Minulla on vanha whisky pullo sisältöineen, Se on meille tullut v. 1976 ja ollut silloin 20 vuotta vanhaa whiskyä. Näitä oli kaksi ja isäntä joi omansa mutta minä jotenkin säilöin aina tätä. Pullo on yläosasta vihreä ja siinä lukee Tullamore dew
A Blend of Rare Old Irish Whisky. Onko näille keräilijöitä vai kannattaako tämä nauttia pojan kanssa kun se on hänen syntymänsä kunniaksi tuotukin? Pullo on ikäänkuin ruukku ja siinä on oranssi narulla sinetti, Kertokaa kuka tietää!
vanha whisky pullo
Yks äiti
3
594
Vastaukset
- fuji moto
Se on edelleen 20 vuotiasta viskiä. Ikä lasketaan tynnyrissä olevasta ajasta
- whiskeyy1
Vaikka se edelleenkin on 20 vuotiasta whiskyä, se voi olla harvinainen keräilykohde vanhuudestaan säilytettynä.
- korkkaisko?
Minulla olisi yksi avaamaton Finlandia-votka vuodelta 1987, sillä alkuperäisellä pullolla.
Onko paljon arvoa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2010717- 397950
- 1235161
- 1073461
- 633458
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi263431- 603302
- 333117
- 442314
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak331871