Asiallinen hotelli

Varsovassa?

Ehdotuksia, kiitos! Siis asiallinen, hyvä ja kohtuuhintainen hotelli Varsovan keskustassa.

3

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotus: Kuukauden verran ennen lähtöä (paras ajankohta) tee etsinnän vaikkapa hotellivertailut.fi sivuston välityksellä (tai trivagon, tai hotelscombined.com jne.). Tehdäänpä nyt haku päiville la/su 23/24 maaliskuuta (2hh, 1 yö) ja mitä nyt sitten tässä nähdään...

No niin, aloitetaan neljän- ja viiden tähden hotelleista. Nämä ovat korkeatasoisia aivan kaikki, joten tärkeä on lähinnä sijainti ja hinta.
      Sofitel Victoria, viiden tähden loistohotelli, 63€. Lyömätön hinta, hyvä paikka.
      The Westin Warsaw, erinomainen, 49€, mutta aamiainen ei sisälly. Itse hotelli saa täydet pisteet.
      Radisson Blu Centrum 60 euroa, tosi hyvä.
      Polonia Palace Hotel - yöpyjien hyvät arviot, itse en tunne
      Marriott Warsaw Hotel - viiden tähden pilvenpiirtäjä. Viimeksi valitsin tämän. Pelkän aamiaisen vuoksi olisi kannattanutkin. Näin monipuolista aamiaisvalikoimaa en ole nähnyt vuosiin. Kokki tekee ruuat myös tilauksesta. Tämä kaikki hintaan 68 euroa/2hh. Aivan käsittämätöntä!
      Novotel Warszawa Centrum - neljän tähden, hyvä, huone 48 euroa mutta ilman aamiaista
      Mercure Warszawa Grand - "vain" neljän tähden, mutta hyvin perinteikäs, erinomainen. 46 euroa ilman aamiaista, 59 aamiaisella.
      Sitten viiden tähden Sheraton, Hilton, Le Meridien, Intercontinental... kaikki loistohotelleja.

Hinta on toki huomattavasti kalliimpi arkisin, mutta hinta/laatu suhde joka tapauksessa erinomainen.

Kolmen tähden... niistäkin suuri osa on hyviä, mutta ainakin viikonloppuisin loistohotellit tarjoavat enemmän.

• warsaw

Dtc on aivan ydinkeskustassa ja edullinen. Alakerrassa sijaitsee erittäin suosittu ravintola Sotamies Sveik

• parga

Me oltiin siinä keskustan Novotelissa, joka oli kyllä kaikinpuolin hyvä. Valtavan isohan se on.. Onneksi saatiin huone tosi ylhäältä - kivat näköalat! Loistava aamiainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      59
      2492
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1732
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1512
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1450
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1400
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1312
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1183
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1127
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1056
    Aihe