Minä olen aika lihava ja aloitin aamuni berliinimunkeilla ja pullolla kokista. Kohta löhden pihalle koiran kanssa ja lounaaksi tilaan 3 pizzaa. Painan 105kg ja olen 172 pitkä. Olo on kaikkea muutakun hyvä mutta ei vaan saa otetta mistään muustakun noista munkeista.
Mitä läskit söivät tänään aamupalaksi?
39
876
Vastaukset
- Sesting
Join 2 kaljaa ja kövin tosta mäkistä hakee muutaman hampparin. Olo on rauea ja naama turpea kuin pingviinin pylly.
- Näin mulla
Kokista ja kananmunaa sekä pekonia. Illalla kevyemmin sitten
- Ushman
Kaurapuuroa, tuisleipää ja valitettavasti kokista. Aika kevyt setti tänään. Tekisi mieli pekonia mutta aattelin että jos kerrankin vois olla ilman.
- Jaana Juolukka
Me ollaankin sitten saman pituisia! Minäkin 172 cm mutta painoa on 150 kg.
Söin kaksi karjalanpiirakkaa ilman päällisiä ja mukillisen mustaa kahvia ilman sokeria sekä puoli litraa light-mehua.
Päiväruuaksi teen jauheliahkeittoa ja sen kanssa taikaruis-leipää.
Jälkkäriksi appelsiini ja päiväkahvilla banaani.
Iltapalaksi jäi yksi piirakka ja varmaan pari leipäpalaa broiler-leikkeellä, kurkulla ja paprikalla sekä maustamatonta jugurttia mustikoilla jotka makeutan makeutusjauheella.
Kai te edes juotte light-kokista? Minulla on aina kahta erilaista light-limsaa kotona. - fghfery6sz
Ettet vain valehtelisi itsellesi Jaana. Vai oletko laihdutuskuurilla? Noilla eväillä (jos ovat päivittäisiä) et voi olla 150 kiloinen. Joko päivänmittaan tulee otettua vähän väliin "pieniä" välipaloja tai sitten tuo on laihdutusruokaasi.
- Jaana Juolukka
No täytyy myöntää että kevennys on mielessä.
Lokakuun alusta olen tätä pitänyt ja paino on tippunut 9 kg. Se tippuu 1-2 kg kuukaudessa.
En ole koskaan osannut harrastaa välipaloja vaan ongelmani on ollut liian pitkät ateriavälit ja suuret annoskoot.
Nyt harjoittelen jonkinlaista ateriarytmiä. En silti oppinut kahteen lämpimään ruokaan päivässä mitä ravitsemusterapeutti suositteli.
Vieläkään minulla ei ole aamulla koskaan nälkä mutta syön silti ettei syömiset painotu liikaa iltaan.
Eilen illalla meni noiden mainittujen lisäksi myös Teema murokulhollinen maissihiutaleita rasvattoman maidon kanssa ja lasillinen rasvatonta piimää sekä appelsiini.
- 157 cm 85 kg 45 v
Aamupala: Ruokalusikallinen pellavansiemenrouhetta, teelusikallinen Triphalaa, ruokalusikallinen kauralesettä, teelusikallinen ohranorasta, teelusikallinen mustikkarouhetta ja karpalorouhetta ja teelusikallinen ruislesettä. Sekoitetaan puoleen litraan vettä ja juodaan. Sitten menoksi. Lounaaksi kartanonsalaattirasia, josta poimin pois paprikat. Päälle salaattisiemensekoitetta. Illalla kotiuduttua 100% kauraleipää ja sesamrouhetta tai tahinitahnaa ja sulaa juustoa päälle. Töissä voi joutua vetelemään palaverikahvia ja kahvitarjoiluja.
- terveesti yli tarpee
Söin kaksi pienehköä' graavilohivoileipää tuorekurkun kera, viilin ja pakastemustikoita, lasillisen tuoremehua ja maitokahvia kaksi kupillista.
Yleensä syön aamulla kohtalaisen kevyesti, lounaskin on yleensä kasvispitoinen ja terveellinen --- paljon salaattia, kalaa, kanaa tai lihaa höystettynä kypsennetyillä kasviksilla ja hillitysti pastaa, perunaa tai riisiä.
Mutta olen iltasyöppö ja saan varmasti puolet energiasta kuuden jälkeen. Silloinkaan en syö yleensä mitään roskaa, mutta kalorimäärät vain ylittävät sen, että laihtuisin.
En nyt mikään hervoton läski ole, mutta 15 kiloa periaatteessa sirossa kropassani on liikaa. (nainen 167 cm 72 kg.) - Pizzamonsteri
Söin just pizzan ja join litran kaljaa rossossa. Töihin pitäis mennä takasin. Ihana pieni nousukas päällä..
- työtön........
Mulla kans aamu alkoi pitsalla ja pepsi maxilla, painoa 'bout 160kg :D
- :ppp
Profeel-jogurtti ja desi raejuustoa. Niin ja pari kuppia kahvia. Aika pieni aamupala joo, mutta heräsin niin myöhään ettei tarvinnut enempää, kun kuitenkin vain pari tuntia aamupalasta syön tukevamman aterian, kun töihin lähdössä illaksi.
Ja mitat 162/84. Ja joo, laihdutan. - ääääääääääääää
Söin jätskii, paahtoleipää, kaurakeksejä ja kaakaota. Koulussa vasta muistin että tänään oli lihaskuntotesti, joten meni leuanveto ja vatsat aika päin helvettiä ku oli maha ihan täys :/
- laiha oikeesti
oon ite 170 cm
98 kg
Söin aamul pekonii,kananugetteja,hampparin,kaakaota ja es:n.
Nam:) Pekoni on ihanaa ku sen paistaa uppo rasvassa :)
Oon laiha sori vaan - läski...
kaurapuuroa 2rkl mustikkaa mukillinen kahvia.vielä läskinä(84kg) mutta sentään jo kymmenisen kiloa tippunut.
- ...
Aamupalaksi lautasellinen kaurapuuroa, vähän suolaa ja ruokalusikallinen oliiviöljyä, maitolasillinen kahvia ja 2dl rasvatonta ja maustamatonta a jogurttia, sitten salille, lihasharjoittelua 60min ja siihen päälle 35min aerobista.
Läski johtuu laiskuudesta, ei lääkkeistä, sairaudesta, geeneistä tai muusta läskien tekosyystä.- cuba libre
Voit sinä noinkin väittää, mutta kyseessä ei ole mikään fakta vaan omaa rallatustasi. Että silleen... rallatiraaikaa.
Ja painoindeksini on 25.
- tällaisena kuolen
Nutrilett vanilja- pussi 2 dl veteen sekoitettuna. Lasillinen kylmää vettä.
Päivällä syön salaatin.
Iltapalaksi noin 3 dl maustamatonta jogurttia, seassa mustikoita puoli dl ja makeutusjauhetta.
Silti olen tällainen kun olen. Näin olen syönyt viisi vuotta. Ja juu.. on minua lääkäritkin tutkineet, mutta terve muuten olen. Hypotyreoosi hoitosasolla! - ikiläski
Proteiinijauhetta, auringonkukansiemeniä, orasjauhetta, leseitä ja karpalojauhetta veteensekoitettuna. Punnerruksia ja kyykkyjä ja kävely. Lounaaksi kalaa ja salaatinlehtiä. Muutamia vitamiinipillereitä. Illalla 100%kauraleipää ja vitamiinipillereitä. Sama jauheseos ja lisänä siihen vielä psylliumia kuin aamulla. Keppijumppa ja punnerruksia ja kyykkyjä telkkaria katsellessa. Ei laihtumista vieläkään, vuoden jo syönyt ruoansulatusentsyymeitä ja Thyroxinia.
- läskipunkero
söin 2kerma munkkii ja es:n ja puolikkaan siiderin. Otin myös kananugetteja ja pekonii ♥ ai ettäku ihanaa♥
Painoo on vaa 89 kg!!
oon 164cm - möhömaha86
Söin aamupalaksi kananmunan sekä kaksi lautasellista spagettia ja jauhelihakastiketta.
- N168/113
Söin omenan ja purkin Skyr-rahkaa. Ja kyllä, yritän laihduttaa.
- 15+9
Kevytmaitoon keitettyä kaurapuuroa oivariinilla.
- fdssd
3 luumua ja 35g maapähkinöitä, olen siis laihduttaja ja painoa on vielä 138kg... ja pituutta 172cm.
- läskinä
Minä 155,5cm ja painoa on 32kg. Olen aaaaivan liian läski ;(
Kun mulla oli ylipainoa 35 kg, en syönyt mitään aamulla, join vain kraanavettä herättyäni ja parin tunnin kuluttua teetä (ilman sokeria). Useimmiten pistin jotakin kiinteää suuhuni ensimmäistä kertaa kolmen - neljän maissa iltapäivällä ja siitä se syöminen jatkuikin yli puoleen yöhön. Nykyisin, kun normaaliin BMI-indeksiin (
- Punkeroinenakka66
Tämä läskipallero veteli hirssipuuroa, jonka sekaan oli heitetty auringonkukansiemeniä, pellavaa, sesamia, mustikkaa, puolukkaa ja vehnänorasta ja Psylliumia sekä Vogelin herajauhetta. Puurosta tulee näin lähes mustaa. Aika metkan väristä. Haisee ja maistuu ihan kammottavalle, mutta lääkäri suositteli. Sitä on nyt vedetty vuoden verran joka aamu. Enää ei ihan yökkäytä.
Päivälliseksi sitten jotain erilaisia siemeniä ja rouheita ja kalaa (minulla on hurjasti liikaa estrogeenia, joten kaikki soijapitoinen on ehdottomasti kielletty, siksi en voi noudattaa kasvisruokavaliotakaan).
Illalla sitten vielä jotain siemeniä ja rouheita, pähkinöitä ja teetä.
On muuten kalliita nämä erilaiset siemenet ja rouheet ja pähkinät, joita pitää joka päivä nyt syödä. Toivottavasti paino alkaa tippua jossain vaiheessa. - ManseGainer
Kuppi kahvia, haaraketjuisia aminohappoja ja omegakapseli.
Spagettia, kanaa, chiliä ja paprikaa.
Pitänee käydä kaupassa.
M27 179/92 - lohi
neljä litraa lohikeittoa, 8 palaa ruisleipää (jokaisen päällä vähintäänt 2 viipaletta kermajuustoa), litra jaffaa ja puoli litraa kahvia kermalla.
Terv. mies 38v, 176cm/140kg - Lihava nainen
Söin 4 palaa ruisleipää runsailla päällisillä (salaattia, kinkkua ja kurkkua) ja yhden Daim-keksin ja 2 mukillista maitokahvia. Olen 170cm pitkä ja painan 83 kg.
- Lihava nainen
...jatkaa
Päivällisellä meni salaatti, jossa oli lohta, tammenlehtisalaattia, kirsikkatomaattia ja kurkkua. Itsetehty oliiviöjykastike.
Iltapäiväkahvi.
Päivällisellä muikkuja voissa paistettuna ja kaali-sipulipaistosta. Siihen päälle 7 km kävelylenkki.
Illalla steviasokerilla makeutettu mansikkarahka (100 g pakastemansikoita 1dl kuohukermaa ja 1 dl rahkaa)
- 175c kolesteroli 3,6
Join 5 dl tomaattimehua.
keitin kahvin 4dl Cologran makeuttajalla
Kahvin kanssa kaksi karjalan piirakkaa joihin laitoin ihan ohuesti ketsuppia.
Päivällinen on 250 g itse tehtyä kalkkuna mureketta ja rapeat wokki vihannekset 500g.
Välipaloina omena omena omena..
Jos illalla nälättää syön karjalanpiirakkaa ja keitän vihreää teetä.
Vettä latkin päivän aikana jotain 7dl ihan vain muuten... - gfgfgfgffg
pituus 190cm paino 107kg
- aamupallaa
Yks ruisleipä kevyellä kalkkunaleikkeleellä ja Becel-margariinilla. 170 cm ja 143 kg.
- 8+2
2 dl salaattia, oliiviöljyä, purkki rahkajugurttia ja omenasosetta
- laiheliini1
Painan 265 kg
Olen 185 cm pitkä. :(
Voin laittaa kuvan aijaa.comiin.
OON KAUNIS ♥ Tarviin poikkiksen ♥ oon harmi vaa xl-kokoo :c Vhä yliki :(- 170/115 :'(
2 isoa kuppia kahvia rasvattomalla maidolla. Puoli litraa vettä. Ja joo. Tiedän et ongelmani on juuri tämä aamupalan syönnin puuttuminen. Syönitapainotteisesti. Voi olla et oon ilta viiteen saakka syömättä. Syön sitten koko päivän energiatarpeen illalla. Ei hyvä. Inhoan itseäni. Ulkonäköäni. Hyi. Yöäk!!!
- asddasfasaf
170/115 :'( kirjoitti:
2 isoa kuppia kahvia rasvattomalla maidolla. Puoli litraa vettä. Ja joo. Tiedän et ongelmani on juuri tämä aamupalan syönnin puuttuminen. Syönitapainotteisesti. Voi olla et oon ilta viiteen saakka syömättä. Syön sitten koko päivän energiatarpeen illalla. Ei hyvä. Inhoan itseäni. Ulkonäköäni. Hyi. Yöäk!!!
No se nyt on käytännössä aivan yhdentekevää mihin aikaan päivästä ne ruoat syö, 1500kcal on 1500 kcal söipä sen sitten klo 18.00 mennessä tai klo 23.00 mennessä. Eli ongelmana ei niinkään iltasyöminen vaan se, että nälässäsi syöt yli energiantarpeesi illalla.
Itsekin olen iltasyöppö, iltapalan syön yleensä joskus kymmenen maissa, tosin jos tulen iltavuorosta kotiin, niin saattaa mennä lähemmäs puoltayötäkin. Olen iltaihminen, joten suurempi nälkäkin on illalla. Ja joo, koitettu on sitä, että tasaisesti pitkin päivää syö, ei auta. Siksi olenkin muokannut ruokavalioni sellaiseksi, että päivisin syön kevyemmin ihan vain siksi, että illalle jää sitten tarpeeksi kalorivajetta, jotta voin syödä sitten vatsan täyteen, koska myöskään nälkäisenä en osaa nukkua. Ja kalorivajeen mainitsin siksi, että laihdutan. Niinä aikoina kun sitä en tee, luonnollisestikaan en ruoan energiamääriä laske. :)
- Epäsäännöllinen
No, nyt tuli siirryttyä käytännön syistä suoraan päivälliseen. Lohkoperunoita ja kalapullia.
- läskinainen_
Olen lievästi ylipainoinen. Ruokailuihini vaikuttaa erityisesti epäsäännöllinen työni.. Aamuisin saatan syödä esim. mehua ja kolmioleivän tai pari leipää ja jogurtin ja mehua. Jotain helppoa. Kämpillä on monesti keksejä joita tulee syötyä lisäksi pari kahvin kanssa.
Päivisin monesti viivyttelen päivällisen kanssa ja tulee sorruttua taas johonkin makeaan, liian usein... Syön monesti jotain hedelmiä,leipää, rahkaa, jogurttia, helposti syötävää ruokaa päivän mittaan.Mehua juon aivan liikaa. Päivällinen tulee syötyä monesti illalla, jolloin nälkä on jo niin iso, että syön yli tarpeen. Monesti päivällinen on esim. kanawokkia ja riisiä tai vaikkapa jauhelihakastiketta ja jotain lisuketta ja lasi maitoa... Ruokavalioni on melko lailla hiilaripainotteinen...
Kahvia juon myös yli tarpeen, jolla pidän itseäni hereillä, kun väsyttää, sillä vuorotyöni takia väsyttää monesti.. alkoholia juon kerran viikossa, muutaman.
Työni on onneksi liikunnallista , mitä ilman olisin varmaan vieläkin isompi, vaikken nyt mikään merkittävän iso tällä hetkellä ole. Pari kiloa ylipainoa..
Olen vaihtamassa työtä ja siinä yhteydessä olen suunnitellut elämäntapamuutosta, kun elämänikin muuttuu säännölliseksi, kun vuorotyö loppuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785652
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384094- 573642
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293297- 452500
- 342072
- 2131785