22+ miitti Hki:ssa 25.9

neiti-bond

No niin armoitetut...yleisön painostuksesta..eikun pyynnöstä on miittipäiväksi vahvistunut lauantai 25.9.2004

Näin varmistamme, että pääsemme näkemään myös kaukaisia sielunveljiä ja -sisaria mm. turusta, tampereelta, riihimäeltä... :D

Paikka siis Sportti, klo. 17 -> ja voi olla että hätäisimmät istuvat siellä jo 12 eteenpäin :)))

Sii juu teör, kam äs juu voont oor äs vot juu voont nat =)))

T,
neiti-bond, edelleen puolesta ja vastaan

17

3462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinja_82

      ....vai kaukaisia.... ja pöh..... mie en oo tulossa, ainakaan näillä näkymin.... ;DDDD

    • Shaman

      Ja Lahdesta tulee ainakin yksi sielunveli... Niih että porttipaarissa törmätään.. *thömps*

      Ps. Pieni varaus jos koiralle ei saa hoitajaa..

    • Topsu

      hyiii..ei miittejä..buuu...*vastustaa*
      isot ihmiset osaa tehä muuta yhessä ku kännätä

    • Avatar78

      ...ilmoittaudun ainakin messiin..siellä taas nähään ja pidetään hauskaa..ottakaa ihmiset digikameroita mukaan =) saadaan taas ikuistettua niin monet hauskat hetket....ja ne vähemmän hauskatkin =0)

      ..ja Shaman..jos ei muu auta niin otat koiran messiin ja ihmetellään sille hoito sydeemiä. =)

    • Tauno_

      Sanoit, et paikka on Sportti. Siis Sport-cafe, niinkö, vai mikä paikka? Saiskos paikan virallisen nimen ja osoitteen..?

      Entä miten porukan tunnistaa?

      T: Tauno_

      • neiti-bond

        Ihanainen Tauno_

        Tämä neiti tarvii nyt kyllä tarkan lähtöosoitteesi, jotta voin laittaa sinulle erittäin tarkan ja spesifioidun ja erityisesti kirjallisen selvityksen sijainnistamme.
        Samalla saat tarkat pukeutumiskoodit ja myös tiedot mistä asusteista meidät tunnistaa..

        Ystävällisesti jos parahin Tauno_ voi siis ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen mahdollisimman pian! xDDDDDDDDDDDD

        T,
        neiti-bond


      • Tauno_
        neiti-bond kirjoitti:

        Ihanainen Tauno_

        Tämä neiti tarvii nyt kyllä tarkan lähtöosoitteesi, jotta voin laittaa sinulle erittäin tarkan ja spesifioidun ja erityisesti kirjallisen selvityksen sijainnistamme.
        Samalla saat tarkat pukeutumiskoodit ja myös tiedot mistä asusteista meidät tunnistaa..

        Ystävällisesti jos parahin Tauno_ voi siis ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen mahdollisimman pian! xDDDDDDDDDDDD

        T,
        neiti-bond

        Tarkan lähtöosoitteen..? No, mä asun hesassa. Tarvinneeko sitä tarkemmin ilmottaa..?


      • Kata09
        Tauno_ kirjoitti:

        Tarkan lähtöosoitteen..? No, mä asun hesassa. Tarvinneeko sitä tarkemmin ilmottaa..?

        Tuppaudunpa väliin vastaamaan..:D

        Elikkä paikka on Sport Academy, sijaitsee makkaratalossa aivan rautatieasemaa vastapäätä:)

        Nii.. ja muuten kaikille tiedoks.. mä tuun jos vaan saan duunista seuraavan päivän vapaaks.. ja jos en saa ni tuun silti mitä luultavimmin käymään.. enhän mä VOI jättää väliin:D


    • amatööri-sättijä =)

      Mittees siel ny sit teitit tunnistaa? Onko noi ollu mimmosia yleisömenestyksiä? Siis suurikin tapaaminen? Onko joku sisäpiiri mihin ei uskalla joukkoon tulla? En o paljoo viel sättiny, enkä tunne monia tuol sätissä. Et en tiiä kehtaanko sinne tulla vaik mieli tekis..

      • neiti-bond

        Ihananainen amatööri-sättijämme,

        Kyllähän meidät tunnistaa, iso ja paljon ääntä, hämmästystä ja kummastusta herättävä kööri Sportin toisessa kerroksessa!

        Mukaan uskaltaudut varmasti, viimeksi meitä oli n. kolmisenkymmentä ja aina mukana on aivan uusia kasvoja. Sen takia näitä juuri järjestämmekin, haluamme tutustua aivan jokaiseen joka sätissä huoneessa 22 liikuskelee :D

        Siispä näemme lauantaina 25.9 Sportissa =)

        Teretulemast!

        T,
        bondiittus


      • T. I. Ruskeepää
        neiti-bond kirjoitti:

        Ihananainen amatööri-sättijämme,

        Kyllähän meidät tunnistaa, iso ja paljon ääntä, hämmästystä ja kummastusta herättävä kööri Sportin toisessa kerroksessa!

        Mukaan uskaltaudut varmasti, viimeksi meitä oli n. kolmisenkymmentä ja aina mukana on aivan uusia kasvoja. Sen takia näitä juuri järjestämmekin, haluamme tutustua aivan jokaiseen joka sätissä huoneessa 22 liikuskelee :D

        Siispä näemme lauantaina 25.9 Sportissa =)

        Teretulemast!

        T,
        bondiittus

        Mites sellainen ajatus, että voisimme mennä mereen uimaan alasti? Se sulattaisi jäätä ihmisten yltä, antaisi meille jotain juhlimisen aihetta ja tekisi meistä yhtenäisempiä. Puhumattakaan siitä, että se olisi hauskaa.


      • neiti-bond
        T. I. Ruskeepää kirjoitti:

        Mites sellainen ajatus, että voisimme mennä mereen uimaan alasti? Se sulattaisi jäätä ihmisten yltä, antaisi meille jotain juhlimisen aihetta ja tekisi meistä yhtenäisempiä. Puhumattakaan siitä, että se olisi hauskaa.

        Ajatushan on suorastaan kiehtova..heitäthän sen ilmoille myös miitissä?
        Tai ehkä me muut saamme antaa rannalla kannustusta kun T.I. Ruskeepää antaa meille muille esimerkkiä miten tyylitietoisesti se tehdään...?

        T,
        Bondiittus :)


    • Da Bomba

      mie tulin just laivalta ... tai siis sunnuntaina tultiin ... mutta oli pakko jatkaa tänne saakka ... =DDDDDD mie oon vieläkin kännissä ... vaikka jopas sain jotain nukuttuakin ... eikä siinä ketään taas tutustuin yli kahteen kymmeneen uuteen ihmiseen...jos joku oli tossa lauantaina meloodialla mikä lähti 20:15 niin minäkin olin siellä ...mutta jaah mitäs mitäs me sitten siellä sportissa voitais tehdä? *miettii ihmeissään* tuon luultavasti emäntäni näytille samalla ... =D

      mie voisin kirjoittaa tätä viestiä vaikka minne saakka ... ja tää kirjoittaminen on taas jotenkin liian vaikeata kun kirjaimet menee taas niin sekaisin ... mutta jooh onneksi voi oikos lukea tän huomenna selvänä ... kaikille hyvää jatkoa chätissä en varmaan tule olemaan paljoakaan ... mutta miitissä sitten viimeistään nähdään ... =)

      T_ DaBOMba!
      paatyyyyy jatkoa tähän paaaatyyyyyn *menee jatkamaan biletystä ... ei täällä nyt netissä voi olla koko ajan ... * siis risteily bileet jatkukoon ...

    • taigatar

      tieni käy näin, ilolla saavun joukkoa päin, joka sportissa riehuu ja rilluttelee, sen kaikki huomaa ja varmasti kuulee........................
      Tai jotain.. eli tulossa ollaan, ja ehkäpä saan houkuteltua vaimonki mukkaan....

      *laulaa* I'll be there, I'll be there, just call my name, and I'll be there.....

      • Deffiini79

        Rakkaat kanssaihiseni!

        Kai sitä minunkin pitää kaukaa raahautua paikalle, kun kaikki niin kauniisti ovat pyytäneet! Ainoa vielä toistaiseksi mietityttävä asia on yöpaikka, mutta jos vanhat merkit paikkaasa pitää, niin mulle tarjotaan taas yöpaikkoja!!!! Olen otettu!

        Ja teille, jotka ette ennen ole olleet mukana! JOUKKOON VAAN! Eka kerta aina jännittää, mut kun sieltä tuttuja löytää, niin eroon ei edes halua! JA mitä enemmän meitä on, sen tunnelmallisempaa tulee olemaan, ainakin edellisillä kerroilla näin on ollut!

        Joten rakkaat kanssaihmiseni! Halikaamme, kun tapaamme!!!!!

        Rakkaudella, Delfi


      • Shaman
        Deffiini79 kirjoitti:

        Rakkaat kanssaihiseni!

        Kai sitä minunkin pitää kaukaa raahautua paikalle, kun kaikki niin kauniisti ovat pyytäneet! Ainoa vielä toistaiseksi mietityttävä asia on yöpaikka, mutta jos vanhat merkit paikkaasa pitää, niin mulle tarjotaan taas yöpaikkoja!!!! Olen otettu!

        Ja teille, jotka ette ennen ole olleet mukana! JOUKKOON VAAN! Eka kerta aina jännittää, mut kun sieltä tuttuja löytää, niin eroon ei edes halua! JA mitä enemmän meitä on, sen tunnelmallisempaa tulee olemaan, ainakin edellisillä kerroilla näin on ollut!

        Joten rakkaat kanssaihmiseni! Halikaamme, kun tapaamme!!!!!

        Rakkaudella, Delfi

        Eli en sittenkään ole tulossa... Ehkä toisella kertaa...


      • jantzu27
        Shaman kirjoitti:

        Eli en sittenkään ole tulossa... Ehkä toisella kertaa...

        Oishan se kiva lähteä mut hotla maksaa ja siihen tää tyssää.. :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe