Asiallinen hotelli

Varsovassa?

Ehdotuksia, kiitos! Siis asiallinen, hyvä ja kohtuuhintainen hotelli Varsovan keskustassa.

3

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotus: Kuukauden verran ennen lähtöä (paras ajankohta) tee etsinnän vaikkapa hotellivertailut.fi sivuston välityksellä (tai trivagon, tai hotelscombined.com jne.). Tehdäänpä nyt haku päiville la/su 23/24 maaliskuuta (2hh, 1 yö) ja mitä nyt sitten tässä nähdään...

No niin, aloitetaan neljän- ja viiden tähden hotelleista. Nämä ovat korkeatasoisia aivan kaikki, joten tärkeä on lähinnä sijainti ja hinta.
      Sofitel Victoria, viiden tähden loistohotelli, 63€. Lyömätön hinta, hyvä paikka.
      The Westin Warsaw, erinomainen, 49€, mutta aamiainen ei sisälly. Itse hotelli saa täydet pisteet.
      Radisson Blu Centrum 60 euroa, tosi hyvä.
      Polonia Palace Hotel - yöpyjien hyvät arviot, itse en tunne
      Marriott Warsaw Hotel - viiden tähden pilvenpiirtäjä. Viimeksi valitsin tämän. Pelkän aamiaisen vuoksi olisi kannattanutkin. Näin monipuolista aamiaisvalikoimaa en ole nähnyt vuosiin. Kokki tekee ruuat myös tilauksesta. Tämä kaikki hintaan 68 euroa/2hh. Aivan käsittämätöntä!
      Novotel Warszawa Centrum - neljän tähden, hyvä, huone 48 euroa mutta ilman aamiaista
      Mercure Warszawa Grand - "vain" neljän tähden, mutta hyvin perinteikäs, erinomainen. 46 euroa ilman aamiaista, 59 aamiaisella.
      Sitten viiden tähden Sheraton, Hilton, Le Meridien, Intercontinental... kaikki loistohotelleja.

Hinta on toki huomattavasti kalliimpi arkisin, mutta hinta/laatu suhde joka tapauksessa erinomainen.

Kolmen tähden... niistäkin suuri osa on hyviä, mutta ainakin viikonloppuisin loistohotellit tarjoavat enemmän.

• warsaw

Dtc on aivan ydinkeskustassa ja edullinen. Alakerrassa sijaitsee erittäin suosittu ravintola Sotamies Sveik

• parga

Me oltiin siinä keskustan Novotelissa, joka oli kyllä kaikinpuolin hyvä. Valtavan isohan se on.. Onneksi saatiin huone tosi ylhäältä - kivat näköalat! Loistava aamiainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1729
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1605
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1389
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1309
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      861
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe