Mesvacin ovia ei missään nimessä kannata hankkia, mitään vastuuta eivät vääristä toimitetuista ovista ota. Joudutte omalla kustannuksella hankkimaan uudet, ovet voivat olla myös naarmuilla jo tehtaalta lähtiessä.
Mesvac ei ota vastuuta
10
4732
Vastaukset
- ex-asentaja
Mikäs oli homman nimi? Väärän kokoiset ovet? Tilausvahvistuksessahan on oven koko. Eihän siinä oo kahta puhetta jos eri koko mikä lapussa. Tavaran kunto pitää aina tsekata ennen kun pistää nimen paperiin.
- normi tapa
Ovat näköjään omaksuneet suomalaisen ikkuna-ja oviteollisuuden toimintatavat.
- espoo2
Mesvacilla on vaikeet ajat menossa eivätkä halua pieniin asioihin nyt puuttua. Siellä on YT-nevottelut jo toista kertaa tämän vuoden aikana. Kuulema nyt lähtee noin 10 henkilöä.
- Ihmettelijä
Nyt näyttää siltä että YT-neuvottelussa on saatu kaikki EI toivotut henkilöt ulos. Mesvac hakee uusia työntekijöitä. Haiskahtaa aika pahasti että irtisanomiset voisivat olla jopa laittomia,
- kippari4
Mesvac on tehnyt pelkkää tappiota vuosikaudet. Omavaraisuusaste on miinuksella pitkän matkaa. Konkurssipesän rahoittaminen tuskin kiinnostaa pankkeja enää.
Mahdollisen konkurssin yhteydessä takuuta ei hoida kukaan, joten kannattaa kääntyä mieluummin vakavaraisemman kilpailijan puoleen.- Tosi tietoa
Ja taas näitä suoli24 juttuja.... Vai pelkkää tappiota tehnyt vuosikaudet? Ei pidä paikkaansa.
- Kipparikalle1
Tosi tietoa kirjoitti:
Ja taas näitä suoli24 juttuja.... Vai pelkkää tappiota tehnyt vuosikaudet? Ei pidä paikkaansa.
Olet oikeassa! Aina pitäisi laittaa lähde todisteeksi. Tässä alla linkki josta jokainen voi todeta että Mesvac on tehnyt vuosikausia tappiota eikä ole terve yhtiö vaikka liikevaihtoa onkin ja tuskin konkkaan menossa.
http://finder.fi/Ovia ja ovien valmistusta/Mesvac Oy/JORVAS/taloustiedot/157369
- henrik ijäs72
lukkoreiät lohkeilee
- henrik ijäs72
lämpenee talo huomaa kun ulos poistuu
- henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
lämpenee talo huomaa kun ulos poistuu
windowssissa jos väärää koodia voiko korjata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006