Siis mull on 7kk vanha koira ja mun pikkusisko unohti pureskeldun
purkan sohvalle eikä kukaan huomannu kun koira söi sen mun pikkusisko
pyys etten mä kertoiss kenellekkään nii mä olin hiljaa. Yritin saada koiran oksentamaan suolan ja veden avulla mut se ei oksentanu. Nii xylitoli hän on
vaarallista koiralle voi jopa olla hengenvaarallista...:( Mä en oikeest kestä jos
mun koiranpentu kuolee tai sairastuu... Nii apuu!! onks jotain mitä mä voin tehä? tai
mitä on sen mahdollisuudet selvitä??? Auttakaa!!!!!T
Apua! Koira söi xylitolia!!!
6
1699
Vastaukset
- Hyvät yöt
Rauhotu!!!äläkä syötyä sille pennulle mitään suolaa!!
Pureskellussa purkassa ei enään ole mitään ksylitolia. Laita koiralle raikas vesi kuppiin ja ruvetkaa nukkumaan :) - hauhau3
Purkka on muutenkin vaarallista koirille, oli xylitolia tai ei. Kannattaa varmuuden vuoksi soittaa eläinlääkäriin ja kysyä mahdollisia lisä toimenpiteitä ja kertoa mitä syönyt, paljonko ja onko tullut komplikaatioita ja kerro oletko antanut koirallesi jotain.. Itsellänihän ei tulisi mieleen ensimmäisenä kertoa asiasta Suomi24:n sivuilla ja odottaa vastausta siihen...
- -.-'
Jumalauta mikä idiootti, tollaset teinihuorat pitäis piestä. ELÄINLÄÄKÄRIIN JOS KOIRA SYÖ PURKKAA, VARSINKIN JOS KOIRA ON VIELÄ PENTU! Kyllä se koira lopulta kuolee jos aina ollaan kertomatta mitä menitte sössimään. Tällasilta idiooteilta koirat pois.
- ssdfdd
Ei hätää :) Meidänkin hauva napsi kerran salaa puolikkaan purkillisen ksylitolipastillessa, eikä mitään oireiluita ilmennyt ja tästä on jo vuosi.
- Mie vaan ;)
Aika asiatonta tulla haukkumaan noin törkeesti tänne.kuitenkin vaan apua pyys.Tottakai se kannattaa varmistaa eläinlääkäriltä mitä seuraavaksi tehdä. :)
- Anonyymi
Eläinlääkäriin!!!Äläkä valehtele tai koirasi voi kuolla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913050Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001727Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461607IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051427- 881421
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21169Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381087Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun339930Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden270918