Apua! Koira söi xylitolia!!!

Toivoton:(

Siis mull on 7kk vanha koira ja mun pikkusisko unohti pureskeldun
purkan sohvalle eikä kukaan huomannu kun koira söi sen mun pikkusisko
pyys etten mä kertoiss kenellekkään nii mä olin hiljaa. Yritin saada koiran oksentamaan suolan ja veden avulla mut se ei oksentanu. Nii xylitoli hän on
vaarallista koiralle voi jopa olla hengenvaarallista...:( Mä en oikeest kestä jos
mun koiranpentu kuolee tai sairastuu... Nii apuu!! onks jotain mitä mä voin tehä? tai
mitä on sen mahdollisuudet selvitä??? Auttakaa!!!!!T

6

2041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvät yöt

Rauhotu!!!äläkä syötyä sille pennulle mitään suolaa!!
      Pureskellussa purkassa ei enään ole mitään ksylitolia. Laita koiralle raikas vesi kuppiin ja ruvetkaa nukkumaan :)

• hauhau3

Purkka on muutenkin vaarallista koirille, oli xylitolia tai ei. Kannattaa varmuuden vuoksi soittaa eläinlääkäriin ja kysyä mahdollisia lisä toimenpiteitä ja kertoa mitä syönyt, paljonko ja onko tullut komplikaatioita ja kerro oletko antanut koirallesi jotain.. Itsellänihän ei tulisi mieleen ensimmäisenä kertoa asiasta Suomi24:n sivuilla ja odottaa vastausta siihen...

• -.-'

Jumalauta mikä idiootti, tollaset teinihuorat pitäis piestä. ELÄINLÄÄKÄRIIN JOS KOIRA SYÖ PURKKAA, VARSINKIN JOS KOIRA ON VIELÄ PENTU! Kyllä se koira lopulta kuolee jos aina ollaan kertomatta mitä menitte sössimään. Tällasilta idiooteilta koirat pois.

• ssdfdd

Ei hätää :) Meidänkin hauva napsi kerran salaa puolikkaan purkillisen ksylitolipastillessa, eikä mitään oireiluita ilmennyt ja tästä on jo vuosi.

• Mie vaan ;)

Aika asiatonta tulla haukkumaan noin törkeesti tänne.kuitenkin vaan apua pyys.Tottakai se kannattaa varmistaa eläinlääkäriltä mitä seuraavaksi tehdä. :)

• Anonyymi

Eläinlääkäriin!!!Äläkä valehtele tai koirasi voi kuolla!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      369
      4032
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      252
      3101
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      67
      2533
    4. Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana

Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast
      Helsinki
      4
      2013
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      25
      1620
    6. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      182
      1570
    7. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1555
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      1170
    9. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      49
      1080
    10. 61
      1042
    Aihe