http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1288542695995.html
Jotenkin tästä jutusta tuli hyvälle mielelle. Victoria-äiti on itse leiponut kakun ja vielä kierrätetään vanhoja vaatteita. Kuvista huokuu perhe-onni. Jotenkin tulee sellainen olo, että he elävät normaalia elämää vaikka ovatkin kuninkaallisia.
Mutta entä Suomessa. Presidenttimme Tarja Halonen oli usein pilkan kohteena siitä, että oli koko presidenttikautensa samassa mustassa jakkupuvussa ja kävi alennusmyynneissä, kierrätti ja muokkautti iltapukujaan. Hänen henkilökohtaiset edustuskulunsa eivät varmaan olleet kalliit. Mutta mitenkähän käy tämän uuden presidenttiparimme kanssa. Kovasti ainakin seuraillaan, että mitä Rouvalla on milloinkin yllään.
Jotain positiivista keskustelua tähän päivään...
style4
0
133
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078923
- 936800
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656560Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345471Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664993- 553541
- 503375
- 513142
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916