Ollaan lähdössä muutaman viikon päästä omatoimimatkalle Malelle ja Eriyadulle North Male Atollille. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä resortista? Saarella pitäisi olla ainakin hyvä house reef. Meidän tavoitteena oli varata rauhallisempi ja pienempi resort, jossa olisi vähintään full board ja erinomaiset snorklailumahdollisuudet. Toivottavasti teimme oikean valinnan!
Vastaukset 6
Kuvat on ainakin ihan näköiset.Katsoin että on erittäin pieni saari 270*120 metriä.Ja huoneita 66.Mukavaa lomaa.
- Eriyadu
Kiitos! Pientä, rauhallista ja idyllistä majapaikkaa haimmekin. Ensimmäisinä päivinä Malessa kun riittää kuhinaa varmasti ihan tarpeeksi :)
Eriyadu kirjoitti:
Kiitos! Pientä, rauhallista ja idyllistä majapaikkaa haimmekin. Ensimmäisinä päivinä Malessa kun riittää kuhinaa varmasti ihan tarpeeksi :)
Hei.Kirjoitatko tänne sitten paikasta pienen kertomuksen.Niin tiedetään oliko ihana paikka ja oliko snorklausmahdollisuudet hyvät.
- Eriyadu
merituuli02 kirjoitti:
Hei.Kirjoitatko tänne sitten paikasta pienen kertomuksen.Niin tiedetään oliko ihana paikka ja oliko snorklausmahdollisuudet hyvät.
Joo, kerron sitten kuulumiset!
- maldivernas
Eriyadu kirjoitti:
Joo, kerron sitten kuulumiset!
Sama hotelli ajatuksena ensi jouluksi. Odottelen kokemuksia!
- Hetkenlapsi
Moi! Löytyykö kokemuksia Eriyadusta? Mietimme sinne menoa:) Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592