Mulla on 2 vuotias narttu joka on tipsun ja kiinanpalatsikoiran risteytys. Se ei syö mitään ja on hirveen laiha. Olen lukenut että tipsun normaalipaino on jotain 4kg ja kiinanpalatsikoiran jotain 5kg. Se ei syö edes herkkujakaan! Miten saan koirani syomään???
Koirani ei syö mitään...
7
103
Vastaukset
- 11+1
Mitä syötät sille? Jos pelkkää nappulaa niin laita lihaa sekaan. Tuoksuu paremmalle koiran mielestä.
Jos ei sittenkään syö niin kuppi pois ja vasta seuraavaan ruoka-aikaan laitat takaisin. Ei terve koira itseään nälkään tapa. - Apuatarvitsevakoirai
Koiralla on Vinot hampaat niin ei syö nappuloita.Ollaan syötetty pedigree koiranmakkaraa mutta sekään ei kunnolla maistu.
- Kokeiles
Tee puuroa koiralle eli vaihda nappulat vaikka Royal Canin Miniin ja sekaan sulatat mikrossa lihan ja sitten sekoitat puuromaiseksi mössöksi sen. RC on lihan mukana ihan kelpoa vaikka sitä parjataankin usein ;)
http://www.petenkoiratarvike.com/tuotteet/ruokailu-ja-herkut/royal-canin/8130/?page=1
Tai laadukkailla säilyke ruuilla, mm. Hill's, RC, Golden eagle jne. Turvota vaikka vedessä nappulat ja sekoita lihan sekaan niin saa helpommin syötyä. - hmmph1
RC ja hill's ovat kaukana laadukkaista, kun lukee tuoteselostetta. Mutta tosiaan, turvota nappulat ja mössää lihat mukaan. Jos ei maistu niin tarjoat vasta seuraavana ruoka-aikana. Eikä yhtään välipaloja tai herkkuja saa antaa.
- pötsiä
Kokeile Kennelpakasteen pakastettua naudanmahaa. Myydään elintarvikekaupoissa 400 g:n rasiassa. Sulatat pienen palan ja laitat ruuan päälle tai annat sellaisenaan. Voi antaa hieman jäisenäkin.
- tiikeri_lilja
Jos koira ei oikeasti syö mitään ja laihtuu vaan niin se viedään eläinlääkäriin eikä tulla Suomi24:n kyselemään, että mitä sille pitäisi antaa.
- hohhoijaa....
^Juuri näin^ Eli vie koira lääkäriin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059