Hemiplegia ja elämän alamäki alkoi..

Huoh...

Juu siis minä olen nuori mies ja sairastan hemiplegiaa. Syntyessäni minulla oli epämuodostunut verisuoni aivoissa ja katkesi koulussa. Sairastuin muistaakseni vuonna 98 vai oliko se 99.(pitää tarkistaa) Alamäki on jatkunut jo noin 5-7v. ja en ole saanut töitä vaikka pysty tekemään niin kuin muutkin ihmiset työnsä. Nykyään olen niin masentunut ja alkoholisoitunut että alkaa pikku hiljaa v******* ja asun vielä yksin... kaikki rahat mitä minulle tulee menee laskuihin ym. jos minulla olisi edes jokin työ mistä tienaa enemmän pärjäisin hienosti mutta nyt en pysty edes säästämään mihinkään. Jostakin syystä minusta tuntuu siltä että kaikilla työnantajilla on joku asennevamma. Onkos neuvoja minun tilanteeseen?

3

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KeppoTeiju

miksi tämä sairaus/tapahtuma vaikuttaa sun työnsaantiin?

• Aloittaja125

Ei mitenkään siinäpä se... Eivät uskalla ottaa töihin kun ei tiedä mihin minusta on ja minulla on paperit mitä näyttää ja työkokemustakin löytyy.

• 6+4

Älä tuo asiaa millään tavalla esille, jos se ei kerran vaikuta työkykyyn. En sitten tiedä, onko työsuhteen aluksi aina tapana tehdä lääkärintarkastus. Tosin jos pääset lääkärintarkastukseen asti, voisi kuvitella, että työpaikka on muutoin varma. Lääkäri varmaan kuitenkin ymmärtää asian oikean laidan. Kaunistele lisäksi vähän menneisyyttäsi/nykyhetkeäsi jos tarpeen. Työantajakaan tuskin kertoo sinulle työn huonoimpia puolia alkuun eikä työnantaja pysty sinulle takaamaan mitään pitkää työsuhdetta. Näin ollen on mielestäni täysin hyväksyttyä piilotella ikäviä asioita elämästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      128
      11168
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      156
      10334
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      26
      8040
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      196
      6572
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      53
      5671
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      73
      5081
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      151
      4424
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      25
      4246
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      71
      4079
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      134
      3637
    Aihe