Hei,
Löytyisikö tätä kautta perhettä, jonka lapsen/lapset voisin ottaa meille illaksi hoitoon ja joka puolestaan voisi joskus hoitaa meidän lapsia? Ihan satunnaisesti, kerran puoleen vuoteen tai parin kuukauden välein? Kesällä ehkä useammin.
Meillä tytöt 7,5 v. ja 4,5 v. Asumme Leppävaarassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.
Ensin pitäisi tietysti vähän tutustua ennenkuin sovitaan hoitamisesta. Itse olen hoitanut kaikenikäisiä lapsia, myös pieniä vauvoja. Kesällä olisi kiva löytää alakoululaiselle seuraa vaikka jostakin hoitovapaalla olevasta äidistä silloin kun tyttö ei ole leireillä tms. Minä puolestani voisin olla hoitoapuna iltaisin.
Toivottavasti asut Espoossa tai Helsingissä!
Yhteydenotot: [email protected]
Lastenhoitovaihtaria Espoo
Äiti Espoosta
3
145
Vastaukset
- Äiti Espoosta
Voimassa edelleen
- lastenhoitaja98
Jos et löydä ketään lastenhoitovaihtaria, täällä kirjoittelisi innokas, lapsirakas, 15-vuotias ja ikään nähden kokenut lastenhoitaja Helsingistä. Tilanteen vaatiessa voit ottaa minuun yhteyttä, niin voin kertoa itsestäni enemmän ym. :)
[email protected]- Äiti Espoosta
Hei!
Laitatko viestä minulle (Lastenhoitaja98) jos vielä kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070