huom.toivon että mdr ei poista tätä
siis minua kiinostaa aika paljon että tiedätteköhän te lestadiolais vanhemmat mitä lapsenne tekevät koulussa ja vapaajalla muiden seurassa?
koulussa:pahimmillaan voivat kiusata,riippuu tyypeistä
vapa aika:töhrivät paikkoja,hajottavat niitä,pahoin pitelevät,kiusaavat pikku skidejä
miksi annatte tehdä heidän noin?
kiusaaminen
5
828
Vastaukset
- häpeä jos osaat
Lestadiolaisia lapsia kiusataan joo, oikias olet!
- ville.
Minä olen Es/Lesta enkä ole kuullut koulukisaamisesta kovin paljon .
- mind ness
ville. kirjoitti:
Minä olen Es/Lesta enkä ole kuullut koulukisaamisesta kovin paljon .
No ihan varmasti kiusaavat, ovat tottuneet siihen, että seurakunnassa kiusataan vanhempia. Pistävät vahingon kiertämään, lapsiparat. Kuuluminen ahdasmieliseen yhteisöön, joka näennäisesti rakastaa, niinkuin vanhemmatkin, saa lapsen mielen ristiriitaan, ja oireet ovat monenmoiset.
- teu.
Tämä kiusaaminen (kuolu) Se jartkuu niin kauan kuin sen annetan jatkua ,
olen kuullut että maahanmuuttajatkin on saanee rauhaa , miksei kotimainen
sitä en ymmärrä että kaikkien asioiden pitäisi kulkea jonkin aikuisen kautta
suomessa on Niin valtavamäärä suhtkoht hyväkuntoisia eläkeläisiä , että
ei siinä menisi kuin 1.2 vuoteen ja homma olisi Orningissa .. - Anonyymi
Eeva tietää
https://youtu.be/bVAliaQ0M98
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911156- 1301005
- 35928
- 67909
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta22793Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59787Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46739