Vieläkö se vapaaseurakunnan uskovainen mies vaikuttaa Aurassa? Kovast soitteli kitaaraakin martin kirkossa ja todistli uskostaan...
--?Kaikki aikanaan, kaikki aikanaan, myhäili yhtiön hallitukseen kuuluva Jukka Lusenius ja ohjasi hymyillen viestimet tiehensä.
Jukka Lusenius
semmosia veliä
7
2212
Vastaukset
- Komistus Turust
Ei sen nimist henkilöö löytyny facebookist, joten ei ole sellast henkilöö olemassakaan!!
- En tuomitse silti
No,ei löydy raamatustakaan vaikka sen kanssa elvisteli ja soitteli kitaraa Tuulan vetämässä ispoisten piirissä martin kirkossa...Rahamies se
- wc-pönttö.
wc- kusetus mies vai ?
- WC-Marco
Jospa hän on jo päässyt mainostamaansa taivaan kotiin. Ehkä siellä on myös Hande, Tiina ja koko siunattu Pitkäsen lauma.
- kysy jä
Onko tämä se sama tolvana joka kirjoittelee tienaus.comilla nimimerkillä Lucon ?
- vastaa ja
En tiedä, kun en ole asiaan mitenkään paneutunut.
- Ateisti
Kaikki uskovaiset ovat hörhöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223