Apua! Koira söi xylitolia!!!

Toivoton:(

Siis mull on 7kk vanha koira ja mun pikkusisko unohti pureskeldun
purkan sohvalle eikä kukaan huomannu kun koira söi sen mun pikkusisko
pyys etten mä kertoiss kenellekkään nii mä olin hiljaa. Yritin saada koiran oksentamaan suolan ja veden avulla mut se ei oksentanu. Nii xylitoli hän on
vaarallista koiralle voi jopa olla hengenvaarallista...:( Mä en oikeest kestä jos
mun koiranpentu kuolee tai sairastuu... Nii apuu!! onks jotain mitä mä voin tehä? tai
mitä on sen mahdollisuudet selvitä??? Auttakaa!!!!!T

6

2066

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvät yöt

Rauhotu!!!äläkä syötyä sille pennulle mitään suolaa!!
      Pureskellussa purkassa ei enään ole mitään ksylitolia. Laita koiralle raikas vesi kuppiin ja ruvetkaa nukkumaan :)

• hauhau3

Purkka on muutenkin vaarallista koirille, oli xylitolia tai ei. Kannattaa varmuuden vuoksi soittaa eläinlääkäriin ja kysyä mahdollisia lisä toimenpiteitä ja kertoa mitä syönyt, paljonko ja onko tullut komplikaatioita ja kerro oletko antanut koirallesi jotain.. Itsellänihän ei tulisi mieleen ensimmäisenä kertoa asiasta Suomi24:n sivuilla ja odottaa vastausta siihen...

• -.-'

Jumalauta mikä idiootti, tollaset teinihuorat pitäis piestä. ELÄINLÄÄKÄRIIN JOS KOIRA SYÖ PURKKAA, VARSINKIN JOS KOIRA ON VIELÄ PENTU! Kyllä se koira lopulta kuolee jos aina ollaan kertomatta mitä menitte sössimään. Tällasilta idiooteilta koirat pois.

• ssdfdd

Ei hätää :) Meidänkin hauva napsi kerran salaa puolikkaan purkillisen ksylitolipastillessa, eikä mitään oireiluita ilmennyt ja tästä on jo vuosi.

• Mie vaan ;)

Aika asiatonta tulla haukkumaan noin törkeesti tänne.kuitenkin vaan apua pyys.Tottakai se kannattaa varmistaa eläinlääkäriltä mitä seuraavaksi tehdä. :)

• Anonyymi

Eläinlääkäriin!!!Äläkä valehtele tai koirasi voi kuolla!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      168
      976
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      790
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      57
      761
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      727
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      633
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      61
      575
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      68
      560
    8. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      545
    9. 27
      539
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      537
    Aihe