Juu siis minä olen nuori mies ja sairastan hemiplegiaa. Syntyessäni minulla oli epämuodostunut verisuoni aivoissa ja katkesi koulussa. Sairastuin muistaakseni vuonna 98 vai oliko se 99.(pitää tarkistaa) Alamäki on jatkunut jo noin 5-7v. ja en ole saanut töitä vaikka pysty tekemään niin kuin muutkin ihmiset työnsä. Nykyään olen niin masentunut ja alkoholisoitunut että alkaa pikku hiljaa v******* ja asun vielä yksin... kaikki rahat mitä minulle tulee menee laskuihin ym. jos minulla olisi edes jokin työ mistä tienaa enemmän pärjäisin hienosti mutta nyt en pysty edes säästämään mihinkään. Jostakin syystä minusta tuntuu siltä että kaikilla työnantajilla on joku asennevamma. Onkos neuvoja minun tilanteeseen?
Hemiplegia ja elämän alamäki alkoi..
3
474
Vastaukset
- KeppoTeiju
miksi tämä sairaus/tapahtuma vaikuttaa sun työnsaantiin?
- Aloittaja125
Ei mitenkään siinäpä se... Eivät uskalla ottaa töihin kun ei tiedä mihin minusta on ja minulla on paperit mitä näyttää ja työkokemustakin löytyy.
- 6+4
Älä tuo asiaa millään tavalla esille, jos se ei kerran vaikuta työkykyyn. En sitten tiedä, onko työsuhteen aluksi aina tapana tehdä lääkärintarkastus. Tosin jos pääset lääkärintarkastukseen asti, voisi kuvitella, että työpaikka on muutoin varma. Lääkäri varmaan kuitenkin ymmärtää asian oikean laidan. Kaunistele lisäksi vähän menneisyyttäsi/nykyhetkeäsi jos tarpeen. Työantajakaan tuskin kertoo sinulle työn huonoimpia puolia alkuun eikä työnantaja pysty sinulle takaamaan mitään pitkää työsuhdetta. Näin ollen on mielestäni täysin hyväksyttyä piilotella ikäviä asioita elämästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135