Hei kaikki pilkkimiehet naiset ! Kuka voisi kertoa , kannattaako mennä pilkille 28 pv. helmikuuta , syökö kala silloin ?
On nääs eri päiviä, milloin syö, milloin ei. Kun ei ole mitään kalastajan kalenteria, huono tietää, onko turha käynti.
Jos jollain on kalenteri ym, tietoa, viitsitkö ilmoittaa ?
Syökö kala helmikuussa ?
täti
5
2228
Vastaukset
- googlettaja1
Laitetaan nyt linkki uusavuttomalle joka ei osaa googlettaa ite!!!
http://www.kuusamonuistin.fi/kalakalenteri.htm- No OLIPA
taas kalajuttu !
- täti
Kiitos vaan EI UUSAVUTTOMALLE !
Laitoin ihan huvikseni tään kyselyn, ajattelin vaan katsoa kuka reagoi ja miten ! - Nälkä
No, eihän ne kalat syömättäkään elä!
- Fiskiman
Kyllä kala syö helmikuun 28:sas päivä,mutta karkausvuonna kala ei syö 29.säs päivä,sillä kalojen kalenterissä ei ole kyseistä päivää.Ne eivät ymmärrä,miksi kuukausi ei vaihtunutkaan,eivätkä uskalla syödä,kun ne odottavat kkuukauden vaihtumista ja maaliskuun ruokalähetyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948469
- 926525
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636369Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345041Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593690- 453371
- 503315
- 492953
- 562882
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512856