Juu siis minä olen nuori mies ja sairastan hemiplegiaa. Syntyessäni minulla oli epämuodostunut verisuoni aivoissa ja katkesi koulussa. Sairastuin muistaakseni vuonna 98 vai oliko se 99.(pitää tarkistaa) Alamäki on jatkunut jo noin 5-7v. ja en ole saanut töitä vaikka pysty tekemään niin kuin muutkin ihmiset työnsä. Nykyään olen niin masentunut ja alkoholisoitunut että alkaa pikku hiljaa v******* ja asun vielä yksin... kaikki rahat mitä minulle tulee menee laskuihin ym. jos minulla olisi edes jokin työ mistä tienaa enemmän pärjäisin hienosti mutta nyt en pysty edes säästämään mihinkään. Jostakin syystä minusta tuntuu siltä että kaikilla työnantajilla on joku asennevamma. Onkos neuvoja minun tilanteeseen?
Hemiplegia ja elämän alamäki alkoi..
3
445
Vastaukset
- KeppoTeiju
miksi tämä sairaus/tapahtuma vaikuttaa sun työnsaantiin?
- Aloittaja125
Ei mitenkään siinäpä se... Eivät uskalla ottaa töihin kun ei tiedä mihin minusta on ja minulla on paperit mitä näyttää ja työkokemustakin löytyy.
- 6+4
Älä tuo asiaa millään tavalla esille, jos se ei kerran vaikuta työkykyyn. En sitten tiedä, onko työsuhteen aluksi aina tapana tehdä lääkärintarkastus. Tosin jos pääset lääkärintarkastukseen asti, voisi kuvitella, että työpaikka on muutoin varma. Lääkäri varmaan kuitenkin ymmärtää asian oikean laidan. Kaunistele lisäksi vähän menneisyyttäsi/nykyhetkeäsi jos tarpeen. Työantajakaan tuskin kertoo sinulle työn huonoimpia puolia alkuun eikä työnantaja pysty sinulle takaamaan mitään pitkää työsuhdetta. Näin ollen on mielestäni täysin hyväksyttyä piilotella ikäviä asioita elämästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1032906Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel552118Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102077Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien651818Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551642Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241376Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31043Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️721004- 801001
Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘67988