Siis mull on 7kk vanha koira ja mun pikkusisko unohti pureskeldun
purkan sohvalle eikä kukaan huomannu kun koira söi sen mun pikkusisko
pyys etten mä kertoiss kenellekkään nii mä olin hiljaa. Yritin saada koiran oksentamaan suolan ja veden avulla mut se ei oksentanu. Nii xylitoli hän on
vaarallista koiralle voi jopa olla hengenvaarallista...:( Mä en oikeest kestä jos
mun koiranpentu kuolee tai sairastuu... Nii apuu!! onks jotain mitä mä voin tehä? tai
mitä on sen mahdollisuudet selvitä??? Auttakaa!!!!!T
Apua! Koira söi xylitolia!!!
6
1849
Vastaukset
- Hyvät yöt
Rauhotu!!!äläkä syötyä sille pennulle mitään suolaa!!
Pureskellussa purkassa ei enään ole mitään ksylitolia. Laita koiralle raikas vesi kuppiin ja ruvetkaa nukkumaan :) - hauhau3
Purkka on muutenkin vaarallista koirille, oli xylitolia tai ei. Kannattaa varmuuden vuoksi soittaa eläinlääkäriin ja kysyä mahdollisia lisä toimenpiteitä ja kertoa mitä syönyt, paljonko ja onko tullut komplikaatioita ja kerro oletko antanut koirallesi jotain.. Itsellänihän ei tulisi mieleen ensimmäisenä kertoa asiasta Suomi24:n sivuilla ja odottaa vastausta siihen...
- -.-'
Jumalauta mikä idiootti, tollaset teinihuorat pitäis piestä. ELÄINLÄÄKÄRIIN JOS KOIRA SYÖ PURKKAA, VARSINKIN JOS KOIRA ON VIELÄ PENTU! Kyllä se koira lopulta kuolee jos aina ollaan kertomatta mitä menitte sössimään. Tällasilta idiooteilta koirat pois.
- ssdfdd
Ei hätää :) Meidänkin hauva napsi kerran salaa puolikkaan purkillisen ksylitolipastillessa, eikä mitään oireiluita ilmennyt ja tästä on jo vuosi.
- Mie vaan ;)
Aika asiatonta tulla haukkumaan noin törkeesti tänne.kuitenkin vaan apua pyys.Tottakai se kannattaa varmistaa eläinlääkäriltä mitä seuraavaksi tehdä. :)
- Anonyymi
Eläinlääkäriin!!!Äläkä valehtele tai koirasi voi kuolla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517203Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425022HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002798- 1502113
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki321706Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1381652- 201637
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4021573mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111367Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E121337