Onko Boa vistassa minkäänlaista ilta - yöelämää vai onko koko paikka vain rannalla löhöämistä varten?
Pitääkö paikkansa
5
537
Vastaukset
- no stress
Boa vistalla ei ole ilta-yöelämää.Kap verde on Afrikassa. Yöelämää voi hakea rohdokselta tai alanyasta, Boa vistaa ei ole turistit vielä täysin pilannut. Taitaa olla monen turistin vaikeaa käsittää että he ovat menossa Afrikkaaan eikä pattayalle ;)
- Hahahahahahahhohoh!
"Afrikassa ei ole yölelämää."
Kaikista maailman idioottimaisuuksista ja tietämättömyyksistä, mitä netistä saa lukea, tuo todennäköisesti ylittää kaiken;)
- piste,pilkku.
Lue oikein . " "Boa vistalla ei ole ilta-yöelämää " Kap verde on Afrikassa. "Yöelämää voi hakea rohdokselta tai alanyasta, Boa vistaa ei ole turistit vielä täysin pilannut, " Koulussa taidettiin jo ensinmäisellä luokalla opetella pilkut ja pisteet.....Onko no stress väittänyt että Afrikassa ei ole yöelämää?? Ei minun mielästäni,vaan että Boa vistalla ei ole yöelämää. Siellä ollesani olen täysin samaa mieltä no stressin kanssa.
- bile hirmuuu
niinpä jos jonkun mielestä esim:Pihtiputaallla on hurja yöelämä, niin sitten myös Boa vistallakin on ;) Siellä varmaankin on saman verran asukkaita:)
- Taas tämä
bile hirmuuu kirjoitti:
niinpä jos jonkun mielestä esim:Pihtiputaallla on hurja yöelämä, niin sitten myös Boa vistallakin on ;) Siellä varmaankin on saman verran asukkaita:)
sama outo Pihtiputaalaisjuntti, joka yleensä terrorisoi Kanaria-forumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882