o: ulkosuodatin

miikku

haluaisin ostaa ulkosuodattimen 250 litraseen akvaani. Jos jollain on ylimääräisiä, niin tarjotkaa.

5

244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laura

siis 250l! et todellakaan tarvitse mitään ulkosuodattimen romua! tavallinen fluval5 plus riittää hyvin!!! siis mihin tämä maailma on menossa kun ihmiset törsäävät rahaa toimimattomiin ulkosuodattimiin!!! sissus saatana!
      kokemusta on!!!!!!!

• jestas sentään...

No kyllä 250-litrainen jo ulkosuodattimen tarvitsee! Eri asia jos tykkäät akvaariosta jossa p*skat lilluvat ja vesi on sameaa.

Itselläni on 200-litraisessa väliaikaisesti sisäsuodatin eikä se mihinkään riitä. Se on varmasti yksi tehokkaimmista sisäsuodattimista mitä markkinoilla on, ja silti sitä saa olla jatkuvasti putsaamassa, viikossa se menee jo täysin tukkoon!

PS: 16 huutomerkkiä 5 rivin viestissä on jo vähän liikaa...

• laura
        jestas sentään... kirjoitti:

No kyllä 250-litrainen jo ulkosuodattimen tarvitsee! Eri asia jos tykkäät akvaariosta jossa p*skat lilluvat ja vesi on sameaa.

Itselläni on 200-litraisessa väliaikaisesti sisäsuodatin eikä se mihinkään riitä. Se on varmasti yksi tehokkaimmista sisäsuodattimista mitä markkinoilla on, ja silti sitä saa olla jatkuvasti putsaamassa, viikossa se menee jo täysin tukkoon!

PS: 16 huutomerkkiä 5 rivin viestissä on jo vähän liikaa...

Mulla on itelläni 200 litranen allas ja täysin hyvin on riittäny pienempi tehonenkin suodatin (fluval4 plus) Puhdistan 2-3 viikon välein eikä ole tukossa ollut. Johtuu se oma tukkoisuutesi liioista kaloista/kasveista?!

Mut mitä turhia tuhlaamaan ulkosuodattimiin, etenkin niihin eheimin romuihin jotka vaan vievät rahasi?! Säästäkää nyt hyvä immeiset edes jossakin.

ps. Huutomerkkejä ei ole koskaan liikaa!!!!!!!!!!!!!!!

• Anci

Eli yli 200 litraisessa on todellakin monella ulkosuodatin. Minulla on se jopa 160 ltr altaassa kun tuli paketin mukana. Ulkoseuodattimeen saa hyvän bakteerikannan, sisäsuodattimeen sitä ei kerry kun tilavuus on niin pieni.

Molemmissa on hyvät ja huonot puolensa. Sisäsuodatin kerää tehokkaaammin roskia ja gaggaa kuin ulkosuodatin, mutta sen joutuu puhdistamaan parin viikon välein. Tämä tietyusti riippuu kalastostakin.

Ulkosuodattimessa on riskinsäkkin. Jos letkut irtoavat, saat vedet lattialle. Mutta kyllä bakteeritasapainon säilyttämiseksi, mielestäni ulkosuodatin on tuon kokoiseen altaaseen ihan hyvä. Roskien kerääjäksi voit laittaa pienen sisäsuodattimen jos haluat.

• Heidi

Minulla olisi myynnissä erittäin ehjä EHEIMIN suodatin.Malli on 2226 ja on ollut minulla juuri tuon kokoisessa akvaariossa.Jos olet kiinnostunut niin pistäppä sähköpostia osoitteeseen:[email protected]

Ja tuohon syntyneeseen keskusteluun sen verran,että hyvin nuo ulkosuodattimet tähän asti minulla ovat toimineet..olisiko vika kenties käyttäjässä...sisäsuodattimistahan tuota harmia on yleensä syntynyt.Ei ymmärrä tuollaista raivoa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      790
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      132
      769
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe