Kertokaa kuka tai ketkä ovat vastuussa polttareiden järjestämisestä? Törmäsin itse tilanteeseen jossa morsian sanoi että kaikki tehdään hänen ja sulhasen ehdoilla. Hän on antanut listan haluamistaan asioista kaasolle, jotta voimme suunnitella hänelle illan sen mukaan.
Morsiammen mukaan on parempi että tiedämme tarkkaan mitä hän haluaa, jotta emme pilaisi iltaa sillä että ohjelma ei miellytä häntä.
kuka järjestää polttarit?
4
1867
Vastaukset
- Hönö
Kyllä yleensä kaverit ovat järjestäneet polttarit oman mielensä mukaan, eikä polttarisankarin antaman valmiin ohjelman perusteella. Tuollainen ohjelman antaminen tuntuu aika "tiukkapipoiselta toiminnalta".
Ainakin mun mielestä polttarisankarin ei tarvitse tietää mitään etukäteen tulevasta ohjelmasta. Vaikka mulle annettaisiin tuollainen "määräys" niin mä en kyllä sitä noudattaisi pätkääkään.
Tietysti kannattaa esim. miettiä kuinka pitkälle polttarisankari huumorintaju riittää. - Minna
Hyvä asiahan on että morsian on mukana kertomassa omia toiveitaan, mut toisaalta liian pitkälle ei saa mennä. Tuo kuulostaa hieman tylsältä! Minä ainakin annoin kaasolleni muutamia vinkkejä siitä minkä tyyppiset polttarit haluan, mutta muuten vastuu jäi kaasolle. Mukavat polttarit olikin, kun suurin osa oli yllätystä!
Kannattaisi siis lisätä jotain pientä kyseisen morsiammen polttareihin ellei ole liian tosikko. jotain ylläreitä pitää aina olla! ei kuitenkaan mitään nolausjuttuja! - Mari
Ymmärrän kyllä mitä morsian ajaa takaa ja
ymmärrän kyllä mitä sinä tarkoitat. Olet
pettynyt, kun morsian säätää asiaa, joka ei
kuuluisi hänelle.
---mutta... Lue myös viesti "Mitä jäyniä" eli hääsiviittiin haluttiin, jotain hauskaa...
Minä tulen morsiamena antamaan kaasolle verbaalisen listan mikä on sopivaa ja mikä ei.
...Koska... vaikka sitä kuinka uskoo ystäviensä hyvään makuun, aina joutuu hämmästymään.
Olen avoin hauskoille jutuille, mutta täysin järkyttynyt siitä miten huono maku voi jollain ihmisillä olla.
Onko suomalaisilla huono maku? Ei, verrattuna venäläisiin, mutta Kyllä verrattuna ranskalaisiin...
Tämä nyt oli vain kärjistys... - inna
eli kaaso ja bestmanhan ne polttarit järjestää nykyperinteen mukaan. Polttareiden on tarkoitus olla ylläri. Mutta, polttarikalulla pitää olla silti oikeus ilmaista ainakin se, mitä ei missään tapauksessa halua.
Morsiamen koko polttariohjelman itse suunnitteleminen on mielestäni liioittelua. Älkää noudattako tätä listaa jotta ylläreitäkin iltaan tulisi, muunnelkaa hänen vaatimuksiaan, mutta hyvällä maulla ja lisätkää jokin mukava juttu sinne.
Itse en halua edes tietää illan ohjelmaa, en edes sitä milloin polttarit on. Mutta, omat pelkoni minullakin on, mutta lähden siitä, että minun on voitava luottaa ystäviini niin paljon, että jos nyt yhden tai kaksi asiaa mainitsen, mitä en oikeasti halua, niin sitä kunnioitetaan. Koska en ole valinnut oikeita kaasoja jollen heihin voi luottaa.
Ai niin, olenhan minäkin esittänyt myös toiveita mitä polttareihini haluaisin. Sillä tavalla ovelasti, että jos olen kuullut jostain kivasta ideasta mitä jonkun toisen polttareissa on ollut, niin olen kertonut tästä kaasoille, että tosi kivan tyylisen jutun kuulin, oli varmaan tosi kivaa... Kyllä ne on korvan taakse laittaneet, ihan varmaan, ainakin jotain =o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089