Olen harkinnut Sonera-laajakaistan(avaimet käteen) hommaamista,onko sinulla tietoa sen asentamisesta,että voiko asentajat tulla kotiin illalla tai vaikka lauantaisin.
Itse en mielelläni laskisi vierasta yksin kotiini,vaikkakin kotona on 3 labbista,kyllä haluaisin itse olla asennettaessa paikalla,mutta se ei työvuorojeni takia ole mahdollista arkisin.
Ja onko tietoa,kuinka kauan asennus kestää?
avaimet käteen
4
349
Vastaukset
- Coco
Ei täältä kannata tollasia kysellä, ota suoraan yhteyttä Soneraan niin saat tietoa. Tässä sulle linkki sinne.
http://www.sonera.fi/ - puhelinnumero
Sonera Asiakaspalvelu 0800-17000. Ihme ja kumma kun pitää asioita kysellä keskustelupalstalta jolloin saa sen kymmen kirjavaa vastausta. 1 soitto operaattorille niin ei tarvitse arvuutella.
- Ei tiedä
Juu,kiitosta vaan,soittelin soneralla ja kas kun eivät osanneet antaa vastausta,homma on asentajakohtainen ja kas kun en tiedä kuka asentaja minulle tulee ja koska,sanottiin,että voi menna 3-4 viikkoa,ikävää vaan kun en pysty työvuorojani muuttamaan asentajan tulon mukaan,että siitä kysymys.
- kokemus
Ei tiedä kirjoitti:
Juu,kiitosta vaan,soittelin soneralla ja kas kun eivät osanneet antaa vastausta,homma on asentajakohtainen ja kas kun en tiedä kuka asentaja minulle tulee ja koska,sanottiin,että voi menna 3-4 viikkoa,ikävää vaan kun en pysty työvuorojani muuttamaan asentajan tulon mukaan,että siitä kysymys.
Tuskin missään pystytään 3-4 viikkoa etukäteen kertomaan asennus ajankohtaan "minuutilleen". Toimitusajathan on aina arvioita. Mutta olethan antanut Soneralle puhelinnumerosi, niin asentaja sitten soittelee kun asennus on ajankohtainen. Minulle ainakin soitteli ja sovittiin sopiva ajankohta. Oli kylläkin arkena ja virka-aikaan, ei tullut edes kysyttyä kävisikö muuna aikana. Saattoi asentajan "pinnaa" ehkä hieman kiristää kun jouduin muuttamaan sovittua aikaa kolmesti. (Ei tosin ainakaan puhelimessa jutellessa tuntunut muutokset asentajaa "stressaavan"). Asennuksen kestoaikaa en kellottanut, olisikohan ollut reilu vartti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691