Mitä kirpputoreja forssassa?

toispaikkakuntalaine

Kesällä kiersin Forssassa netissä olevan listan mukaan kirpputoreja , ja moni oli lopettanut.Mitkähän siellä toimivat nyt ja onko uusia? Löytyykö lastenkirpparia?

40

2202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooooo2

kirppis kakstaso turuntiellä paras!
      kellari ja onnela hämeentiellä myös hyviä.

• toispaikkakuntalaine

Kiitos!

• kirpparifriikki

hyväksi todettuja on on tuo kakstaso ja kellari. onnelasta en ole ikinä tykännyt, tunkkanen ja pimeä, huonoa tavaraa.
      sitten yks hyvä on vielä toi maximum lepistönkadulla.

• toispaikkakuntalaine

Täysin samaa mieltä kirpparifriikin kanssa.Tulin juuri Forssasta kirpparikierrokselta!
        Kiitokset vielä neuvoista!!

• Nappe_

Onhan Forssassa Kirppareita paljonkin, Onnela, Kakstaso, Maximum, Fidan lähetystori hämeentiellä. Kellarikirppis, ja sitten niitä joiden nimiä en muista, tarttis ehkä katsoa joskus.. Mutta kyllä ne muilla kirppareilla on joskus ainakin osannut neuvoa kun vaan kysyy :)

• ei romunmyyjä

Mitä kirpputoria suosittelisitte Forssassa.

Voiko pöytähintaa tinkiä, olisi melkoisesti tavaraa useaksi kuukaudeksi.

Varastellaanko jossain, kun tavaramme on 5-60 € hintaista ja paljon vieläkin kalliimpaa, emmekä käy kuin kerran viikossa katsomassa.

• Itsekin myyjä

ja suosittelen ehdottomasti Onnelaa. Valvontakamerat ja topakka kassanhoitaja. Erittäin hyvä parkkialue autoille. Huonompikin kuljettaja uskaltaa sinne ajaa. Siinä ne tärkeimmät.

• otajan silmin
        Itsekin myyjä kirjoitti:

ja suosittelen ehdottomasti Onnelaa. Valvontakamerat ja topakka kassanhoitaja. Erittäin hyvä parkkialue autoille. Huonompikin kuljettaja uskaltaa sinne ajaa. Siinä ne tärkeimmät.

varastelu ei liene suurin ongelma, kun laitat hälyttimen.
        hintojen korjailu on suurempi ongelma, porukassa toiset alentavat hintoja ja toiset ostavat. on myös henkilöitä jotka ohimennen alentavat hintaa, ostavatko itse seuraavalla kerralla, vai mitä.
        onnela on ihan ok. varsinkin kun lähellä on pari muutakin kirppistä

• Tänään käynyt
        otajan silmin kirjoitti:

varastelu ei liene suurin ongelma, kun laitat hälyttimen.
        hintojen korjailu on suurempi ongelma, porukassa toiset alentavat hintoja ja toiset ostavat. on myös henkilöitä jotka ohimennen alentavat hintaa, ostavatko itse seuraavalla kerralla, vai mitä.
        onnela on ihan ok. varsinkin kun lähellä on pari muutakin kirppistä

Joo, Onnela paras. Ei tyhjiä pöytiä. Ja tavara hyvää. Siistit pöydät.

• Antiikkia,
        Tänään käynyt kirjoitti:

Joo, Onnela paras. Ei tyhjiä pöytiä. Ja tavara hyvää. Siistit pöydät.

Forssassa löytyi kivasti antiikki tavaraa. Tosiaan Onnelasta. Myös Kellari-Kirppis hyvä.

• En löytänyt
        Antiikkia, kirjoitti:

Forssassa löytyi kivasti antiikki tavaraa. Tosiaan Onnelasta. Myös Kellari-Kirppis hyvä.

koko Onnelaa. Olen paljon kuullut paikasta ja ajattelin lähteä ajelemaan kohti Forssaa. Onko jotenkin piilossa?

• Piilossa?
        En löytänyt kirjoitti:

koko Onnelaa. Olen paljon kuullut paikasta ja ajattelin lähteä ajelemaan kohti Forssaa. Onko jotenkin piilossa?

No vähän. Ei haittaa, ettet nyt löytänytkään. Siellä nyt yksi pöytä, jossa hienoa vanhaa tavaraa. En saanut kaikkia himoitsemiani tavaroita tänään mukaan, koska olin pyörällä liikenteessä. Aamulla autolla sinne, heti kymmeneltä. Vai miten se aukee?

• NNNNNooooooooo
        Piilossa? kirjoitti:

No vähän. Ei haittaa, ettet nyt löytänytkään. Siellä nyt yksi pöytä, jossa hienoa vanhaa tavaraa. En saanut kaikkia himoitsemiani tavaroita tänään mukaan, koska olin pyörällä liikenteessä. Aamulla autolla sinne, heti kymmeneltä. Vai miten se aukee?

ja numero on

• jooooo
        En löytänyt kirjoitti:

ei ole vaikeaa löytää kuuklesta
        hämeentie 31 forssa

• Hehheheheh,
        jooooo kirjoitti:

ei ole vaikeaa löytää kuuklesta
        hämeentie 31 forssa

voiko täällä tosiaan olla näin hauskaa.

• Ei ole vitsi

Ja lapsille oma kirppari Lelu Shopissa

• Onnelasta,

mahtava löytö. Etsimäni emali vati, vain 5 euroa. Tosin pieni, mutta parvekkeelle sopiva.

• emali
        Onnelasta, kirjoitti:

mahtava löytö. Etsimäni emali vati, vain 5 euroa. Tosin pieni, mutta parvekkeelle sopiva.

kirjoittaa, Onnelasta löytyy kyllä emalia, sun muuta, vanhaa, esim. lestiä. Ja jos joku kerää lehtiä, niin niitä ei usein ole tarjolla. Riippuen vuosikerrasta. Olin näkeväni jopa vuoden 1949 lehtiä. Lehtiä myytiin nipussa. Halvalla.

• kasvavat lapset..

@ei ole vitsi

Siis Lelu Shop? Saakohan sinne lapset viedä omia "hylättyjä" lelujaan ja päästä itse myymään?

Olisi muuten oivallinen idea järjestää lapsille "Oma kirppis" torille, jossa vain lapset olisivat myyjiä.

Surku on kuunnella, kun äiskä heittää lapsien "aarteita" roskiin, kun toisille ne voisivat olla myös "aarteita"?

• Fiksu,
        kasvavat lapset.. kirjoitti:

@ei ole vitsi

Siis Lelu Shop? Saakohan sinne lapset viedä omia "hylättyjä" lelujaan ja päästä itse myymään?

Olisi muuten oivallinen idea järjestää lapsille "Oma kirppis" torille, jossa vain lapset olisivat myyjiä.

Surku on kuunnella, kun äiskä heittää lapsien "aarteita" roskiin, kun toisille ne voisivat olla myös "aarteita"?

sinähän sen sanoit. Oletpa älyllä varustettu. Voisiko "joku" laittaa sellaisen lelukirpun?

• "joku"
        Fiksu, kirjoitti:

sinähän sen sanoit. Oletpa älyllä varustettu. Voisiko "joku" laittaa sellaisen lelukirpun?

"Erkki" on näköjään löytänyt tämänkin foorumin, täällähän voi keskustella itsensä kanssa.

Opettele silti tuo oikeinkirjoitus. Sama pätee "mielipidekirjoituksiisi" ja "kirjoihisi".

• huh huh
        "joku" kirjoitti:

"Erkki" on näköjään löytänyt tämänkin foorumin, täällähän voi keskustella itsensä kanssa.

Opettele silti tuo oikeinkirjoitus. Sama pätee "mielipidekirjoituksiisi" ja "kirjoihisi".

"joku"28.6.2013 23:28

kiva kun on palsta sinullekin.

• someron mies

Lapset voivat myydä Kehräämön iltatorilla torstaisin. Mutta ei siellä, eikä missään pikkutavaran kirppismyynnissä todellista tuottoa tule, jos laskee auto- tai matkalaulut, pöytävuokran, ylimääräiset eväskulut yms. se on vain yksi harrastus.

http://www.wahren-keskus.fi/?pageid=303&parent0=28&parent1=231&

Eikä pöytää kannata mistään kesällä vuokrata, myynti ei ole neljäsosaa kuin syksyllä ja keväällä, ei tuu voittoo.

• 30-60€ kk ostava

Eräällä kimpputorilla Forssassa on liimalaput, ne ovat erittäin vaikeita poistaa.

toki saa helpommin, kun lämmittää hiustenkuivaajalla, mutta siltikin tahtoo liima jäädä, eikä kaikkia voi edes kuumentaa.

pahinta on se kun myyjät eivät saakaan myytyä ja repivät osan pois lapusta ja vievät toiselle kirppikselle, juuri sellaista poisti ja suututti. Ei ole löytynyt ainetta millä liima lähti, paperi kyllä lähti, koetettu on tärpättiä, kynsilakan poistoainetta, astianpesuaineita, toki hankaamalla länteen mutta usein tulee jälki siihen lapun kohdalle.

Ja vielä, kerran naapuri osti tuotteen, liimalappu oli liimattu vian päällä, se oli törkeyden huippu, jos olisi ollut lähempää olisi vienyt takaisin, mutta ei 20 km päätä kannata

kyllä Onnela, Kellarikirppis ja Auto-Häme kannataa katsoa, kun on kolme aivan 200 metrin ttäisyydellä.

• kiparinkäyvijä

Auto-Hämeestä ei ollut kenelläkään mielipidettä? Löytyisikö joku "puolueeton" kommentti?

• puolueeton=varak.
        kiparinkäyvijä kirjoitti:

Auto-Hämeestä ei ollut kenelläkään mielipidettä? Löytyisikö joku "puolueeton" kommentti?

On puolueetun vastaus, Kirppis on lopetettu.

sielläkin pikku-pikkupöydät, todella heikko aloitusmainonta.
        olisi pitänyt aloittaa halvoilla pöydilllä ja kahvitarjoilulla.
        lähtö oli epäonnistunut,

paikka oli hyvä, parkkipaikasta alkaen ja vilkkaan tien vieressä,
        kahden vanhan hyvin toimivan suurien kirppiksen vieressä.

• Lippis

Tosiaan Kauppakadulle on avattu lastenkirppis.
      Samassa liikeessä kuin Lelushoppi.
      Nyt on pöytävuokra kympin.
      Siistiä ja edullista tavaraa ja vain lapsiin yms. liittyvää.
      Helppo mennä lastenkin kanssa.

• ajantatalla oleva

Tosi pikku pöydästä 10 e on paljon ja toiseksi noin pienellä kirppiksellä käy todella vään ostajia.

jokaisella muulla oikealla kirppiksellä on 10-20 kertaa enemmän lastenvaatteita, on merkkituotteita ja myynnin lopussa -50 %.

Kaupan lelut ovat suurelta osin niitä kun eivät menneet kuukausien alennusmyynnin aikana, suurilla alennuksilla.

• oiva ostaja

NYT on oikea aika viedä kirppiksille tavaraa, on nimittäin ostajia.

tammi-helmikuussa ei kauppa käy, eikä tietystikkään kesällä.

• Kirpparimyyrä

Itse tykkään kierrellä juuri Hämeentien Onnelassa, josta mukaan tarttuu sekä kirjoja, lehtiä että vaatteita. Antiikkitavaraa löytyy sitä hakevalle. Myönnettäköön, että paikka on vähän piilossa, mutta kun ajaa Hämeentien grillin pihalle, Valintatalon taakse niin kyllä sen löytää.
      Kellarikirppis on toinen lempparini, sillä sieltä yleensä löytyy paljon hyviä vaatteita. Olen myös huomannut, että pöydät ovat täynnä, ja niissä on paljon kiintoisaa tavaraa. Paikan ahtaus vaan ei ole aivan mieleeni.
      Kakstasossa en ole käynyt toviin, mutta kyllä sieltä kirjoja olen ostellut.
      Maximumissa olen käynyt vain pari kertaa enkä ole mitään ostanut. Ehkä vain tavara ei kohdannut intressejäni. Paikka on kyllä avara ja tilava ja ihmisiänkin näkyy käyvän.

Harmittaa vaan kamalasti, kun kuulee puhuttavan Forssan kirpputorien huonoudesta, koska mielestäni ne ovat ihan hyviä. Tavarat eivät ole ylihinnoiteltuja, kuten suuremmissa kaupungeissa tuppaa olemaan. Toki tulee ottaa huomioon, että nyt tammikuussa ja kesäaikaan on hiljaisempaa, mutta kevään saapuessa kauppa lähtee yllätävänkin vilkaasti käyntiin.

Suosittelen pöydän hommaamista, koska sillä tavalla pääsee helposti eroon tavaroista, joita ei enää käytä, mutta kannattaa hinnoitella sopivalla tavalla. Jos ei muuta, niin kannattaa kysyä apua työntekijöiltä, jotka luultavimminkin osaavat antaa vinkkejä.

Iloa kiertelyyn!

• Sillä _ Sipuli

Katsastin lauantaina kirppikset. Monella kirppiksellä Forssassa oli sitä samaa romua kuin talvella, viime syksynä ja kesällä 2013, vain eri pöytiin oli siirretty.

Kun ehdin vain lauantaina ja aika on rajoitettua päätin että en mene enää kaikille, vain kolmelle jossa tavara vaihtuu ja on oikeita kirppispöytiä.

• Forssassa kesävieraa

Onnela ei ole hyvä kirppis, myyjä (vanhempi, lihava ) istuu tuolilla kuin suurempikin kuningatar, en huolisi mitään kirppikseltä, kunha kulutan aikaa ja katselen jos odottelen porukoita Prismasta., mistä ostavat uutta tavaraa, halvemmalla kuin kirppis paska....

Kakskerta kirppis Koskenniskan talossa on hyvä ja myyjät/omistaja ovat asiantuntijoita. On vissiin eka tai ainakin ensimmäisiä kirppiksiä Forssassa joka edelleen porskuttaa eteenpäin, muut kuolevat siinä vierellä yksi toisensa jälkeen....

• ilmanlaatu - - -

" Kakskerta kirppis Koskenniskan talossa "

taitaa olla vain mainos, vai mitä. Eiks sillä mene aika heikosti, melko vähän oikeita kirppispöytiä, vain omaa romua yms.

toiseks, siellä on todella heikko ilma, minä kun on astma en voi käydä kuin aivan hetkeksi, talvisaikana.

• AnttiboyH

Onpa Forssan kesävieraalla outoja herjaavia mielipiteitä. Onnela on muuten vanhin kirppis ja tällä hetkellä sen toimintaa jatkaa uusi yrittäjä.

• ridge65

Kirppis vorssan löytö Rautatienkadulla paras. Siisti, valoisa, mukava hlökunta.

• wertöolkjhgfd

Paras tietysti siellä Rautatienkadulla rengasliikkeen vieressä. Hämeentien kirppiksissä todella vähän oikeita asiakkaiden pöytiä.

• silläsiisti

Onnela muuttunut viime aikoina. Todella siisti paikka. Home ei haise eikä pöly leijaile.

• tänään14.3.tarkastettu

no olikos se home kun meni nenään ja tuli niin raskas olo. yleensä en kärsi homeesta kuin pienissä huoneissa, en halleissa.

• allerg

No joo. Kyllähän sen homeen tuntee. Kun ei saa happea, tulee raskas olo. Nyt Onnela tosi raikas. Forssassa yksi toinen kirpputori niin homeinen, ettei siellä riitä happi. Mitä enemmän vanhaa lumppua, sitä homeisempaa ja pölyisempää.

• Kirppuharrastaja

Minua ei allergiat onneksi vaivaa. Forssassa hyviä ovat: Onnela Hämeentie, Kellari-Kirppis Rautatienkatu, Kakstaso Turuntie , Rento-Kirppis Hämeentie, Fida ja sit joku muu, joka mulla jäänyt katsomatta. Tai ei heheh, Solukko Kauppakatu, hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60