Näppärän näköistä touhua.. Ensin serkkuni huoneisto ja sitten meidän kylpyhuoneremontti. Päätettiin ottaa remontti meillekin kun firma löydettiin luotettavien suositusten kera.
Hyvin organisoitu porukka. Yllätyksenä tuli serkulleni ja meillekin hieman että kaikki sujui sovitun mukaan. Aika paljon oli negatiivista kommenttia netissä mutta päätimme kuitenkin luottaa. Lupasin suositella jos remontti menee hyvin.
Kokonaiskustannukset jäivät vähän keskitason päälle kalleinta ja halvinta tarjousta verraten.
Kouluarvosanaksi 9,5 Idea Remontit Oy:lle. Puolikas piste pois koska hiukan edullisempi voisi viellä olla. =)
www.idearemontit.fi
Yllättävän hyvä remonttifirma.
8
1116
Vastaukset
- Kysyväää
No paljonko maksoi työn osuus?
- Positiivinen yllätys
Minun kylppärissä työt olivat 5500 euroa, sisältäen rakennus ja lvis-työt. Koko kylppäri kaikkineen maksoi 9500 euroa.
Serkullani oli vähän kalliimpi remontti, laittoivat kylppärin ja saunan lisäksi keittiön ja muut huoneet uusiksi. Yhteensä maksoi vajaat 20 000 euroa. - gs birotor gayboy
Positiivinen yllätys kirjoitti:
Minun kylppärissä työt olivat 5500 euroa, sisältäen rakennus ja lvis-työt. Koko kylppäri kaikkineen maksoi 9500 euroa.
Serkullani oli vähän kalliimpi remontti, laittoivat kylppärin ja saunan lisäksi keittiön ja muut huoneet uusiksi. Yhteensä maksoi vajaat 20 000 euroa.Aika kallista työnlaatuun nähden.
- Positiivinen yllätys
gs birotor gayboy kirjoitti:
Aika kallista työnlaatuun nähden.
Pintapuolisesti työn jälki näyttää erittäin siistiltä. Taloyhtiö tarkasti rakenteet ja valmiin vesieristyksen ja ne olivat ok.
36 kuukautta myönsivät takuuta työlle. Mielestäni erittäin hyvin toimiva remonttiporukka jota mielelläni suosittelen eteenpäin.
- 11+4
Onko oma firma?
- sepi1992
- Hain Pänyriä
Yllättävän hyvä remonttifirma
Muita töitä ei sitten tullutkaan, kun toi Toimarin ja hänen serkkunsa rempat, molemmat jätti maksamatta, ei kuulemma kehtaa sukulaisilta pyytää ja itse ei tarvi kun omistaa tään puukaakin, sitten tuli vouti ja vei sen viimeisenkin laattaleiikutin ja porukka rauman telakalle kyseleen parkkipirkon töitä, mutta hyvä oli. - Tyytyväinen
www.jamremontti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701