukaan ota ilmankaan. Kirpputorien takahuoneet on kattoon asti täynnä vaihtelevanlaatuista huonekalua ym. Jäteasemalle joudut viemään uudenveroiset mööpelit ja vielä maksamaan siitä, että ottavat ne poltettavaksi.
Itse jos yrität muutamalla eurolla jotakin myydä, ei kukaan osta. Joku ahneimmista saattaa tinkiä sitä satasella kauppaamaastasi uudenveroista mööpeliä kahteenkymppiin, kun kaupassa se maksaisi tonnin.
Näin täällä.
Kokemusta on! - kyunlk
sitroen. kirjoitti:
Saahan sitä nähdä unta, että myy eteenpäin mööpeleitä sitten kun haluaa toisenlaiset tilalle. Täällä Suomaassa ei kukaan ota ilmankaan. Kirpputorien takahuoneet on kattoon asti täynnä vaihtelevanlaatuista huonekalua ym. Jäteasemalle joudut viemään uudenveroiset mööpelit ja vielä maksamaan siitä, että ottavat ne poltettavaksi.
Itse jos yrität muutamalla eurolla jotakin myydä, ei kukaan osta. Joku ahneimmista saattaa tinkiä sitä satasella kauppaamaastasi uudenveroista mööpeliä kahteenkymppiin, kun kaupassa se maksaisi tonnin.
Näin täällä.
Kokemusta on!huutonetissä olen myynyt kaiken ylimääräisen, helposti ja ihan hyvään hintaan
- ...
sitroen. kirjoitti:
Saahan sitä nähdä unta, että myy eteenpäin mööpeleitä sitten kun haluaa toisenlaiset tilalle. Täällä Suomaassa ei kukaan ota ilmankaan. Kirpputorien takahuoneet on kattoon asti täynnä vaihtelevanlaatuista huonekalua ym. Jäteasemalle joudut viemään uudenveroiset mööpelit ja vielä maksamaan siitä, että ottavat ne poltettavaksi.
Näin täällä.
Kokemusta on!Laatikama menee heti.
Pitääpi mainita, itellä nykyinen keittiö kierrätyskeskuksesta.Oli siinä oma soveltamisensa, mutta ikinä ei ois ollut rahaa ostaa samanlaisia uutena. Täydennysosia muutamia, Ikeasta. Ja kuinka olakkaan, ruokasalin ruokaryhmä kirppikseltä, kallista kotimaista. Aivan sama asia , ei ollut vara maksaa uudesta..
Tää ehkä kuulostaa ristiriitaiselta mun edelliseen kommenttiin verrattuna. Mutta laatu maksaa rahaa. Kaikkeen ei vain tarvi kalleinta mahdollista. Kelpo käytetty pesee kehnon uuden. Moneen tarkoitukseen vaan nopeinta ja kätevintä ostaa edullisempaa uutta, kuin metsästää laadukasta käytettyä.
Nuorempana, silloin kun ei itellä ollut mitään, käytettyä kamaa ei löytynyt mistään. Nykyään eri meininki. Vähän sama asia kuin autoissa. Aikanaan ei oikein saanut kuin uusia, nekin säännösteltyjä. Nykyään maa täynnä "vähän ajettuja" käytettyjä autoja. Tässä ollaan niinkuin peruskysymysten äärellä, miksi maapallo tulee tuhoutumaan?
=DW= - Rimmir tänään
sitroen. kirjoitti:
Näin täällä.
Kokemusta on!Mikähän siinäkin ettei käytety kenellekään kelpaa Suomessa? Onko siellä sittenkin vielä liian hyvä tulotaso niin nuorella kuin vähän varttuneellakin?
Minä ruukaan laittaa aika korkean hinnan ensin ja sitten ostaja saa tinkiä, näin ostaja luulee tekevänsä elämänsä kaupan kun sai tinkiä juuri sille tasolle jota alunperinkin olin tarkoittanutkin. Vieläpä sitten omalla kustannuksellaan hakee tavaran luotani:)
- hintaperlaatu ok
Sinkkujakin tylytetään:
Siis teet ostokset, siirryt parkkipaikalle. Et pääse autolle asti vaan ostokset on jätettävä vartioimatomalle alueelle siksi aikaa kun lähdet autoa hakemaan. Siinä ehtii mustan miehen käsi käydä, kun ei ole kaveria tavaroiden vahdiksi.- Rimmir tänään
Hei minkä mahtavan idean nyt lennätitkään kaikille. Olisit tehnyt edhotuksesi ikealle itse ensin vartioidusta tavaraparkista. Kerkesin ensin, palkkio odottaa. Ei vaitiskaan, mutta on aina hyvä antaa palautetta suoraan firmalle ja useinmiten hyvät ehdotukset palkitaan.
- kerran yksin
mä olen käynyt kerran sieltä asiakaspalvelusta hakemassa helppiä, antoivat varastopojan mukaan valvomaan kamojani siksi aikaa kun hain auton, auttoi myös lastauksessa
- Polle5
Tuurihan sinulla kävi! Pollepullia ovatkin ja nyt vedettiin myynnistä pois;-)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin324570Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee302257Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141770Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71688- 821482
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401372- 641106
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2291039Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101014Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70971