Suomi24.fi ei vain pelaa kun yritän aukaista liitteitä, joudun siirtämään ne toiseen sähköpostiin jossa saan liitteet auki. Tämä ei myöskään anna minun lähettää sähköpostia sukulaiselleni USAan "@bellsouth.net" virheilmoitus "blocket", samasta osoitteesta kyllä saan postia ihan OK, ei myöskään eilen suostunut siirtämään vietiäni täällä Helsingissä firmaan vaan ilmoitti sen olevan spam ?
Teenköhän itse jotain väärin vai onko suomi24.fi rajoitteita mihin saan lähettää ja mihin en? Onko muut törmänneet vastaaviin ongelmiin.
Ongelmia sähköpostin kanssa ???? Minulla on !
7
138
Vastaukset
- 11+6
miksi käytät maailman toimimattominta ja tietoturvaltaan huonointa sähköpostipalvelua?
vaohda nyt hyvä ihminen jo kiireesti esim gmailiin. miksei myös hotmailiin, mutta se valitettavasti muuttuu outlookiksi.Kiitän neuvosta, teinkin sen hetimmiten. Katsotaan toimiiko tämä uusi paremmin. Arvasinkin, että löytyy minu aviisaampia jotka osaa neuvoa! Mukavaa alkanutta viikkoa!
- en ole törmännyt
Käytän varmemmin toimivia sähköposteja (gmail, hotmail, yahoo..). Suoli24:ään en ole ohjannut edes mainoksia ym. roskaposteja, vaikka tuleehan niitä sinne silti.
Hei,
voisitko kopioida tähän virheilmoitukset, jotka saat kun yrität avata liitetiedostoa tai lähettää sähköpostia sukulaisellesi. Virheilmoitusten sisältö kertoo aina, mistä virheessä on kyse.
Terveisin,
Piia
Suomi24- Kyllästynytjo
Tuosta liitetiedostojen avaamisesta...En saa omista posteistani auki pdf-tiedostoja.Ei pysty myöskään tallentamaan koneelle ja avaamaan toisella ohjelmalla. Ei anna mitään virheilmoituksia minulle ainakaan tuosta asiasta,ei vaan ala edes lataamaan....Jotain downloaderia väittää oletusohjelmaksi aina...en tiedä mikä se on tai mistä tullut..
- sannanannan
minulla on ollut tuo ongelma liitteiden kanssa vaikka kuinka monesti, ie:llä saattaa ehkä vielä toimiakin, mutta firefoxilla ja chromella ei. valittaa vaan, kun painaa liite napista, että Javascript void().
- annam.
Hyvä teille , että ylipäätään saatte sähköpostia. Minulle on yli viikon ajan lähetetty useita viestejä hotmailista, Perille on tullut kaksi. Ylläpito on vastannut että asia tiedossa ja tutkitaan. SIIS YLI VIIKKO!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104