Elikkä olen ostanut jo kolmannen tulpan ja aina sama vika, ajaa jonkun 2h ja sitte rupee booaa ja sammuu. Oisko vika puolassa?
vikaa 80cc crossipyörässä
2
118
Vastaukset
- enskapena
Hajoaako tulppa aina ajokerran jälkeen?
Jos näin on,niin vika on liian rikkaassa seoksessa.
Johon auttaa suuttimien pienentäminen,etenkin tyhjäkäyntisuutin saattaa olla liian iso.
Toki myös vika viittaa puolavikaan,jos siinä sellainen on.
Eli,jos heti sammumisen jälkeen lähtee käyntiin uudella tulpalla kuumana,niin vika on ilmeisesti liian isossa suuttimessa mikä rikkoo tulpan.
Kampikammioon jää etenkin tyhjäkäynnin yhteydessä bensaa,ja kun lyöt kaasun tiskiin niin moottori tavallaan humaltuu ja rikkoo tulpan. - KYsyJä
Pientä kipinää tulpan kärkeen tulee, kun tulpan ottaa pois ja puhistaa niin toimii taas vähän aikaa kunnes booaa ja sammuu?
ja tulppahan on aika musta aina kun tarkistan ja tällä hetkellä kaks puol prosenttinen seos.
Ennen pyörä on toiminut moitteettomasti enkä koskaan ole kaasaria säädellyt ainoastaan puhistanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083