Kannattaako hirvensalmelle muuttaa perheellisen? Suvaitaanko muualta tulleita? Ok tonttien hinnat taajamassa/lähellä sitä?
Muutto hirvensalmelle?
15
620
Vastaukset
- ihan ok
En tiijä hinnoista mutta kyllähän täällä asustelee jos riittää nää palvelut.Ja jos on auto ni äkkiihän Mikkeliin ajaa.Tämä on sellainen kylä jos todella haluut omaa rauhaa sen saat. Mut jos erehdyt väärän ihmisen kanssa kaveeraan edes hiukan(naapurin juoppo lainaa sokerii tai kahvii) niin eroon et pääse.Jos vähänkin otat alkoholia ja EREHDYT kutsumaan mukavan naapurin kaljalle et eroon pääse.Mutta jos pysyt omissa ja perheen kanssa niin sitä ongelmaa ei ole. Kaunista täällä on ja suurin osa ihmisistä mukavii ja ystävällisii.Palvelu on moitteetonta kaupassa, pankissa apteekissa.Mutta minä en lähtisi ainakaan tonttiin laittamaan rahaa täällä.On niitä jotka ikänsä viihtyvät, ja niitä jotka ei kestä vuottakaan. Minä olen ollut vuoden ja luulisin että olen jo kotiutunut.Ja suvaitaanko muualta tulleet? Kovin on uteliasta tää porukka, kaikki tietää heti jos johonkin joku uusi tullut.Mutta siinäkin auttaa se että et omasta elämästäsi paljoo puhele. Täällä jutut muuttuu sen mukaan montako on kertojaa.Mutta kaikin puolin rauhallinen ja kiva paikka.
- paskoja88
Eli melkosen paska mesta on!!
- Rauhan mies
Jos haluaa asua rauhassa maailman melskeeltä, niin on paikka vailla vertaa.
- Metsä huutaa
Siihen se kaikki Hirvensalmella jääkin.
- kaduttaa
¨No en varmaan olisi muuttanut jos olisin tiennyt miten sisäpiiriläisiä asukkaat ovat.
Tänne jos tulet niin tosi vaikiaa päästä poies.
Juoruakkoja ja ukkoja kylä täysi,harkitse tarkkaan......- ookotee
asuntojen hinnat sulaa ainankin,seuranneena voi sanoa että yhdenkin kohteen hinta on puolittunut vuodessa,ei normaalia toimintaa,ellei ole vouti perässä:)
- Lottovoitto kiertoon
ookotee kirjoitti:
asuntojen hinnat sulaa ainankin,seuranneena voi sanoa että yhdenkin kohteen hinta on puolittunut vuodessa,ei normaalia toimintaa,ellei ole vouti perässä:)
Löytyiskö Hirvensalmelta yli millin kivitaloa? Lautamajoista en ole kiinnostunut. Olisi halukkuutta sijoittaa rahhoo.
- yes-yes
Lottovoitto kiertoon kirjoitti:
Löytyiskö Hirvensalmelta yli millin kivitaloa? Lautamajoista en ole kiinnostunut. Olisi halukkuutta sijoittaa rahhoo.
Jos on rahaa noin paljon, niin eikö kannata palkata talon etsijä ihan rahalla? :)
- onhan näitä taloja
Lottovoitto kiertoon kirjoitti:
- Salmelaisex?
Miäkiin muuttasin hirvensalmelle jos lotossa voittaisin.
- vuokralainen11
Minäkin muuttaisin tänne, jos en vielä asuisi täällä. Mutta kun asun, pois en pääse.
- On on
Onhan paikkakunnalla tasokas ravintola. SEO hähähähääääää
- Lotto ja Jokeri
SEO on baari missä myyjä tietää asiasi paremmin kun sinä itse. voi käydä kysymässä mitä on viikonloppuna tehnyt jos itse ei satu muistamaan. ja saahan sieltä hyvää palveluakin melkein.
- oletko rupusakkia
Ei se ole "melkein hyvää palvelua", jos voi käydä kysymässä mitä on viikonloppuna tehnyt, kun ja jos itse ei satu muistamaan. Se on erinomaista palvelua hankalahkon asiakasaineksen kanssa.
Tokihan valtaosa käyttäytyy asianmukaisesti ja vain pieni joukko on näitä laitapuolen kulkijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185