Hei kaikki pilkkimiehet naiset ! Kuka voisi kertoa , kannattaako mennä pilkille 28 pv. helmikuuta , syökö kala silloin ?
On nääs eri päiviä, milloin syö, milloin ei. Kun ei ole mitään kalastajan kalenteria, huono tietää, onko turha käynti.
Jos jollain on kalenteri ym, tietoa, viitsitkö ilmoittaa ?
Syökö kala helmikuussa ?
täti
5
2566
Vastaukset
- googlettaja1
Laitetaan nyt linkki uusavuttomalle joka ei osaa googlettaa ite!!!
http://www.kuusamonuistin.fi/kalakalenteri.htm- No OLIPA
taas kalajuttu !
- täti
Kiitos vaan EI UUSAVUTTOMALLE !
Laitoin ihan huvikseni tään kyselyn, ajattelin vaan katsoa kuka reagoi ja miten ! - Nälkä
No, eihän ne kalat syömättäkään elä!
- Fiskiman
Kyllä kala syö helmikuun 28:sas päivä,mutta karkausvuonna kala ei syö 29.säs päivä,sillä kalojen kalenterissä ei ole kyseistä päivää.Ne eivät ymmärrä,miksi kuukausi ei vaihtunutkaan,eivätkä uskalla syödä,kun ne odottavat kkuukauden vaihtumista ja maaliskuun ruokalähetyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565