Ehdotuksia, kiitos! Siis asiallinen, hyvä ja kohtuuhintainen hotelli Varsovan keskustassa.
Asiallinen hotelli
3
277
Vastaukset
Ehdotus: Kuukauden verran ennen lähtöä (paras ajankohta) tee etsinnän vaikkapa hotellivertailut.fi sivuston välityksellä (tai trivagon, tai hotelscombined.com jne.). Tehdäänpä nyt haku päiville la/su 23/24 maaliskuuta (2hh, 1 yö) ja mitä nyt sitten tässä nähdään...
No niin, aloitetaan neljän- ja viiden tähden hotelleista. Nämä ovat korkeatasoisia aivan kaikki, joten tärkeä on lähinnä sijainti ja hinta.
Sofitel Victoria, viiden tähden loistohotelli, 63€. Lyömätön hinta, hyvä paikka.
The Westin Warsaw, erinomainen, 49€, mutta aamiainen ei sisälly. Itse hotelli saa täydet pisteet.
Radisson Blu Centrum 60 euroa, tosi hyvä.
Polonia Palace Hotel - yöpyjien hyvät arviot, itse en tunne
Marriott Warsaw Hotel - viiden tähden pilvenpiirtäjä. Viimeksi valitsin tämän. Pelkän aamiaisen vuoksi olisi kannattanutkin. Näin monipuolista aamiaisvalikoimaa en ole nähnyt vuosiin. Kokki tekee ruuat myös tilauksesta. Tämä kaikki hintaan 68 euroa/2hh. Aivan käsittämätöntä!
Novotel Warszawa Centrum - neljän tähden, hyvä, huone 48 euroa mutta ilman aamiaista
Mercure Warszawa Grand - "vain" neljän tähden, mutta hyvin perinteikäs, erinomainen. 46 euroa ilman aamiaista, 59 aamiaisella.
Sitten viiden tähden Sheraton, Hilton, Le Meridien, Intercontinental... kaikki loistohotelleja.
Hinta on toki huomattavasti kalliimpi arkisin, mutta hinta/laatu suhde joka tapauksessa erinomainen.
Kolmen tähden... niistäkin suuri osa on hyviä, mutta ainakin viikonloppuisin loistohotellit tarjoavat enemmän.- warsaw
Dtc on aivan ydinkeskustassa ja edullinen. Alakerrassa sijaitsee erittäin suosittu ravintola Sotamies Sveik
- parga
Me oltiin siinä keskustan Novotelissa, joka oli kyllä kaikinpuolin hyvä. Valtavan isohan se on.. Onneksi saatiin huone tosi ylhäältä - kivat näköalat! Loistava aamiainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056