Hei,
Löytyisikö tätä kautta perhettä, jonka lapsen/lapset voisin ottaa meille illaksi hoitoon ja joka puolestaan voisi joskus hoitaa meidän lapsia? Ihan satunnaisesti, kerran puoleen vuoteen tai parin kuukauden välein? Kesällä ehkä useammin.
Meillä tytöt 7,5 v. ja 4,5 v. Asumme Leppävaarassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.
Ensin pitäisi tietysti vähän tutustua ennenkuin sovitaan hoitamisesta. Itse olen hoitanut kaikenikäisiä lapsia, myös pieniä vauvoja. Kesällä olisi kiva löytää alakoululaiselle seuraa vaikka jostakin hoitovapaalla olevasta äidistä silloin kun tyttö ei ole leireillä tms. Minä puolestani voisin olla hoitoapuna iltaisin.
Toivottavasti asut Espoossa tai Helsingissä!
Yhteydenotot: [email protected]
Lastenhoitovaihtaria Espoo
Äiti Espoosta
3
134
Vastaukset
- Äiti Espoosta
Voimassa edelleen
- lastenhoitaja98
Jos et löydä ketään lastenhoitovaihtaria, täällä kirjoittelisi innokas, lapsirakas, 15-vuotias ja ikään nähden kokenut lastenhoitaja Helsingistä. Tilanteen vaatiessa voit ottaa minuun yhteyttä, niin voin kertoa itsestäni enemmän ym. :)
[email protected]- Äiti Espoosta
Hei!
Laitatko viestä minulle (Lastenhoitaja98) jos vielä kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278128- 2342768
- 262621
- 1642019
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61725Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185