Mistä Alzheimerin tauti johtuu

haluaatietää!

eli syyt miksi se tulee toisille ja toisille ei?

22

1471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karmeaaa

      Jaa-a ,sen kun tietäis olisi rikas.!!
      Joillakin se on periytyvää,joillekkin tulee vanhuuden lisänä.Plakkia kertyy aivoihin,eikä poistu.Plakki kun ei poistu,aivot alkaa tuhoutuu pikkuhiljaa,muistihäiriöitä,kaikki opittu katoaa,ihminen taantuu ja kuolee ..
      Alzheimer lisääntyy jatkuvasti,tulee kolminkertaistumaan tällä muutamassa kymmenessä vuodessa.
      Alzheimer voi jopa olla valmiina kytevänä aivoissa jo nuoruusiässä,joten se on lottovoitto saako vai eikö.Tai häviö....

      • Happeatarvitaan

        Entä nuo erilaiset lääkkeet, joita on markkinoilla paljon ja esimerkiksi unilääkkeet, psyykenlääkkeet, siis mielialalääkitys? Mielialalääkkeitä ja unilääkkeitä, samoin kuin kaikkia muitakin kuten jo tavallisia särkylääkkeitä käytetään paljon.

        Minusta vaan tuntuu, että Alzheimerin taudin syy tiedetään, mutta siitä vaietaan. Miksi? Jos paljastettaisiin sen suurimmaksi osaksi kehittyvän pikkuhiljaa sellaisille henkilöille, jotka käyttävät unilääkkeitä ja muita aivotoimintaa lamaannuttavia lääkkeitä, saattaisi katastrofi olla rahallisesti melkoinen, sillä tietynlaisten tuotteiden menekki pienenisi automaattisesti.

        Unilääke lamaannuttaa keskushermoastoa samoin kuin kaikki sellaiset lääkkeet, joilla on haittavaikutuksena väsymystä ja uneliaisuutta ja muita aivotoiminnan häiriöitä. Kun unilääke tai bentso on otettu, hengitys menee pinnallisemmaksi, sydämen lyöntitiheys saattaa harventua. Ihan jos rehellisesti puhutaan, niin unilääke on lievä nukusaine, jonka vaikutus kestää tietyn ajan ja sen poistuminen elimistöstä useita tunteja. Kun ottaa unilääkkeen tai muun vastaavan valmisteen illalla puhumattakaan päiväsaikaan, niin saako elimistö ja aivot silloin saman määrän happea kuin ilman ko lääkeainetta?

        Vastaan itse: aivojen hapensaanti on ko lääkevalmisteiden vaikutuksesta paljon matalampi samoin koko elimistö kärsii alhaisemmasta happipitoisuudesta kuin ei-lääkettä käyttävä. Mitä happivajaus aiheuttaa aivoille? Googlatkaa hapen puute tai happivajaus.

        Jos tähän ei usko, voi itse kokeilla, mikäli ei ole milloinkaan käyttänyt väsyttävää, unettavaa lääkettä. Ota pienehkö annos ja seuraa hehgityksesi ja sydämesi tilaa.

        Vuosien mittaan aivot alkavat tietenkin reagoimaan vajaahappeen ja aivosolut pikkuhiljaa tuhoutuvat.

        Nyt joku vastaa tietenkin ettei asia ole näin yksinkertainen. Ei se olekaan, mutta tässä yksi oletus, jonka itse voisin melkein laittaa varmuudella yhdeksi tekijäksi.


      • Näinkin voi käydä

        Olen työssäkäyvä muistipoliklinikan potilas, jolle tuota mainitsemaasi plakkia on syntynyt jo siinä määrin, että sen osalta likvorin merkkiainetulos oli viime syksynä epänormaali.

        Minulla ei ole vielä Alzheimerin taudin diagnoosia, sillä se neurologin mukaan edellyttää, että kaikki kolme eri merkkiainetulosta olisivat epänormaaleja. Joidenkin ulkomaisten artikkeleiden mukaan plakin muodostumisella ja Alzheimerin tautiin sairastumisella on (selkeä) korrelaatio. Saa nähdä, miten minun loppupeleissä käy. Seuraavat neuropsykologiset testit tehdään noin vuoden kuluttua, siihen asti täytyy itse (tai lähimmäisten) kyetä havaitsemaan mahdolliset merkittävät muutokset.

        Omassa suvussani ei ole kummankaan vanhemman puolelta yhtään muistisairasta. Minulla on kaksi akateemista tutkintoa, olen ollut perusterve, syön kohtuullisen terveellisesti ja liikun poikkeuksellisen paljon ja monipuolisesti. Näiden perusteella todennäköisyyteni sairastua Alzheimeriin pitäisi olla normaalia pienempi - näin olen lukenut.

        PS. Kuriositeettina mainittakoon vielä, että muiden mielestä minulla on ollut suorastaan hämmästyttävän hyvä muisti vielä 3-4 vuotta sitten.


      • Lääkeluettelo72
        Happeatarvitaan kirjoitti:

        Entä nuo erilaiset lääkkeet, joita on markkinoilla paljon ja esimerkiksi unilääkkeet, psyykenlääkkeet, siis mielialalääkitys? Mielialalääkkeitä ja unilääkkeitä, samoin kuin kaikkia muitakin kuten jo tavallisia särkylääkkeitä käytetään paljon.

        Minusta vaan tuntuu, että Alzheimerin taudin syy tiedetään, mutta siitä vaietaan. Miksi? Jos paljastettaisiin sen suurimmaksi osaksi kehittyvän pikkuhiljaa sellaisille henkilöille, jotka käyttävät unilääkkeitä ja muita aivotoimintaa lamaannuttavia lääkkeitä, saattaisi katastrofi olla rahallisesti melkoinen, sillä tietynlaisten tuotteiden menekki pienenisi automaattisesti.

        Unilääke lamaannuttaa keskushermoastoa samoin kuin kaikki sellaiset lääkkeet, joilla on haittavaikutuksena väsymystä ja uneliaisuutta ja muita aivotoiminnan häiriöitä. Kun unilääke tai bentso on otettu, hengitys menee pinnallisemmaksi, sydämen lyöntitiheys saattaa harventua. Ihan jos rehellisesti puhutaan, niin unilääke on lievä nukusaine, jonka vaikutus kestää tietyn ajan ja sen poistuminen elimistöstä useita tunteja. Kun ottaa unilääkkeen tai muun vastaavan valmisteen illalla puhumattakaan päiväsaikaan, niin saako elimistö ja aivot silloin saman määrän happea kuin ilman ko lääkeainetta?

        Vastaan itse: aivojen hapensaanti on ko lääkevalmisteiden vaikutuksesta paljon matalampi samoin koko elimistö kärsii alhaisemmasta happipitoisuudesta kuin ei-lääkettä käyttävä. Mitä happivajaus aiheuttaa aivoille? Googlatkaa hapen puute tai happivajaus.

        Jos tähän ei usko, voi itse kokeilla, mikäli ei ole milloinkaan käyttänyt väsyttävää, unettavaa lääkettä. Ota pienehkö annos ja seuraa hehgityksesi ja sydämesi tilaa.

        Vuosien mittaan aivot alkavat tietenkin reagoimaan vajaahappeen ja aivosolut pikkuhiljaa tuhoutuvat.

        Nyt joku vastaa tietenkin ettei asia ole näin yksinkertainen. Ei se olekaan, mutta tässä yksi oletus, jonka itse voisin melkein laittaa varmuudella yhdeksi tekijäksi.

        On totta, että rauhottavat lääkkeet, nukahtamis ja unilääkkeet hidastavat gabareseptoreiden kautta keskushermostoa, kuitenkaan ne eivät lievennä ihmisen hapenottokykyä, kuten esimerkiksi opiaatit, joiden on huomattu olevan aiheuttamatta silti mitään terveyshaittoja oikein käytettynä. Enemmänkin rauhottavista on oikein käytettynä hyötyä, koska ne hillitsevät ihmisiä, joiden keskushermisto tai limbinenhermosto yhteydessä sydämmeen käyvät liian vauhdilla. Nämä ovat vanhoja lääkkeitä, eikä niissä ole patentti voimassa, joten kilpailun myötä niiden myynti on tuskin kannattavaa ja siksi lääkeyhtiöt haluavat ne pois markkinoilta ja tilalle uusia, kuten Lyrica, turvallinen käyttöohjeen mukaan, kallis patenttilääke, oikeasti tappaa, paralysoi, tekee aivovaurion ja paljon muuta, niitä tungetaan nyt, joka sairauteen. Koko tekstisi oli itsekeksimääsi lääketiedettä, joopa joo, puolilla 85-vuotiailla on dementia,kuinka monta prosenttia heistä on sitten käyttänyt edes näitä lääkkeitä? Sekavaa tekstiä kerrassaan.


      • aivova
        Happeatarvitaan kirjoitti:

        Entä nuo erilaiset lääkkeet, joita on markkinoilla paljon ja esimerkiksi unilääkkeet, psyykenlääkkeet, siis mielialalääkitys? Mielialalääkkeitä ja unilääkkeitä, samoin kuin kaikkia muitakin kuten jo tavallisia särkylääkkeitä käytetään paljon.

        Minusta vaan tuntuu, että Alzheimerin taudin syy tiedetään, mutta siitä vaietaan. Miksi? Jos paljastettaisiin sen suurimmaksi osaksi kehittyvän pikkuhiljaa sellaisille henkilöille, jotka käyttävät unilääkkeitä ja muita aivotoimintaa lamaannuttavia lääkkeitä, saattaisi katastrofi olla rahallisesti melkoinen, sillä tietynlaisten tuotteiden menekki pienenisi automaattisesti.

        Unilääke lamaannuttaa keskushermoastoa samoin kuin kaikki sellaiset lääkkeet, joilla on haittavaikutuksena väsymystä ja uneliaisuutta ja muita aivotoiminnan häiriöitä. Kun unilääke tai bentso on otettu, hengitys menee pinnallisemmaksi, sydämen lyöntitiheys saattaa harventua. Ihan jos rehellisesti puhutaan, niin unilääke on lievä nukusaine, jonka vaikutus kestää tietyn ajan ja sen poistuminen elimistöstä useita tunteja. Kun ottaa unilääkkeen tai muun vastaavan valmisteen illalla puhumattakaan päiväsaikaan, niin saako elimistö ja aivot silloin saman määrän happea kuin ilman ko lääkeainetta?

        Vastaan itse: aivojen hapensaanti on ko lääkevalmisteiden vaikutuksesta paljon matalampi samoin koko elimistö kärsii alhaisemmasta happipitoisuudesta kuin ei-lääkettä käyttävä. Mitä happivajaus aiheuttaa aivoille? Googlatkaa hapen puute tai happivajaus.

        Jos tähän ei usko, voi itse kokeilla, mikäli ei ole milloinkaan käyttänyt väsyttävää, unettavaa lääkettä. Ota pienehkö annos ja seuraa hehgityksesi ja sydämesi tilaa.

        Vuosien mittaan aivot alkavat tietenkin reagoimaan vajaahappeen ja aivosolut pikkuhiljaa tuhoutuvat.

        Nyt joku vastaa tietenkin ettei asia ole näin yksinkertainen. Ei se olekaan, mutta tässä yksi oletus, jonka itse voisin melkein laittaa varmuudella yhdeksi tekijäksi.

        Komppaan täysin..Lääkefirmojen intresseihin ei kuulu parantaa elintasosairauksia vaan luoda niitä lisää..Eikä myöskään tappaa liian nopeasti,koska sellaiset mömmöt kielletään!Aivoihin vaikuttavat lääkkeet on sikäli "tehokkaita"että ne aiheuttavat laajan neurologosten tautien kirjon joihin ei "tunneta"hoitokeinoja silti niihin määrätään tuhottomasti kalliita lääkkeitä..


      • aivova
        Näinkin voi käydä kirjoitti:

        Olen työssäkäyvä muistipoliklinikan potilas, jolle tuota mainitsemaasi plakkia on syntynyt jo siinä määrin, että sen osalta likvorin merkkiainetulos oli viime syksynä epänormaali.

        Minulla ei ole vielä Alzheimerin taudin diagnoosia, sillä se neurologin mukaan edellyttää, että kaikki kolme eri merkkiainetulosta olisivat epänormaaleja. Joidenkin ulkomaisten artikkeleiden mukaan plakin muodostumisella ja Alzheimerin tautiin sairastumisella on (selkeä) korrelaatio. Saa nähdä, miten minun loppupeleissä käy. Seuraavat neuropsykologiset testit tehdään noin vuoden kuluttua, siihen asti täytyy itse (tai lähimmäisten) kyetä havaitsemaan mahdolliset merkittävät muutokset.

        Omassa suvussani ei ole kummankaan vanhemman puolelta yhtään muistisairasta. Minulla on kaksi akateemista tutkintoa, olen ollut perusterve, syön kohtuullisen terveellisesti ja liikun poikkeuksellisen paljon ja monipuolisesti. Näiden perusteella todennäköisyyteni sairastua Alzheimeriin pitäisi olla normaalia pienempi - näin olen lukenut.

        PS. Kuriositeettina mainittakoon vielä, että muiden mielestä minulla on ollut suorastaan hämmästyttävän hyvä muisti vielä 3-4 vuotta sitten.

        Näinkin voi käydä..
        murheellista kuultavaa..Oletko ottanut rokotteet tunnollisesti?Niistä saa merkittävän määrän alumiinia suoraan elimistöön ja alzhaimer-potilailta on havaittu alumiinia aivoista.Se on hermosoluille toksinen aine..?


    • Minun miehellä periytyvä alzheimer,ei ole eläissään käyttänyt rauhoittavia tai vastaavia lääkkeitä.Urheillut koko elämänsä myös,tarkastuksissa oli aina hyvä veriarvot!Hänen äidillään oli myös alzheimer,eikä käyttänyt mitään lääkkeitä.

      Alzheimer syö valtioiden rahoja miljardeja vuodessa.Esim. Yhdysvallat on laskenut että alzheimertapaukset alkaa lisääntyy vauhdilla!Sehän olisi lääkeyhtiöille huippujuttu jos löydettäisiin alzheimeriin pystyvä lääke.Se yhtiö tekisi miljardivoittoa hetkessä,niin miksi kukaan sitä estäisi??Hölmö ajatuksenakin,kun kaikki tavoittelevat voittoa!
      Salaliittoteoriat kyllä elää,mutta kun katsoo tätä alzheimeria,ja kun ei voi mitään,eikä ole koskaan voinutkaan,se on hyvin surullista!
      Nythän hiirikokeilla on saatu alzheimer pysähtymään,se on suuri edistys,jos sen sais ihmiselle toimimaan.

    • TeroNastolasta

      Varmaan ei kukaan vielä tiedä syytä. Kolmella tuttavallni on tuo tauti ja yksi kuoli viisi vuotta takaperin Alzheimeriin. Kaikki ovat ja tuo yksi käyttäneet unilääkkeitä ja jotain muita aivoihin aikuttavaa lääkettä ennen sairastumistaan.

      Taitaapi olla monta tekijää, joilla on tekemistä tuon taudin kanssa.

    • Juu,miun täti ,kohta 90-vuotias on käyttänyt unilääkkeitä n. 40 vuotta,ei oo alzheimeria eikä mitään muutakaan ;) ,taitaa taapertaa 100 vuotiaaksi.

    • ravinnolla kunnossa

      Hyviä rasvoja:

      Villi kala, pähkinät, siemenet, manteli, avokado, kananmuna, kylmäpuristetut luomu kasviöljyt (rypsi-, kookos- ja oliiviöljy). Kylmäpuristuksen ansiosta öljyn rasvahappokoostumus ja vitamiinit säilyvät luonnollisessa muodossaan. Eläinrasvat (luomu parasta).


      EI margariinia (40 %, 60 % tai 80 % rasvaa loput vettä) tai kevytlevitettä (rasvaa jokin muu määrä kuin 40 %, 60 % tai 80 % vettä), eikä muitakaan prosessoituja kasviöljyjä ja -rasvoja. Eli vältä elintarvikkeita, joissa on ainesosina: kovetettu kasvirasva, kovetettu kasviöljy, kasvirasva, kasviöljy, auringonkukkaöljy, rypsiöljy, maissiöljy, pellavaöljy, kasvisteroliesterit, palmuöljy, palmurasva, kookosrasva ja rasvahappojen mono- ja diglyseridit.


      Hyvää rasvaa tulisi saada vähintään gramma per painokilo (normaali paino). Hyviä rasvoja tarvitsemme kasvuun ja kehitykseen sekä yleisterveyden ylläpitämiseen. Tämä rasva on energian, ruoansulatuksen, aivojen, solujen ja aineenvaihdunnan kannalta välttämätöntä. Rasvan tehtävä on toimia solukalvojen rakennusmateriaalina ja solujen viestinviejien lähtöaineena. mm. hormonaalisten viestien toimivuus on kiinni rasvasta.



      Suomalaisen ravitsemussuosituksen mukaan aikuisten tulisi saada päivittäisestä energiansaannista 25-35 % rasvoista. Lasten rasvantarve on suurempi.

      Oman rasvantarpeensa pystyy laskemaan yksinkertaisen kaavan avulla:

      Energian tarve päivässä (kcal) x (25-35) / 100 / 9 = rasvan määrä päivässä (g).

      Esimerkiksi 2000 kilokaloria päivässä tarvitsevan rasvantarve on 56-79 grammaa.

      Tämä rasvan tarve ei mitenkään täyty "kevytmyrkyillä" ja epäterveellisellä margariinilla.




      Proteiinit:

      Proteiinien päivittäinen tarve 0,8-2 grammaa per painokilo (normaali paino) riippuen aktiivisuudesta. Proteiinit ovat elimistölle välttämättömiä rakennusaineita, joita mm. solut, hormonit, aineenvaihdunta ja lihakset tarvitsevat. Proteiinit koostuvat aminohapoista. Keho ei pysty valmistamaan läheskään kaikkia tarvitsemiaan aminohappoja, vaan ne on saatava ravinnosta. Aminohappojen lähteenä voivat olla joko eläin- tai kasviproteiinit. Eläinproteiinien lähteitä ovat kaikki lihat, kalat, äyriäiset, munat, maito ja niistä valmistetut tuotteet. Kaikki eläinproteiinien lähteet tarjoavat jokaisen tarvittavan välttämättömän aminohapon.





      Suomalaisen ravitsemussuosituksen mukaan proteiinia tulisi saada n. 10 – 20 % päivittäisestä energiasta. 2000 kcal ruokavaliossa tämä tarkoittaa 50 – 100 g proteiinia päivässä.




      Hyviä hiilihydraatteja:

      Syö kasvikunnan tuotteita (kasviksia, vihanneksia, juureksia (ei vanhaa ravintoköyhää perunaa), hedelmiä, papuja, linssejä, herneitä ja marjoja) vähintään 500 grammaa päivässä.




      Suomalaisen ravitsemussuosituksen mukaan hiilihydraattia tulisi saada loput energiasta eli n. 45 % päivittäisestä energiasta. 2000 kcal ruokavaliossa tämä tarkoittaa korkeintaan 225 g hiilihydraattia päivässä.





      Korkeintaan 2 annosta (EI 6-9) täysjyväviljaa jos viljat sopivat?


      Viljat sekä riisi (n. 70% hiilihydraattia), sokeri (100% hiilihydraattia) ja peruna (runsaasti tärkkelystä) nostavat verensokerin nopeasti, jolloin haima alkaa tuottaa runsaasti insuliinia. Liiallinen insuliini veressä laskee verensokerin liian alas ja liian nopeasti. Tällöin ihminen on taas nälkäinen ja haluaa syödä. Insuliinin tehtävä on varastoida ylimääräinen veressä oleva sokeri (glukoosi) kudoksiin rasvaksi. Insuliinitason pysyessä vakaana elimistö polttaa rasvaa. Perunan, riisin ja viljat voi korvata kasvikunnan tuotteilla.


      Ravinnolla on keskeinen merkitys aivojen monimutkaisen verkoston toiminnalle ja aivoterveydelle. Sekä neuronit eli hermosolut että viestiä vievät aivojen välittäjäaineet muodostuvat ravintotekijöistä. Ravinto vaikuttavaa lisäksi immuniteettiin eli vastustuskykyyn, mielialaan (esim.masennus, aggressiivisuus), hormonitoimintaan, lisääntymiskykyyn, syöpien kehittymiseen, perimään, unen laatuun, jaksamiseen jne... Keskeisin tekijä on ravinnon vaikutus suolistoon ja aineenvaihduntaan, jossa muodostuu jopa 80% immuniteetistamme. Immuniteettijärjestelmäsi toimiessa huonosti sairastut.

    • KURKUMAA

      Kurkumaa ruokavalioon. Superfoodia aivoille!

    • zorro3

      Tein hilloa syksyllä ja käytin hillosokeria ja kun katsoin pussa niin huomasin että sokeriin oli uutettu kovetettua kasvisrasvaa.Aivan hullua ,MIKSI?

      • aivova

        Tuohon on helppo vastata..jotta saatais ihmiset sairaammiksi..


    • xurro
    • Boysandmaria

      Dr. Alan MacDonald, arvostettu patologi U.S.A: sta löysi borrelia -bakteerin lähes kaikista tutkimistaan alzhaimeriin kuolleiden aivoista. Hän toteaakin hyvin, että borreliaspirokeetat joita löydettiin vaurioituneilta alueilta alzhaimeriin kuolleiden aivoista eivät olleet siellä odottamassa bussia tai lukemassa New York Timesia -ne olivat siellä tekemässä tuhoa. Tämä tieto ei ole levinnyt laajalle, koska lääkeyhtiöt toki hyötyvät lukuisilla sairauksilla, joiden aiheuttaja on "tuntematon" tai epämääräisesti "periytyvä", mutta kenties kuitenkin mikrobilääkitykselä hoidettavissa. On myösl pelätty "hysteriaa".

      http://guardianlv.com/2014/04/stroke-meningitis-alzheimers-caused-by-lyme-disease-video/

      • lihöibuhglasdi

        Ville Foliohattu, arvostettu p.skanhauhaja Suomesta kirjoitti edellisen.

        Raivo Rasva-aivo kirjoitteli jo aikaisemmin. Tekstistä päätellen hyvät rasvat eivät ole juurikaan parantaneet aivojen toimintaa.

        Ja höpö höpö, kukaan tiedä varmuudella mistä Alzheimerin tauti johtuu. "Altistavia tekijöitä" on niin paljon, että niitä vältellessä kuolee tylsyyteen ja nälkään. Jos joku vaan keksii parantavan lääkkeen Alzheimerin tautiin, niin lääketehtaat myyvät varmasti kilvan ko lääkettä. Asiakkaita kyllä riittää...


    • elintavat
    • Liikaa_tuoksuja

      Tuoreen brittitutkimuksen mukaan rosmariini parantaa yli 65-vuotiaiden muistia.

      – Keskityimme tutkimuksessa prospektiiviseen muistiin, jonka avulla muistetaan tulevat asiat, tapahtumat ja päivämäärät. Se on erittäin tärkeä jokapäiväisessä elämässämme, kertoo Northumbrian yliopiston tutkija Lauren Bussey.
      Tutkimukseen osallistui 150 yli 65-vuotiasta. Osa ohjattiin huoneeseen, joka oli hajustettu rosmariinin ja laventelin eteerisillä öljyillä, osa ilman tuoksua olevaan huoneeseen.
      Huoneissa tutkittavien prospektiivista muistia testattiin erilaisilla kokeilla. Testattavia osa-alueita olivat muun muassa aikaan sekä tapahtumiin sidotut tehtävät.
      Tuoksu vaikuttaa muistiin
      Tulokset paljastivat, että rosmariinin tuoksu vaikutti positiivisella tavalla tutkittavien muistiin. Rosmariini lisäsi huomattavasti tutkittavien tarkkaavaisuutta, ja laventeli rauhallisuutta ja tyytyväisyydentunnetta.


      Eli tästä voi vetää jonkinlaista yhteenvetoa hajusteihin ja hajuvesiin joiden käyttö on lisääntynyt liikaa. Olen 2 tätiäni käynyt saattelemassa viimeiselle matkalle ja molemmilla oli täydellinen dementia kuollessaan. Molemmat olivat kovia käyttämään eläessän vahvoja hajuvesiä niin kauan kunnes dementiasta johtuen eivät muistaneet enää käyttää. Nyt olisi aika tutkia hajusteiden vaikutus, koska rosmariini vaikuttaa positiivisesti niin kuinka vaikuttaa hajuvesi liikaa käytettynä.

      • aivomyrkyt

        Ei yksin hajuvedet vaan kaikki muutkin kemikaalit joita varsinkin naiset käyttävät päivittäin. Myöskin miesten tuotteet yleistyvät koko ajan.

        Kasvovoiteet, meikit, hiusvärit, hiussuihkeet, vahat , lakat jne. Sampoot , hoitoaineet jne. Päähän ja kasvoihin laitetaan valtavasti eri kemikaaleja päivittäin. Kallon luusto on hyvin ohut, kuin munankuoren alla aivot, joihin kaikki myrkyt imeytyvät.

        Unohtamatta hamaiden paikkoja, juurihoitoja, hammastahnoja, suuvesiä jne.


    • Ystävän-puolesta

      Alzheimerin tautia sanotaan diabetes kolmoseksi, joka johtuu sokerista eli liiallisista hiilihydraateista. Suomessa on väkilukuun suhteutettuna kyseistä sairautta eniten maailmassa. Alzheimerin tauti on parannettavissa, jos siihen annetaan tilaisuus sanoo dr David Pealmutter. Jos on ongelmia, niin ehkä kannatta hommata hänen kirja (tuhon siemenet). Halpa sijoitus, kun kyseessä on näinkin vakava sairaus.

      • eisokeriyksin

        Diabetes lääkkeiden uskotaan aiheuttavan dementiaa, samoin kuin kolesterolillääkeiden. Tästä johtuen monella diabeetikolla on dementia.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe