Muutto hirvensalmelle?

*muukalainen

Kannattaako hirvensalmelle muuttaa perheellisen? Suvaitaanko muualta tulleita? Ok tonttien hinnat taajamassa/lähellä sitä?

15

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan ok

      En tiijä hinnoista mutta kyllähän täällä asustelee jos riittää nää palvelut.Ja jos on auto ni äkkiihän Mikkeliin ajaa.Tämä on sellainen kylä jos todella haluut omaa rauhaa sen saat. Mut jos erehdyt väärän ihmisen kanssa kaveeraan edes hiukan(naapurin juoppo lainaa sokerii tai kahvii) niin eroon et pääse.Jos vähänkin otat alkoholia ja EREHDYT kutsumaan mukavan naapurin kaljalle et eroon pääse.Mutta jos pysyt omissa ja perheen kanssa niin sitä ongelmaa ei ole. Kaunista täällä on ja suurin osa ihmisistä mukavii ja ystävällisii.Palvelu on moitteetonta kaupassa, pankissa apteekissa.Mutta minä en lähtisi ainakaan tonttiin laittamaan rahaa täällä.On niitä jotka ikänsä viihtyvät, ja niitä jotka ei kestä vuottakaan. Minä olen ollut vuoden ja luulisin että olen jo kotiutunut.Ja suvaitaanko muualta tulleet? Kovin on uteliasta tää porukka, kaikki tietää heti jos johonkin joku uusi tullut.Mutta siinäkin auttaa se että et omasta elämästäsi paljoo puhele. Täällä jutut muuttuu sen mukaan montako on kertojaa.Mutta kaikin puolin rauhallinen ja kiva paikka.

    • paskoja88

      Eli melkosen paska mesta on!!

    • Rauhan mies

      Jos haluaa asua rauhassa maailman melskeeltä, niin on paikka vailla vertaa.

      • Metsä huutaa

        Siihen se kaikki Hirvensalmella jääkin.


    • kaduttaa

      ¨No en varmaan olisi muuttanut jos olisin tiennyt miten sisäpiiriläisiä asukkaat ovat.
      Tänne jos tulet niin tosi vaikiaa päästä poies.
      Juoruakkoja ja ukkoja kylä täysi,harkitse tarkkaan......

      • ookotee

        asuntojen hinnat sulaa ainankin,seuranneena voi sanoa että yhdenkin kohteen hinta on puolittunut vuodessa,ei normaalia toimintaa,ellei ole vouti perässä:)


      • Lottovoitto kiertoon
        ookotee kirjoitti:

        asuntojen hinnat sulaa ainankin,seuranneena voi sanoa että yhdenkin kohteen hinta on puolittunut vuodessa,ei normaalia toimintaa,ellei ole vouti perässä:)

        Löytyiskö Hirvensalmelta yli millin kivitaloa? Lautamajoista en ole kiinnostunut. Olisi halukkuutta sijoittaa rahhoo.


      • yes-yes
        Lottovoitto kiertoon kirjoitti:

        Löytyiskö Hirvensalmelta yli millin kivitaloa? Lautamajoista en ole kiinnostunut. Olisi halukkuutta sijoittaa rahhoo.

        Jos on rahaa noin paljon, niin eikö kannata palkata talon etsijä ihan rahalla? :)


      • onhan näitä taloja
        Lottovoitto kiertoon kirjoitti:

        Löytyiskö Hirvensalmelta yli millin kivitaloa? Lautamajoista en ole kiinnostunut. Olisi halukkuutta sijoittaa rahhoo.

        http://www.jokakoti.fi/haku?24


    • Salmelaisex?

      Miäkiin muuttasin hirvensalmelle jos lotossa voittaisin.

    • vuokralainen11

      Minäkin muuttaisin tänne, jos en vielä asuisi täällä. Mutta kun asun, pois en pääse.

    • On on

      Onhan paikkakunnalla tasokas ravintola. SEO hähähähääääää

      • SEO ei ole ravintola, vaan baari ja hyvä sellainen!


    • Lotto ja Jokeri

      SEO on baari missä myyjä tietää asiasi paremmin kun sinä itse. voi käydä kysymässä mitä on viikonloppuna tehnyt jos itse ei satu muistamaan. ja saahan sieltä hyvää palveluakin melkein.

    • oletko rupusakkia

      Ei se ole "melkein hyvää palvelua", jos voi käydä kysymässä mitä on viikonloppuna tehnyt, kun ja jos itse ei satu muistamaan. Se on erinomaista palvelua hankalahkon asiakasaineksen kanssa.

      Tokihan valtaosa käyttäytyy asianmukaisesti ja vain pieni joukko on näitä laitapuolen kulkijoita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe